Gå til innhold

cec26 er du her nå? : ) ang spåinga


Gjest

Anbefalte innlegg

hei igjen du har spådd at jeg kommer til å bli gravid ganske snart. og nå lurer jeg på hvordan det vil gå med hus prosjektet til meg å sambo, vil det bli noe hus på oss i nærmeste framtid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:) jeg føler at dere kommer til å bygge etterhvert, men det ligger litt fram i tid.. tenker dere på å kjøpe en tomt? tror dere kommer til å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja der har du rett. .) tenker på å kjøpe en tom som ikke ligger så langt fra mitt barndomshjem.. tenker fælt på å slå til..

ja det var det jeg ville spørre deg om, jeg har mensen nå og sambo skal mest sansynlig vis reise bort i samb med jobben. men tror du vår sjangse til å lage baby er stor i denne mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler du veldig fruktbar.. så jeg tror liksom ikke det skal være noe problem får deg å bli gravid, føler jo at det ligger en graviditet på deg i nærmeste framtid..så det kan jo skje denne mnd.. eller neste..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper så inderleg at det skjer.. har lurt fælt det siste året om det er noe galt med meg etter som at det kan gå tre mnd mellom hver mens. og har vert prøver i over 1 år. så nå krysser jeg alt som kan krysses. : )

 

tusen tusen takk cec26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...