Gå til innhold

Dere som ikke fikk til ammingen første gang, men fikk det med nr. 2


katty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gang ammet jeg i tre uker, nå med andre mann har jeg akkurat sluttet og han er 18 mnd. denne gang var jeg bestemt på å få det til. babyen fikk omtrent pupp hele tiden, og jeg fikk mye melk. første gang var jeg sikkert bare meget usikker på meg selv, og kanskje litt flau over ammingen tror jeg. nå andre gang dreit jeg i det å stod på. måtte gi meg nå på ammingen for jeg venter ny baby om en mnd, men denne gang skal h*n få begge deler. har vært et jævli slit med denne ammingen, for han tok ikke flaske og ikke smokk, så jeg har sittet hjemme å lagt han hver dag i 18mnd! uten så mye som hjelp en dag!!! Da griner han som bare det!!!

 

Alle må finne sin egen metode tror jeg:-)

 

Lykke til uansett!

 

Kos og klem

Esthild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den første jenta mi kom jeg meg ikke ut av huset på 4 mndr. Satt med ungen til puppen konstant. Når jeg prøvde å snakke med helsesøster, så følte jeg med presset til at så lenge ungen vokste greit, så var ikke flaske noe alternativ! Med nummer to så hadde jeg sverget på at ammepolitiet ikke skulle bestemme!! Dersom det ble det samme en gang til,så skulle jeg gi flaske. Nummer to ble noe helt annet. Pupp i fem- ti minutter hver 3 til hver fjerde time. Dette regulerte hun selv! Kjempedeilig!! Har i hvertfall bestemt meg for det samme med numer tre også! Går det så går det! går det ikke så går det ikke!! Ammepolitiet kan si hva dem vil! man må tenke positivt! Det er ikke noe galt med å gi flaske!! Tenk også på at barnefaren kan delta mer aktivt, og få et forhold til babyen tidligere. Du må ikke glemme deg selv oppe i det hele!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...