Gå til innhold

Noen i Kongsberg som har født i feb/mars?


Term_feb

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne vært på treffene som har vært i det siste, men det har alltid kræsjet med andre ting. Jeg fødte ei jente 10.mars - og skulle gjerne blitt kjent med andre som har født i det siste - eller med termin utover våren. Kanskje flere av dem/dere som har vært med på treffene også har født? Hopper gjerne på neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vi er en gjeng som har møttes noen ganger, ja. Terminene våre er fra slutten av mars og til uti juli. Det er vel fem stykker vi vet om som allerede har fått... og flere er snarlig på vei. Jeg har termin 30. april. Vi skal treffes igjen i uken etter påske, og så fortsetter det vel med jevnlige møter, regner jeg med. Sist var vi 7 innom kafe Pi. Etter hvert får jo flere av oss babyer og vi snakker om at det blir ikke minst like hyggelig å møtes da - med barn. Kanskje du får til å stikke innom på kafe en av gangene uten barn og? Det er noen av de jentene som møter som allerede har et barn eller to, så vi er en sammensatt forsamling, du vil være hjemme i. Håper du har anledning for eksempel neste gang? Kanskje vi ses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...