Gå til innhold

KIMBY, Susann så du hadde sett på innlegget mitt, kan du fortelle meg litt hva du ser??


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

da tenker jeg på innlegget mitt ang at jeg og sambo skal i gang med prøverør nå. Som du kanskje ser så har jeg det skikkelig fælt nå, og er nesten utrøstelig..

 

Men, Susann så at du var usikker? Hva er det du er usikker på??

 

Kan du være så snill å fortelle meg hva du ser? ikke tenk på om du sårer meg eller noe, jeg vil bare vite allikevel jeg..

 

jeg dytter opp det andre innlegget slik at du kanse på det igjen

 

jeg er føst 19.05.82

han er føst 12.08.81

 

kan du se om sambo snart får jobb også?

 

vi er litt deppa begge to nå fortiden, det skjer ikke noe positivt.. :(

 

håper du kan se på dette og svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser det ble en del skrivefeil her. skal stå født, men det skjønte du sikkert. Håper du skjønner de andre skrivefeilene også..

 

går litt fort i svingene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

det som gjorde at jeg ble så usikker og som susan var usikker på var at vi begge ha følt at du var gravid...jeg føler en da at du er gravid....men det kan du ikke va om ting er som du selv sier????

 

uansett så ser jeg 2barn på deg...en gutt og en jente...håper det hjelper litt på dere :o)

enten så er de veldig tett eller så er de tvillinger...uansett så er det en baby i huset allerede i begynnelsen av neste år :o)

 

klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heidu.

 

nei, gravid er jeg dessverre ikke.. Rart at dere begge ser det på meg, men det tar jeg som et tegn på at det blir snart? :)

 

Svaret du ga meg var skikkelig positivt, og jeg merker at jeg smiler ved tanken på det.

 

Håper at det blir tvillinger på oss, siden vi skal i gang med prøverør, da hadde det vært greit å fått to på en gang.

 

tusen takk for svaret KIMBY!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aDet er nettopp det som har vært så merkelig. Har jo hele tiden sagt at enten er du gravid , eller du blir det rett rundt hjørnet , og plutselig kom alt dette ! Da ble jeg så utrolig usikker. Men jeg er 99,9 % sikker på at du blir gravid , og blir mamma. Artig å lese det Kimby hadde skrevet , for jeg har jo også sagt at jeg har sett en jente på deg , så ble jeg usikker og nevnte gutt , så to tette... Så ja! kanskje det er tvillinger i anmarsj rett og slett ! Hadde vært utrolig gøy. Det er mange sider på nettet ang prøverør. Ville oppsøkt en dansk klinikk jeg , de er kommet så mye lengere der enn her i Norge. Det vet nok du som er førskolelærer , bare se på pedgogikken de gjennomfører i bhg idanmark ! Billigere er det også der. Så alle ferie pengene dine ville ikke ryke bort til det. Får også billige , koselige sommer hus dere kan bo i mens dere holder på. Jeg har så utrolig gode følelser på deg , g er så overbevist om at dette går bra. la oss høre fra deg hva du bedstmmer deg for... tenker på dere og løykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...