Gå til innhold

han må sovne med smokken, uff jeg angrer på at jeg begynte med den smokken!

Anbefalte innlegg

det er så slitsomt, før la jeg han bare ned så sovnet han av seg selv, men så brukte jeg smokken fordi han sovnet fortere og da trodde jeg det var bedre, nå klarer han ikke å sovne uten den smokken, på natta trenger han den ikke, bare for å sovne da, men jeg tar den ut med engang, er jo redd jeg plutselig må stå opp hver gang han mister den, så det går greit, men vi må jo løpe frem og tilbake kanskje 4 eller 5 ganger for å gi han smokken men det er ikke noe morsomt det eller!!

gi meg noen grunner til at det jeg gjør er positivt, går bare å arger meg for den smokke bruken, jeg er for kjapp med den!!

Fortsetter under...

Vil bare trøste deg med at her i huset bruker jenta mi meg som smokk. Hun må entes puppes i søvn eller vugges på en eller annen måte. Men mammas pupp er den beste kosen som er. Så jeg hadde vært kjempeglad hvis hun tok smokk, men den bare spytter hun ut.

Her bruker gutten smukk hele tiden.. Og her løper vi inn en god del ganger fra han har lagt seg til han sovner, kun for å stappe i ham smukken.. Men jeg synes det er stor hjelp i smukken likevel jeg.. ellers ville han ikke roet seg i det hele tatt..

Også er det posetivt med tanke på krybbedød at de bruker smokk:)

http://alidababy.com/nyesider/norwegian/products_nightguard.htm

kan jo prøve denne da. Men har ingen anelse om den virker.Såg en link på skravlesiden.

hater smokk, nr 1 måtte bruke det litt med en gang pga av prematuritet (skulle lære seg å suge). Han ble aldri avhengig av smokken og vi kuttet den helt ut når han var 4 mnd. Nr 2 derimot, hun er helt avhengig og jeg må opp å plugge om nettene, helt umulig å sove uten...grem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...