Gå til innhold

kan noen spå meg?


grå :)

Anbefalte innlegg

skal prøve å la dette bli den siste gangen jeg forsøker her inne. håper noen kan ta seg tid bare denne ene gangen. har prøvd før men havner bare bakerst i køen.

 

lurer bare på om noen kan se litt på situasjonen her hjemme (forholdet mellom oss og økonomisk/jobbmessig) og hvordan det vil være med barn? vil vi få flere , når omtrent i så fall?

 

noen som orker se litt på det? trenger en pitteliten pekepinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei:) Akkurat nå så føler jeg at det er en litt anspent situasjon hjemme hos deg.. har dere vært uenige om noe i det siste? mmm.. det er ihvertfall noe der ja.. Jeg føler det er noe du savner i forholdet deres.. Jeg ser ikke noe jobbskifte på noen av dere med det første,jeg får opp at det vil komme uventet med penger til dere.. fra en mann.. kan være noe arv eller en pengegave.. ser barn på dere.. ligger litt fram i tid.. føler at du kan bli gravid mot slutten av dette året. En jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er noe anspent her ja. er vel jeg som ikke er heeeelt fornøyd med gubben (hva han sier, ikke sier og gjør/ ikke gjør) og ikke ser han ut til å bryseg heller om å hjelpe til å ordne opp i det... tviler litt på hele forholdet til tider. har du noen gode råd så tar jeg gjerne imot dem.

 

det med jobbskiftet var rart, men jeg tar det positivt. håper virkelig du får rett. da er vi ialleall trygga en stund til og en pengegave hadde vært godt. får bare håpe det ikke er det jeg tror det er.

 

håper du har rett angående barn også. er bare pittelitte mye babysyk, men føler vi må ordne opp ossimellom først. hadde vært såå koselig med en liten en til:)

 

tusen takk cec :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...