Gå til innhold

Imorgen er jeg mamma for første gang:)


Smæchs!!!

Anbefalte innlegg

Planlagt keisersnitt med oppmøte kl 0800... Rart, jeg gruer ingenting. Bare gler meg...Men det er vel slik det skal være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal ha mitt andre barn på onsdag, planlagt keisersnitt. Oppmøte 7.15. Veldig rart å vite så nøyaktid dato og tid. Jeg grurer meg heller ikke, men jeg har vært gjennom det en gang før og da gikk det veldig fint! Gleder meg bare, er veldig lei av å gå med denne magen nå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!!! Eg hadde gledet meg sinnsjukt! Men nervøsiteten kommer sikkert i kveld :) hihi...sjekke "baggen" 10 ganger at du har med deg alt.. ligge å rulle i sengen og tenke på om du har gjordt alt du skal. - misunner deg kjempe masse. Tenk å VITE at i morgen skal du bli mamma.. MAMMA, tenk da!!! jippi!

 

LYKKE LYKKE til !!!

kom gjerne igjen med fødselshistorie-underholdning til oss andre verpesyke!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart det må være å vite et nøyaktig tidspunkt for når du skal få babyen din...Hadde vært kjempe nervøs og spent jeg...Går rundt og venter spent på når noe skal skje med meg jeg :) Kjempe masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, tenk å vite når man endelig skal få møte gullet i magen. Lykke til, håper alt går normalt og at den lille er helt perfekt. Og at du får sove litt i natt, mens du gleder deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen. Nå er jeg igang med en skikkelig kveldsmat da jeg må faste etter kl 00.00, og ingen vet om det blir lang ventetid imorgen. Tror kanskje det blir dårlig med søvn inatt ja, men heldigvis har jeg TV på soverommet:-)

 

Jeg kommer tilbake med "eventyret".

Tusen takk for hittil flott tid sammen med dere alle.

Velkommen etter alle mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...