Gå til innhold

Hvor dyre sko kunne du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deponerte på noen sko i dag men får jo nesten vondt i magen når jeg tenker på prisen😱 de kostet 2990 kr! 

Har aldri kjøpt så dyre sko tidligere men så likte jeg de veldig godt da😅. Kunne du kjøpt så dyre sko?

Anonymkode: ad8e3...d0f

Skrevet

Ja, løpesko, så. 

Anonymkode: d3dea...c2f

Skrevet

Jeg kjøpte vintersko til 3500,- i vinter. De regner jeg med å ha resten av livet, nærmest. 

Hvilke type sko er det du vil kjøpe?

Anonymkode: e12a2...3aa

Skrevet

1800 er det dyreste jeg har kjøpt, prøver å holde meg under 1500.

Men jeg har dårlig råd 🙈

Anonymkode: 6df70...a0f

Skrevet

kjøpte til 3500 kroner en gang, om du har råd og de er fine går det bra. 

Anonymkode: 64aaa...7c6

Skrevet

Maks 700

Anonymkode: 345d3...39d

Skrevet

Selvfølgelig, mange nordmenn kjøper opptil flere såpass dyre sko. Vi klager over dårlig råd og høye priser mens vi svømmer i penger.

Anonymkode: b09a9...27b

Skrevet

Max 2500, men kun til joggesko som brukes til mye gåing eller til vintersko/fjellsko, Andre sko bruker jeg mye mindre på.

Anonymkode: 28838...d3f

Skrevet

Har brukt 15000 på et par støvletter. Det er meste jeg har brukt på et par sko

Anonymkode: f7349...e4d

Skrevet

Kos deg med dem, antakelig er det sko av kvalitet som du kommer til å ha lenge. Det er fordelen med å være voksen og å vite hva man liker, man kan kjøpe ting som varer og legge litt mer i. 

Skrevet

2000 og da for terrengsko eller vinterstøvler.

Skrevet

Max 1500 

Anonymkode: ab19e...d78

Skrevet

Hvis det er gode terreng-sko så kan jeg gjerne betale 2000,- Over det blir dyrt synes jeg. 

Skrevet

Jeg er avhengig av å ha gode sko, ellers får jeg vondt i hæler og knær. Jeg har høy fotbue og smal fot. Bruker bare Skechers. Prøver å finne sko til under 1000 når jeg kan, og har aldri vært over 2000

Anonymkode: ab6d5...cf8

Skrevet

Vanskelig å sette en pris. Jeg hadde noen fantastiske vintersko som etter 10 års bruk måtte kastes. Hadde jeg funnet like i dag kunne jeg glatt betalt 5000,-

Ellers har jeg gode fjellsko som koster 3500,-

Jeg kjøper kvalitet og bruker sko til de er oppbrukt. Så jeg legger gjerne litt penger i det. Bunadsskoene har jeg hatt i 24 år. Med ny såle er de bedre enn nye. Har to par pensko, begge parene er over 10 år gamle. Joggesko er forbruksvare. Det bruker jeg nesten hele året.

Anonymkode: bdaa8...ed4

Skrevet

Siden det finnes sko til 89 kr og sko til 40000 kr, vil nok behov, lommebok, kvalitetskrav og andre helt individuelle preferanser avgjøre svaret til alle disse anonyme menneskene som ikke har noe med ditt liv å gjøre. Har du råd, kan du kjøpe. Selv mener jeg god kvalitet på sko er viktig, og prioriterer skikkelige og få kjøp. 

Anonymkode: d309e...053

Skrevet

Jeg tror 1500-1600 kr er det meste. Vanligvis bruker jeg 1000-1300 kr på skikkelige sko, men da gjerne på tilbud. Tøysko ol. er gjerne en del billigere. Jeg hadde definitivt slitt med å betale over 2000 kr for sko, spesielt fordi jeg sliter mye på sko og finner god kvalitet langt billigere/på tilbud. 

Anonymkode: 83688...a9c

Skrevet

Har vintersko som koster rundt 3500,- de er verdt det. Har hatt dem i 2-3 år og kommer til å ha dem i minst 10år til. 

Skrevet

Jeg har dyre vintersko, men tror ikke jeg ville kjøpt så dyre sko ellers. 

Skrevet

Jeg har dyre vintersko, over 2000. Ellers har jeg for det meste joggesko og sneakers, kun Sketchers og Hoka, og de koster 1500-2000 per par. Jeg har flere par jeg bytter mellom, men ikke alle kjøpt samme år. I år har jeg f eks kjøpt et par joggesko og et par sånne slip-in uten snøring. Jeg kan kjøpe alt mulig (nesten) av billigprodukter, men sko tuller jeg ikke med! Er det et sted det er lurt å prioritere pengebruk, så er det nettopp sko!

Anonymkode: efaef...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...