Gå til innhold

Føler magen min er så liten om morgenen, og svææær om kvelden...


Snuppa's mamma

Anbefalte innlegg

Flere som har det sånn?? Lurer på hvorfor det er slik. Min mann har kommentert det samme!!:) Merkelig greier dette her, er jo førstegangs gravid så alt er jo rart hehe:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest irismor.21.4

Samme her, våkner om morgenen og magen føles liten. Når kvelden kommer så vagger jeg rundt som en elefant som venter tvillinger.

 

Men er ikke lenge igjen nå c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Magen min er mye mindre når jeg våkner,

og så blir den større/viser mye bedre utover dagen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sikkert fordi plassen blir litt mindre når vi spiser og slik....og om morgenen har jo magen og musklene slappet av. Babyen strekker seg nok oppover litt også, jeg har i allefall knærne dens rett under ribbeina mine om kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måten :) Hihi, kanskje fordi tyngdekraften gjør at barnet og fostervannet synker inn mot ryggen når vi sover? Vet ikke jeg? Også synes jeg magen ser større ut når guttungen er våken og styrer rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GASS folkens!

Er jo kjempe produksjon av dette når man er gravid. Tarmene halverer hastigheten sin i et svangerskap og dette blir det gass av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke bare det har med gass å gjøre... Ikke når man er så langt på vei... Og, skulle man liksom ha mye mindre gass i magen på morgenen når man våkner enn 1 time etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heija!

 

Jeg tror det er fordi om morgenen er man ganske rett og fin i ryggen, mens utpå kvelden blir man god og svai og dermed "dyttes magen" mer fremover og ut.

 

Vet med meg selv at holdningen min ikke er den beste på slutten av dagen - og det gjør jo sitt til at ryggen gjør mer vondt og...

 

Sukk... - her er det bare å prøve å stramme seg opp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig!!! noen ganger lurer jeg på hvor babyen gjemmer seg. Magen er jo nesten flat, og helt myk, mens andre ganger skikkelig stor. 35 uker jeg, og fortsatt ikke veldig stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt normalt, og har ingenting med gass å gjøre...Hadde det også sånn for en stund siden, så vokste plutselig magen og er stor hele tiden...Nå er den kjempe hard på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...