Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:01 #1 Skrevet torsdag kl 20:01 Altså, det er dyrt nok, men er det kjipt å få det i julegave? Virker som de fleste får det, men ikke som gave, og er jeg kjip? Kjenner at jeg blir litt usikker. Ikke at det er så veldig viktig hva andre får og ikke får, men så er det kanskje litt viktig likevel... Datteren min er ikke bortskjemt på gaver og er svært takknemlig for det hun får. Så kanskje det er en fin gave å få? Hun blir 16 år i mars. Hva tenker folket? Er det flere enn med som har eller vurderer å gi TG i gave? Anonymkode: 751c3...514
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:20 #2 Skrevet torsdag kl 20:20 Det er en super gave det! Kanskje kjøpe en liten ting hun kan pakke opp og bruke med en gang og? De har noen veldig fine øredobber nå på tilbud på glitter (jeg bestilte akkurat til min datter) Anonymkode: 9affd...1b7
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:22 #3 Skrevet torsdag kl 20:22 Kjempefin gave! Det gjorde vi også. Anonymkode: 61be4...454
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:31 #4 Skrevet torsdag kl 20:31 Takk for svar Tror jeg bestiller det og det blir gaven + noen småting som kan pakkes opp. Er det lurt å bestille pakken med "trafikant i mørket" med en gang? Er hundre år siden jeg tok førerkort og alt er endret siden den gang Anonymkode: 751c3...514
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:40 #5 Skrevet torsdag kl 21:40 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar Tror jeg bestiller det og det blir gaven + noen småting som kan pakkes opp. Er det lurt å bestille pakken med "trafikant i mørket" med en gang? Er hundre år siden jeg tok førerkort og alt er endret siden den gang Anonymkode: 751c3...514 Lurt det ja. Ellers får hun ikke øvelseskjøre når det er mørkt Anonymkode: 65c7a...824
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:47 #6 Skrevet torsdag kl 21:47 Om du kjøper trafikalt uten mørkekjøring får dere en påminnelse om å ta det til høsten, og hun får ikke øvelseskjøre på vinteren uten å ha tatt det. Men om du betaler med en gang i en pakke eller betaler når hun faktisk tar det spiller ingen rolle, bortsett fra at pakkeløsninger ofte er bittelitt billigere. Anonymkode: e51b4...788
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:19 #7 Skrevet torsdag kl 22:19 Du kjenner din datter best. Men hyggelig hvis det er noen pakker under treet på julaften også. Anonymkode: 3bd1f...cd8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:23 #8 Skrevet torsdag kl 22:23 Vår fikk det i bursdagsgave til sekstenårsdagen og var godt fornøyd med det. Ingen tilleggsgaver fra oss foreldre. Tenker jul er sammenlignbart. Anonymkode: 05716...f05
prekæs Skrevet i går, 05:17 #9 Skrevet i går, 05:17 Det er jo en flott gave . Det er ikke sånn at alle unger får førerkort altså. Vi hører bare om de som får bare . Uansett. Da er hun i gang og kan øvelseskjøre og er sikker på at hun blir glad for det.
Anonym bruker Skrevet i går, 08:07 #10 Skrevet i går, 08:07 Når skal du gi resten av lappen da? Anonymkode: f3812...1ab
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (16 timer siden): Altså, det er dyrt nok, men er det kjipt å få det i julegave? Virker som de fleste får det, men ikke som gave, og er jeg kjip? Kjenner at jeg blir litt usikker. Ikke at det er så veldig viktig hva andre får og ikke får, men så er det kanskje litt viktig likevel... Datteren min er ikke bortskjemt på gaver og er svært takknemlig for det hun får. Så kanskje det er en fin gave å få? Hun blir 16 år i mars. Hva tenker folket? Er det flere enn med som har eller vurderer å gi TG i gave? Anonymkode: 751c3...514 Jubelen hadde stått i taket hvis ungdommen her i hus fikk det (både hos ungdommen og meg). Synes det er en super gave! Anonymkode: 4bf07...73a
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Når skal du gi resten av lappen da? Anonymkode: f3812...1ab Det kan vel ungen jobbe å tjene penger til selv Anonymkode: 9affd...1b7
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden Vi gir det til bursdagen, men da som en ekstra ting. Anonymkode: 22ef5...35d
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #14 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Det kan vel ungen jobbe å tjene penger til selv Anonymkode: 9affd...1b7 Sånn er det her hos oss. De må jobbe for det sjøl Anonymkode: 65c7a...824
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden Jeg gir mine jenter sertifikat. Jeg vil heller at mine fornuftige rolige jenter kjører selv enn å sitte på med unge gutter (som topper alle statistikker for alvorlige ulykker i trafikken) som er glad i fart. Så her betales lappen av oss. Anonymkode: 2e419...d29
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Når skal du gi resten av lappen da? Anonymkode: f3812...1ab Hun har deltidsjobb og spart opp selv, men skal få halvparten av meg likevel Anonymkode: 751c3...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå