Gå til innhold

cec, kan du også se litt på dette??


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

lurer på om du kan se litt på mitt innlegg som ligger litt lengre nede på siden. Susann77 har sett på det, men ville at Kimbt skulle se på det også for å se om de så det samme. Jeg lurer derfor på hva du ser.

 

jeg er født 19.05.82 og min sambo er født 12.08.81

 

kort fortalt fikk vi høre det vi absolutt ikke ville høre da jeg var hos gyn sist.. Fikk høre at vi må ha prøverørsbehandlig for å bli gravide..

 

Jeg lurer på hvor lang tid dette kan ta? og hva du ser i forhold til dette..

 

 

jeg er svært deppa fortiden (naturligvis) og klamrer meg fast i håpet om at det kan skje noe positivt i livene våre snart.

 

ser du om sambo snart får seg jobb? han er ikke ferdig på skolebenken ennå, men det hadde vært kjekt med en jobb før han avslutter studiene i juni.. (siv.ing)

 

på forhånd takk.. jeg dytter opp innlegget mitt slik at du kan se på det også, om du har tid..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) jeg merker at du er veldig lei deg om dagen. .det er samboeren din og...uff stakkars dere... men det kommere bedre tider.. jeg lover deg..det jeg kan si da er at jeg ser barn på dere, føler det ligger litt fram i tid.. har på følesen at du blir gravid til neste år, kanskje neste år der igjen, litt usikker.. vår/sommer.. men det ser ut som at dere må ha hjelp til å klare dette.. føler det blir prøverør på dere..

ønsker deg alt godt, du trenger å slappe av nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.

 

ja, vi er veldig lei oss, og jeg merker at jeg nesten ikke klarer tanken på å dra tilbake til jobb. jobber i bhg, og er sammen med barn hele tiden.. Gruver meg for morgendagen..

 

Ellers var det litt trist at du ikke ser at vi blir gravide før neste år, kanskje ikke det året heller. Hadde håpet at jeg skulle bli gravid i år..

 

Du har spådd meg før, og da spådde du at jeg ble gravid i år, hva er det som skyldes at du ikke ser dette lengre?? (jeg er litt nysgjerrig)

 

Det blir nok garantert prøverør på oss ja, vi har bestemt oss for det nå, og skal prøve å få komme i gang så fort som mulig.. Det blir nok privat, jeg klarer ikke tanken på å bruke så lang tid bare på å vente.

 

men takk for svar :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff skjønner du har det tøft ja... mmm, jeg bare føler at det det vil ta litt tid, kan jo hende at det skjer noe i år.. men føler sommer/vår p ådeg.. håper jo får din del at det skjer snart.. ønsker deg det.. men som sagt jeg kan ta feil altså.. kanskje jeg kan få fødesledato på deg, kanskje jeg ser deg lettere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da har jeg sett litt nærmere på deg.. ser en jente, jeg får opp sommer som jeg hele tiden har sagt.. men det kan være at du enten føder på sommeren eller blir gravid da.. når jeg sier at jeg føler at det ikke er så lengetil som jeg har sagt tidligere til deg så behøver det ikke å være at det skjer noe i år altså.. jeg tror du har tolket det slik og det beklager jeg.. men det kan jo skje nå, men siden jeg føler at dere trenger litt hjelp så tror jeg at det skjer til neste år..

 

men som sagt jeg ønsker deg alt godt.. og krysser fingerne får deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...