Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Enkelt forklart jeg er mistenkt for herværk. Jeg var på joggetur og løper forbi en parkeringsplass. Da jeg løp der forrige uke så legger jeg merke til at flere biler har punktert. Så jeg reagerer og ser på noen av bilene. Så ringer politiet og har spørsmål fordi jeg er identifisert. Spør hvorfor jeg surrer rundt på parkeringen, viser seg det er overvåkningskamera et stykke unna der de ser meg. Jeg sier jo sannheten, jeg var ute å trente og så flere biler med flatt dekk. De lurte på hvorfor jeg bøyer meg og tar på dekkene. Jeg forklarte så godt jeg kunne og han sa de ville ta kontakt om de var noe mer. Nå er jeg skikkelig stressa. Å bli mistenkt for slikt og bli oppringt av politiet. Hva skjer nå? Var dette bare en rutinesamtale? Jeg er ikke en som ødelegger andres eiendom. Anonymkode: ea2f5...9ff
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Dette hadde jeg tatt med knusende ro. Anonymkode: 517f6...af8
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Jeg hadde og blitt stresset. Men hvordan har de fått identifisert deg? Anonymkode: ad609...76c
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde og blitt stresset. Men hvordan har de fått identifisert deg? Anonymkode: ad609...76c ANER IKKE?? 🤷🏻♀️ Har ikke en parkeringsbot en gang. Anonymkode: ea2f5...9ff
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Hadde vært veldig rolig. De har sikkert skjønt at du hadde en naturlig forklaring, og prøver nå å få kartlagt hendelsesforløpet. Nå vet de at hærverket skjedde FØR da og da fordi du var der etter at det hadde skjedd. Så det hjelper jo etterforskningen.. Anonymkode: 0d3e3...7a8
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hadde vært veldig rolig. De har sikkert skjønt at du hadde en naturlig forklaring, og prøver nå å få kartlagt hendelsesforløpet. Nå vet de at hærverket skjedde FØR da og da fordi du var der etter at det hadde skjedd. Så det hjelper jo etterforskningen.. Anonymkode: 0d3e3...7a8 Takk. Ja det er sikkert slik. Jeg ble bare så himla stressa. Anonymkode: ea2f5...9ff
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Sånn i aller verste fall... Hva skal skje? De har ikke bevis. Det blir henlagt. Når folk raner og slår ned folk, får det så vidt konsekvenser. Så den personen som gjorde dette får vel ikke så mye konsekvenser. Ihvertfall ikke du. Slapp av. 😊😊 Du er uskyldig. Anonymkode: 9dec8...08b
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Sånn i aller verste fall... Hva skal skje? De har ikke bevis. Det blir henlagt. Når folk raner og slår ned folk, får det så vidt konsekvenser. Så den personen som gjorde dette får vel ikke så mye konsekvenser. Ihvertfall ikke du. Slapp av. 😊😊 Du er uskyldig. Anonymkode: 9dec8...08b Helt riktig, bare å ta det med ro. I Norge er det bare samtykkeloven som i praksis har omvendt bevisbyrde. At den anklagede må bevise uskyld om hvordan han innhentet gyldig samtykke for hver seksuelle handling. Anonymkode: 1b23f...f16
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Du så at dekkene var ødelagt men sa ikke noe til noen? Why? Anonymkode: 4d446...38c
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Da kan de vel se på klippet tidligere hvem som har gjort det da…. Anonymkode: b4b21...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå