Anonym bruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Sønnen min på 13 år har ett stort ønske om å prøve skikkelig flysimulator som de tilbyr i Sandefjord. Ettersom vi bor i Bergen så måtte vi ha overnattet der også så det hadde fort blitt dyrt. Trodde det kostet 1500 kr som det gjør på Gardermoen,men i Sandefjord må en betale for to personer derfor koster det 2400 kr. Er det frekt å kontakte de i Sandefjord å forklare at jeg er alenemamma til en ungdom som har stor interesse av fly,å som har stort ønske om å prøve en skikkelig flysimulator men at 2400 kr er mer enn jeg har budsjett til nå. Å høre om det er mulig å bare betale flysimulator for en person,sånn som på Gardermoen? Jeg er jo uansett ikke intressert i å prøve det å da er det dumt å betale dobbel pris. Det flyet han ønsker å fly er kun i Sandefjord dessverre. Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Sønnen min på 13 år har ett stort ønske om å prøve skikkelig flysimulator som de tilbyr i Sandefjord. Ettersom vi bor i Bergen så måtte vi ha overnattet der også så det hadde fort blitt dyrt. Trodde det kostet 1500 kr som det gjør på Gardermoen,men i Sandefjord må en betale for to personer derfor koster det 2400 kr. Er det frekt å kontakte de i Sandefjord å forklare at jeg er alenemamma til en ungdom som har stor interesse av fly,å som har stort ønske om å prøve en skikkelig flysimulator men at 2400 kr er mer enn jeg har budsjett til nå. Å høre om det er mulig å bare betale flysimulator for en person,sånn som på Gardermoen? Jeg er jo uansett ikke intressert i å prøve det å da er det dumt å betale dobbel pris. Det flyet han ønsker å fly er kun i Sandefjord dessverre. Anonymkode: d0ef5...09f Nei, det syntes jeg ikke. I verste fall får du ett nei. Lykke til 🥰 Anonymkode: af944...133
Anonym bruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni At du er alenemamma blir litt "stakkars meg" å ta med. Si heller at du ikke kan gjøre slike ting, men ønsker at sønnen likevel skal få opplevelsen. Anonymkode: 30128...f9e
Anonym bruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): At du er alenemamma blir litt "stakkars meg" å ta med. Si heller at du ikke kan gjøre slike ting, men ønsker at sønnen likevel skal få opplevelsen. Anonymkode: 30128...f9e Takk for innspill Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Småfrekt, men det er absolutt lov å prøve. Hinsides høye priser, da! Anonymkode: f4db1...261
Anonym bruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (21 minutter siden): At du er alenemamma blir litt "stakkars meg" å ta med. Enig. Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Trodde det kostet 1500 kr som det gjør på Gardermoen Hvorfor ikke heller dra til Gardermoen da? Anonymkode: 2c11d...b7f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det flyet han ønsker å fly er kun i Sandefjord dessverre. Ok, beklager, så ikke den. Men er det så stor forskjell? Anonymkode: 2c11d...b7f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Sønnen min på 13 år har ett stort ønske om å prøve skikkelig flysimulator som de tilbyr i Sandefjord. Ettersom vi bor i Bergen så måtte vi ha overnattet der også så det hadde fort blitt dyrt. Trodde det kostet 1500 kr som det gjør på Gardermoen,men i Sandefjord må en betale for to personer derfor koster det 2400 kr. Er det frekt å kontakte de i Sandefjord å forklare at jeg er alenemamma til en ungdom som har stor interesse av fly,å som har stort ønske om å prøve en skikkelig flysimulator men at 2400 kr er mer enn jeg har budsjett til nå. Å høre om det er mulig å bare betale flysimulator for en person,sånn som på Gardermoen? Jeg er jo uansett ikke intressert i å prøve det å da er det dumt å betale dobbel pris. Det flyet han ønsker å fly er kun i Sandefjord dessverre. Anonymkode: d0ef5...09f Å bruke «jeg er alenemamma» er frekt… stakkarslig i det minste. Spør heller om det er mulighet for kunne betale for han, og ikke begge to. Anonymkode: d8f21...6ea
Anonym bruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Ok, beklager, så ikke den. Men er det så stor forskjell? Anonymkode: 2c11d...b7f Aner ikke jeg 🤣 Er overhodet ikke teknisk av meg. Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Å bruke «jeg er alenemamma» er frekt… stakkarslig i det minste. Spør heller om det er mulighet for kunne betale for han, og ikke begge to. Anonymkode: d8f21...6ea Takk for innspill,da prøver jeg heller ditt forslag Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Sønnen min på 13 år har ett stort ønske om å prøve skikkelig flysimulator som de tilbyr i Sandefjord. Ettersom vi bor i Bergen så måtte vi ha overnattet der også så det hadde fort blitt dyrt. Trodde det kostet 1500 kr som det gjør på Gardermoen,men i Sandefjord må en betale for to personer derfor koster det 2400 kr. Er det frekt å kontakte de i Sandefjord å forklare at jeg er alenemamma til en ungdom som har stor interesse av fly,å som har stort ønske om å prøve en skikkelig flysimulator men at 2400 kr er mer enn jeg har budsjett til nå. Å høre om det er mulig å bare betale flysimulator for en person,sånn som på Gardermoen? Jeg er jo uansett ikke intressert i å prøve det å da er det dumt å betale dobbel pris. Det flyet han ønsker å fly er kun i Sandefjord dessverre. Anonymkode: d0ef5...09f Ja, det er frekt. Det ikke synd på deg fordi du er alenemor og ikke har råd. Anonymkode: 8e4f9...42a
Anonym bruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, det er frekt. Det ikke synd på deg fordi du er alenemor og ikke har råd. Anonymkode: 8e4f9...42a Okey men flertallet her er ikke enig med deg så da våger jeg å spørre likevel Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Jeg skjønner ikke hva du vil blande inn alenemor i dette for. Det er ikke sjarmerende å leke offer og martyr. Du kan spørre om å bare betale for én, men ikke trekk det hellige oppofrende alenemor-kortet. Anonymkode: f0f53...6f6
Anonym bruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Okey men flertallet her er ikke enig med deg så da våger jeg å spørre likevel Anonymkode: d0ef5...09f Kjør på! Anonymkode: 8e4f9...42a
Anonym bruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni Og fortell gjerne hvordan det gikk. Anonymkode: 8e4f9...42a
Anonym bruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du vil blande inn alenemor i dette for. Det er ikke sjarmerende å leke offer og martyr. Du kan spørre om å bare betale for én, men ikke trekk det hellige oppofrende alenemor-kortet. Anonymkode: f0f53...6f6 Nei skal ikke nevne at jeg er alenemamma Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Det kan jo hende de har andre som kun er 1 person og at de kan sette dem sammen? Anonymkode: e6c42...f35
Anonym bruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei skal ikke nevne at jeg er alenemamma Anonymkode: d0ef5...09f Å ja, så du var enig med meg likevel... Anonymkode: 8e4f9...42a
Anonym bruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni Ja frekt er det, men hadde spurt like vel kan være du får ja. Er ikke alltid så farlig å være litt frekk😊 Anonymkode: f6799...b95
Anonym bruker Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Har han en kamerat som kan bli med, mot å betale halvparten? Det finnes sikkert foreldre som ville syntes at du gjør dem en tjeneste om du tar med sønnen helt til Sandefjord selv om de må betale. Anonymkode: 41ff6...812
Anonym bruker Skrevet 16. juni #21 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Å ja, så du var enig med meg likevel... Anonymkode: 8e4f9...42a Har aldri sagt at det kanskje er dumt å skrive at jeg er alenemamma,jeg tar til meg rådene deres så kommer ikke til å nevne at jeg er alenemamma. Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 16. juni #22 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det kan jo hende de har andre som kun er 1 person og at de kan sette dem sammen? Anonymkode: e6c42...f35 Ja det hadde jo vært supert Anonymkode: d0ef5...09f
Anonym bruker Skrevet 16. juni #23 Skrevet 16. juni Jeg synes det er frekt ja. Pilot flight academy i Sandefjord er en privat skole. Hilsen alenemor med en sønn som studerer der nå. Han kommer til å ha et studielån på 1,2 mill, og vi betaler nok uten at det skal gis veldedighet på toppen av det. Anonymkode: 99c5b...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå