Gå til innhold

Jeg har hatt en lang natts ferd mot lyset, og nå ønsker jeg å avklare om jeg skal håpe på en ny sjanse eller legge det fra meg og gå videre..............


Olebrumma 4 barnsmor

Anbefalte innlegg

Jeg er en voksen jente, med to allerede voksne barn på 22 og 18 år. Jeg har opplevd mye i livet, men den store lykken var da jeg traff mannen jeg skjønte jeg ville bli gammel med. Etter noen måneders prøving ble vi gravid og i dag fyller hun to år, og hun er et gledens barn for hele familien, men vi har også opplevd store sorger, i fjor ble vi gravid med tvillinger og lykken var stor, vi giftet oss da jeg var 14 uker på vei og jeg blødde hele bryllupsdagen, det er vondt å være så redd som vi var, men det gikk tilsynelatende bra. I uke 17 døde den ene lille gutten i magen og i uke 22 døde vår gjenlevende lille sønn. de var eneggede tvillingbrødre og vi mistet begge fordi morkaken var "koblet"feil. Vi har gått videre i livet, guttene våre ble født og begravet, jeg har siden ønsket meg en til, et siste barn, jeg har forsøkt å få litt avstand til alt sammen og gitt meg selv mange grunner til å la det være, at vi har det bra som det er uten flere barn, alikevel føler jeg denne lille stemmen som forteller meg at jeg virkelig ønsker meg en til. Et søsken til toåringen. Jeg stresser ikke og tester ikke i tid og utide, men det ligger alltid inntil hjertet dette lille håpet, kanskje..........

Hjelp meg litt, ser dere om det er en liten til for meg, om det skjer i nærmeste fremtid..........

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dytter litt jeg, hadde vært kjempefint med svar, hvis noen ser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så rørt av historien din, sitter her med gåsehud og tårer i øynene.

Jeg fikk så veldig lyst til å prøve meg på deg så tenkte jeg skulle gjøre det men jeg håper du tror veldig på dette og lever etter det jeg sier for jeg er ganske fersk i dette med spåing men eneste måten å bli flinkere på er å prøve litt. Syns du har gått igjennom mye trist men jeg får opp veldig fine kort på deg så det ser ut som du går lysere tider i møte :)

 

Ser du er fruktbar og så ut ifra de kortene og følelsen jeg fikk så tror jeg det kommer en liten til til dere men føler det ikke blir før sommeren til neste år. Men husk jeg kan ta feil så det kan skje allerede i sommer ;)

 

Og prøv å slapp av og ikke tenk så mye på det å bli gravid, det går ofte fortere da :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret, det setter jeg virkelig pris på. Ja jeg tror at det finnes evner noen mennesker har som gjør at de kan se eller føle ting andre ikke kan. det var fint å høre at det kommer en liten tl i livet vårt, for jeg føler at jeg virkelig ønsker meg det, så da kan jeg fortsette å holde på håpet.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...