Gå til innhold

Mulig jeg har rier nå, hadde sex og tror slimproppen gikk, hjelp noen!!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to uker til termin..Har hatt sex i ny og ne gjennom hele sv.skapet, og i de siste ukene har jeg alltid hatt vonde menssmerter i rygg og mage etterpå men bare konstante smerter som har dabbet av..

 

I dag derimot, kom det litt lyserosa ut da jeg tørket meg etter samleie, og etter enda en stund, var det litt blankt slim med en blodflekk i på papiret.......... Hvor stor sannsynlighet er det for at det er slimproppen???

 

Og nå har jeg vonde tak i mage og rygg med jevne mellomrom, orker ikke legge meg for det gjør litt vondt...Hvor vondt skal det gjøre?? Folk tåler jo forskjellig og jeg aner ikke hva jeg tåler..hmm

 

Tenkte jeg ville vente med å ringe føden til de takene tar seg opp i styrke og hyppighet....

 

Huff, kan jo hende jeg bare håper for sterkt men, kan det være at noe skjer??

 

Uansett, hvis det var slimproppen, blir jeg veldig glad for da kan det jo være at det nærmer seg uansett..

 

Dette ble langt, men håper noen med tanker/erfaringer vil dele det med meg..............sitter her og venter;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vet ikke om jeg kan hjelpe deg, men har hatt menstruasjonssmerter i perioder i løpet av dagene siden torsdag. Det er ganske vonde smerter til tider, men går over. Ikke noe fast mønster. Jeg har termin på torsdag. Tror det er lurt å vente til det går 5 min imellom, men går jo an å ringe føden å spør om råd hvis du er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

det samme skjedde meg sist torsdag. etter sex kom det unormalt mye slim.. visste ikke om det var sæd, men tror det var altfor mye til å bare være det. det var helt blodtilblandet. og etterpå hadde jeg utflod med litt blodtråder i.. jeg tror det må ha vært proppen for hvis det ikke var den antar jeg at jeg ville blødd de andre gangene vi har hatt sex etterpå også og det har jeg ikke gjordt! men jeg hadde bare kynnere etterpå og det har jeg hatt hver natt siden forrige helg. den ane avløser den andre liksom... jeg har også to uker til termin...

så spennende dette var for deg da gitt(: jeg håper for din del at det skjer noe!! siden jeg jeg opplevde noe av det samme som deg så håper jeg du holder oss orientert hvis dette utvikler seg!!

jeg trodde selvsagt fødselen var igang jeg, men det var den altså ikke...

får håpe det var proppen da!! eller så kan det jo bare ha vært en irritasjon av livmorhalsen som visst er ektra følsom og lettblødende nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...