Gå til innhold

Er stå trøtt hele tiden jeg:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen gode tips, holder på å rydde her og kjemper mot lysten til å gå å legge meg og sove. Hadde sovnet på 1-2-3. Men må rydde her, flytte om litt i skapene og sånn, også tenkte jeg å gå en tur, før ungene kommer hjem fra skolen. Håpe at jeg våkner til litt da. Men har du noen tips for denne altoppslukende trettheten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også supertrøtt... Kan sove, sove og sove... Uansett hvor mye jeg sover på dagen (sykemeldt pga nettopp ute fra sykehuset), så sover jeg like godt om natten... Føler jeg må sove for to? At jeg kan sove døgnet rundt omtrent?... Hender det blir litt bedre om jeg går meg en tur, men så går det litt tid også like trøtt igjen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også sove døgnet rundt føles det som, holder på å rydde i klærne våre nå, men det tar sin tid, for mangler energi. Tenkte å gå en tur når/ om jeg blir ferdig. He he, den søvngjengeren jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikke annet enn å gjespe.føler meg skikkelig tung i hodet. er ikke noe gøy å gå sånn hver dag! men får vel bare sette igang å vaske. det må jo gjøres det og.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 4-5 uker siden var jeg konstant trøtt og følte meg aldri uthvilt.. Tenkte at dette har vel bare noe med graviditeten å gjøre, og tenkte ikke noe mer over det.. På rutineblodprøve på svangerskapskontroll fant de ut at jeg hadde mangel på b-12, så jeg begynte på b-12 sprøyter. Skulle ta en i uka i 5 uker, og er nå på min siste uke.. Jeg er blitt et helt nytt menneske, er uthvilt som bare det, og føler meg i kjempefin form:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...