Gå til innhold

Vet ikke om jeg vil være i en barselgruppe denne gangen...sært?


Salsa

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt hjemme på 19 mnd, så det er ikke lenge siden jeg var med i en barselgruppe. Nå venter jeg nr. 2 neste mnd, og denne gangen føler jeg liksom ikke behov for å være med i noen barselgruppe. Dels fordi det er så kort tid siden sist og jeg er tryggere på hva jeg skal gjøre etc., og dels fordi jeg synes disse møtene ble litt langdryge etter hvert. Er jeg sær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest irismor.21.4

Nei ikke sær, har selv tenkt å være med. Men dette er mitt første barn, så jeg tenkte at det ikke ville være noen dum ide. Kjenner heller ikke så mange i området rundt der vi bor, så det er jo en fin mulighet. Men har det med å være litt "sær" jeg også. Så vi får prøve å se om det er noe for oss. Har ikke all verdens tålmodighet så vi får se hvor lenge den varer av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ikke. Vet ikke om jeg kommer til å være aktiv selv. Kommer helt an på hvem som jeg kommer i gruppe med.....

Har så mange gode veninner. Har også ei som allerede går hjemme i baresl og skal det i et halvt år til!

Ikke sær i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det. Er selv i samme situasjon, jenta mi er 17 måneder og jeg venter en gutt i mai.

 

Det er jo en ting å treffe andre, men de opplysningene en får på helsestasjonen på barseltreffene, er jo ganske ferske for oss.

 

Har ikke bestemt meg helt selv, kanskje jeg går første gangen for å se det an litt. Kommer jo litt an på sammensetningen i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det synes jeg ikke :) Må jo være opp til hver enkelt det? Selv vil jeg gjerne være med i barselgruppe siden jeg er førstegangs og ikke kjenner så mange andre som skal ha eller har små barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn har jeg tenkt også; spørs litt hvordan gruppa ser ut. Men så har jeg tenkt at hvis jeg går første gangen og ikke mer enn det, så vil de andre føle at det hadde noe med dem å gjøre - hvis du skjønner?

Litt dilemma.... Kanskje best å si nei med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på at de andre kan tenke at det er deres skyld hvis du ikke kommer flere ganger etter den første. Tror ikke de vil tenke slik, men hvis du føler på det, kan du jo si noe om at det ikke er så lenge siden sist.

 

Kanskje er det veldig trivelige jenter som du kan ha 'trille-treff' eller annen kos med.

 

Lurer på når mitt første treff blir, for min gruppe vil være fødende i mai og juni, og i juli og august er det vel ikke så lett å få til treff vil jeg tro, så ungen min som er ventet midt i mai blir nok ganske stor før det blir noe treff på oss! Minst tre måneder, kanskje enda større. Jaja, vi får se hva det blir til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...