Anonym bruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Hørte noen kommentere her for en tid tilbake at blinklys visstnok ikke funka på Tesla for de aldri brukte det. Har prøvd å følge med når jeg kjører og det er utrolig mange med Tesla som ikke bruker blinklys. Hva er greia?? Anonymkode: effdd...32d
Anonym bruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Samme greia som med Audi, BMW og MB Anonymkode: 5ebd6...0a6
Anonym bruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Blinklys er ekstrautstyr på en del av disse bilene ... Anonymkode: 49731...aec
Anonym bruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Det er kjent spøk fra tidenes morgen, BMW, Audi ++. Ingen problem å blinke med Tesla, du kan til å med slenge på en prompelyd hver gang, så blir det ekstra gøy. Den blinker kun 3 ganger med mindre du holder den inne, mulig en del feilberegner det. Anonymkode: 07609...e01
Anonym bruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Du burde følge med på de andre merkene også. Tesla er ikke noe verre enn de fleste, de er bare mer populære å stirre på og henge ut. Anonymkode: 34ef1...9a2
Anonym bruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Jeg har både bmw og Tesla i garasjen og blinklysene funker på begge Anonymkode: 5a1c5...ba1
Anonym bruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Svensken: "Funkar, funkar ikke, funkar, funkar ikke..." Anonymkode: d95ae...1cf
Anonym bruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Veldig mange av de som før kjørte sort Audi har nå kjøpt Tesla. De vet selv hvor de skal, så hva er liksom vitsen med å blinke? Anonymkode: e0183...d54
Anonym bruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hørte noen kommentere her for en tid tilbake at blinklys visstnok ikke funka på Tesla for de aldri brukte det. Har prøvd å følge med når jeg kjører og det er utrolig mange med Tesla som ikke bruker blinklys. Hva er greia?? Anonymkode: effdd...32d Det gjelder ikke bare tesla-eiere. Anonymkode: bdc56...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå