Anonym bruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Vi rydder og skal flytte. Har mange cd og DVD plater. Jeg vil gi de bort. Vi bruker de jo ikke. Mannen er sentimental og vil spare på de. Hvor tar de i mot det? Orker ikke å selge de Anonymkode: 653d2...66a
Anonym bruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Han kan da få ta vare på dem, det er ikke noe problem. Ellers tar både bruktbutikker og loppemarked imot. Anonymkode: 20118...169
Anonym bruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Han kan da få ta vare på dem, det er ikke noe problem. Ellers tar både bruktbutikker og loppemarked imot. Anonymkode: 20118...169 Jeg er i ett få bort ting vi ikke bruker humør 🤣 Anonymkode: 653d2...66a
Anonym bruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er i ett få bort ting vi ikke bruker humør 🤣 Anonymkode: 653d2...66a Men mannen din har vel noe han skulle ha sagt han og. Uansett så er de vanskelige å bli kvitt for penger, så da er det gratis på Finn eller gjenbruksbutikker hvis de vil ha de. På søppla her så har de en container"butikk" hvor man kan sette fra seg ting som er hele og rene, så kan andre ta det de vil gratis. Anonymkode: 429cf...f07
Anonym bruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men mannen din har vel noe han skulle ha sagt han og. Uansett så er de vanskelige å bli kvitt for penger, så da er det gratis på Finn eller gjenbruksbutikker hvis de vil ha de. På søppla her så har de en container"butikk" hvor man kan sette fra seg ting som er hele og rene, så kan andre ta det de vil gratis. Anonymkode: 429cf...f07 Han får selvfølgelig bestemme. Men er liten lagringsplass der vi flytter Anonymkode: 653d2...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå