Gå til innhold

Ta med klær på sykehuset? Å bruke når man har besøk f.eks


Ildfluå

Anbefalte innlegg

Skulle bytte noe mammaklær. Fikk noen bodyer og pysjamaser. Hun dama i butikken mente det var lurt å pakke med noen ekstra i baggen, så vi kunne pynte henne litt i visitt tiden.

Noen som pleier å gjøre det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sov så lenge jeg kunne frem til visitt-tiden, men det var jo stortsett pappaen som kom da. Andre besøk kom mer eller mindre uanmeldt, og jeg var fornøyd nok med at jeg kom meg på bena og hadde orket å dusje, så sminke eller tøy å pynte seg med var ikke akutelt for meg..

Men kanskje om jeg ikke hadde vært så sliten etter fødselen? (Men da hadde jeg vel vurdert å dra hjem en dag før eller så..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om det før,men tanken likte jeg. Kanskje jeg skal ta med ett sett selv utenom hentesettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har pakket ned litt ekstra, det er koselig å ta på de noe som er litt annet enn sykehus klær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente dere klær til dere selv kanskje? :P hehe.. det kommer jeg hvertfall til å ta med... er ikke helt med her nå jeg skjønner jeg.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg mente til lillegutt:) jeg skal jo ha med til meg selv og, men det er jo en selvfølge:) tror jeg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har 20 dager til termin, og fikk det plutselig travelt i helga, med å vaske babytøy, pakke bag som det heter :) Har pakket mest til meg selv, med toalettsaker og klær, to drakter til baby og et par bodyer, i tillegg til to nydelige blå hjemmestrikkede hentesett og sokker til baby som jeg har fått.

 

Viss det likevel skulle bli en jente har pappan fått beskjed om hvor det rosa hentesettet fra sist gang ligger :)

 

Synst det er koselig å ta på baby "egne" klær jeg da.

Artigt å høre hvordan andre gjør det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det ikke. Sykehusklærne er lette å få av og på (omslagsskjorte og truse) og Prinsen lå innetullet i teppe hele tiden likevel -

 

MEN kanskje jeg gjør det til nestemann. Det er litt trivelig å få dem til å bli "sine" i form av egenvalgte klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...