Gå til innhold

har sånn hodeverk i venstre del av hodet, stråler liksom i tinning og kjeve


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg helde på å bli gal. Samboer er borte på jobb og eg har ingen smertestillande å ta bortsett fra ibux, som gravide ikkje skal ta 3 siste mnd av svangerskapet. Eg er i veke 34 no. Eg sitte her og grine, det er så uutholdelig vondt! Andre som har hatt denne merkelige formen for hodepine? Har hatt skikkelig vondt i heile hodet tidligere i dag, då tok eg 3 pinex. Det hjalp litt. No er eg tom for dei. Ka gjer eg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns synd på deg. Er ikke noe kjekt å ha vondt. Syns du skal ta en telefon til legen eg, kan høres ut som bihulebetennelse, då får du vondt i hodet og kjeven, og det er som regel på ene siden.

 

Hadde dette for 3 uker siden, og det er forferdelig vondt. Var sengeliggende i 3 dager, og fikk penicillinkur.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke migrene da? Vanlig å ha halvsidig hodepine og kjempetrykk i tinningen. Har vært plaget med det selv i perioder. Det som hjelper meg da, er å legge seg på et mørkt kaldt rom, gjerne med en kald klut over panna. Det lindrer noe, men avhenger av hvor sterkt anfallet er. Søvn er (noen ganger) beste medisin, sammen med litt smertestillende da. Håper det går over;-)

 

Svangerskap kan utløse migrene.

Hvis du føler deg uttrygg ring legen.

 

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du, jeg syntes det høres ut som tannverk jeg! Hadde det en gang og det hjalp ikke med noenting. Endte med at jeg måtte rotfylle en tann. Ring legen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...