Gå til innhold

Vaskemaskinen stoppet plutselig og det ser ut til at den ikke tar inn vann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På displayet viser det en kran med strek over. Det er andre maskinen jeg vasker i dag så jeg vet jo at vannkranen er åpen. Jeg har også sjekket den lille luken nede om det er noe som ligger til hinder der men der var ingenting. 

Da vaskemaskinen står litt inneklemt innimellom to vegger med tørketrommel over så har jeg ikke sjans til å klare å dra den ut og se bak. Stikkontakt er også bak der så får heller ikke tatt den ut og inn uten å tilkalle hjelp.

Er det noen andre ting jeg kan sjekke før jeg evt må tilkalle service?

Anonymkode: b1671...b24

Skrevet

Google modellen og se på feilsøking

Anonymkode: a491d...550

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

På displayet viser det en kran med strek over. Det er andre maskinen jeg vasker i dag så jeg vet jo at vannkranen er åpen. Jeg har også sjekket den lille luken nede om det er noe som ligger til hinder der men der var ingenting. 

Da vaskemaskinen står litt inneklemt innimellom to vegger med tørketrommel over så har jeg ikke sjans til å klare å dra den ut og se bak. Stikkontakt er også bak der så får heller ikke tatt den ut og inn uten å tilkalle hjelp.

Er det noen andre ting jeg kan sjekke før jeg evt må tilkalle service?

Spør mannen din. 

Anonymkode: f05f5...c77

Skrevet

Har ingen mann... 

Skrevet

Mest sannsynlig vanninntakfilteret som må renses. Du må slå av maskinen, dra ut kontakten og stenge av vannet før du kan rense filteret 

Anonymkode: ca658...4f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...