Anonym bruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Den siste tiden har jeg fått ett hårstrå på haka som en tjukkere enn resten av ansiktshårene. Jeg napper det, men det kommer stadig tilbake. Er dette alderdommen som slår inn? (Har akkurat fylt 35), eller kan det være hormonelt? Hva er deres erfaring? Anonymkode: 0cec3...d65
Anonym bruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Den siste tiden har jeg fått ett hårstrå på haka som en tjukkere enn resten av ansiktshårene. Jeg napper det, men det kommer stadig tilbake. Er dette alderdommen som slår inn? (Har akkurat fylt 35), eller kan det være hormonelt? Hva er deres erfaring? Anonymkode: 0cec3...d65 Det er høyst naturlig. Sjekk brystvortene dine, de har sikkert også et par hår. Anonymkode: 43bdc...b88
Anonym bruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Det er høyst naturlig. Sjekk brystvortene dine, de har sikkert også et par hår. Anonymkode: 43bdc...b88 Sikkert naturlig, men hvorfor har det plutselig kommet? Jeg har forresten ingen hår på brystvortene. Anonymkode: 0cec3...d65
Anonym bruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Tipper alderdom.. Kom hos meg også når jeg var i midten av 30-åra.. Anonymkode: 6aab8...63a
Anonym bruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Sikkert naturlig, men hvorfor har det plutselig kommet? Jeg har forresten ingen hår på brystvortene. Anonymkode: 0cec3...d65 Alderen. Menn for eksempel kan også få økt hårvekst på rygg og skuldre når de bli eldre. Anonymkode: 43bdc...b88
Gladjente00 Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Jeg har hatt ett hårstrå på siden av haka siden slutten av tenårene.. napper det så er problemet vekke. Ja kommer tilbake men kjenner flere som har det samme
Anonym bruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni Alderdom. Er nesten 50, har nå 3-4 strie hår på haka. Sikkert 10-20 tykke mørke på hver pupp. Tærne har fått hår, og bikinilinjen har bestemt seg for å vandre mot knærne. Skikkelig digg🤪 Anonymkode: bebbb...191
Anonym bruker Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni Du skal jaggu være glad som bare har ett… Anonymkode: 99b4b...5aa
Anonym bruker Skrevet 19. juni #9 Skrevet 19. juni Alderdom eller hormonelt? Begge deler, hormonelt som følge av alder😂 Anonymkode: 84bf9...64d
Anonym bruker Skrevet 19. juni #10 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (På 18.6.2025 den 11.21): Alderdom. Er nesten 50, har nå 3-4 strie hår på haka. Sikkert 10-20 tykke mørke på hver pupp. Tærne har fått hår, og bikinilinjen har bestemt seg for å vandre mot knærne. Skikkelig digg🤪 Anonymkode: bebbb...191 Her også, skikkelig busk, den går ned mot knærne, opp mot navlen, men det verste er i rumpa, har like mye hår i rumpa som mannen. Anonymkode: 43bdc...b88
Anonym bruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (15 timer siden): Du skal jaggu være glad som bare har ett… Anonymkode: 99b4b...5aa Det er jeg. Synes nesten det er litt tilfredsstillende å nappe det, men synes det var rart at det bare plutselig var der. Føler meg ikke så gammel at kroppen skal forfalle på den måten 😅 Men da er det altså normalt, så får jeg bare godta det. Anonymkode: 0cec3...d65
Anonym bruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er jeg. Synes nesten det er litt tilfredsstillende å nappe det, men synes det var rart at det bare plutselig var der. Føler meg ikke så gammel at kroppen skal forfalle på den måten 😅 Men da er det altså normalt, så får jeg bare godta det. Anonymkode: 0cec3...d65 Trenger da ikke ha med forfall å gjøre, i tilfelle var jeg forfallen allerede som 20 åring 😂 Anonymkode: 99b4b...5aa
Anonym bruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det er jeg. Synes nesten det er litt tilfredsstillende å nappe det, men synes det var rart at det bare plutselig var der. Føler meg ikke så gammel at kroppen skal forfalle på den måten 😅 Men da er det altså normalt, så får jeg bare godta det. Anonymkode: 0cec3...d65 "Forfalle" sa du? Ett hår = forfall. Du vil få det tøft når du blir eldre tror jeg😂 Anonymkode: 43bdc...b88
Anonym bruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni Forfalle var kanskje å ta litt hardt i. 😅 Men, ja. Jeg har vært forberedt på rynker og slikt, men akkurat hår på haka trodde jeg at jeg skulle leve uten i mange år til. Ser jo på eldre damer at de har mer hår på overleppa f.eks, men jeg er da "bare" 35. Men da er det altså ganske normalt, og det var det jeg håpte litt med denne tråden. Er redd for PCOS, blant annet, selv om det også går helt fint å leve med det. 🫡 Anonymkode: 0cec3...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå