Gå til innhold

Hadde sex i går....5 uker siden fødselen:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte sy en del etter fødselen, men det var ikke noe vondt å ha sex denne gangen i det hele tatt:)))

Sist fødsel måtte jeg også sy, og da var det antagelig vis sydd litt stramt for da var det vondt når vi begynte med sex etter en stund.

Er veldig fornøyd jeg, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå nå ble jeg glad, for dette har jeg lurt på... etter sist fødsel var sex helt uaktuelt, jeg hadde jo ingen å ha det med, dessuten fikk jeg helt frysninger ved tanken, men nå lurer jeg veldig på hvordan det blir...

 

Så godt for dere... kose seg masse da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr.2, og har ingen intensjoner om å begynne med sex igjen etter 5 uker denne gangen heller. Det var ikke det at det gjorde vondt som holdt meg igjen forrige gang, men alt det andre; melk, svette, amme hele dagen, masse nærhet fra baby- kroppen min var lånt bort på en måte. For ikke å snakke om at lysten var borte helt til ammingen begynte å avta. Det er en så kort periode av livet med den aller mest intense babyperioden, så sex blir satt på vent hos oss. Masse annen kos og hygge, da- så vi har det egentlig kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire uker siden min fødsel. Kunne godt tenkt meg å ha sex igjen, hadde det bare ikke vært for at jeg fremdelses blør litt:-(

Oh at jeg ikke er helt kvitt hemmoroiden. Ikke vært så flinktilå smøre den gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...