Anonym bruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Bruker dere chat gpt når dere svarer i mailer eller skriver en henvendelse til noen? Eller blir det veldig synlig at man bruker den? Anonymkode: 41d04...453
Anonym bruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bruker dere chat gpt når dere svarer i mailer eller skriver en henvendelse til noen? Eller blir det veldig synlig at man bruker den? Anonymkode: 41d04...453 Ja det gjør jeg ofte. Nei det er ikke synlig Anonymkode: 9cb5a...363
Pobie Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april Ja bruker ofte i jobbsammenheng, EKSTREMT tydelig at folk bruker det med mindre de redigerer litt. Jeg redigerer mye eller lite avhengig av hvem jeg skriver til, leser alltid gjennom og passer på at alt stemmer og høres ut som meg. Sparer utrolig mye tid.
Anonym bruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg kan å skrive selv. Anonymkode: b113f...07c Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg. Den "å"-en har feks ingen plass i setningen din. Anonymkode: fab54...2a6
Anonym bruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Bruker dere chat gpt når dere svarer i mailer eller skriver en henvendelse til noen? Eller blir det veldig synlig at man bruker den? Anonymkode: 41d04...453 Jeg kan bruke det til inspirasjon i mer formelle brev, men redigerer alltid. Anonymkode: fab54...2a6
Anonym bruker Skrevet 11. april #8 Skrevet 11. april Mail har jeg ikke nytte av den, uansett korte svar på konkrete spørsmål. Det vil ta lengre tid å be den utforme, for så å redigere. Jeg bruker den mer til å hente ut hovedpunkter i større tekst, forslag til utforming hvis jeg står litt fast. Du kan kjenne igjen at en tekst kommer fra ChatGPT og den svarer fremdeles en del feil, må redigeres. Anonymkode: 74b32...a82
Anonym bruker Skrevet 11. april #9 Skrevet 11. april Jeg gjør det, hvis det er et litt komplekst tema. Mater ChatGPT med fakta evt dokumenter som svaret skal basere seg på. Den klarer ikke å lage 100% prosent korrekt innhold, så må alltid redigere. Også bruker jeg den ofte til å oversette en mailtekst til engelsk, uavhengig av kort eller lang tekst. Jeg har bedre flyt i språket på norsk, og får ikke den samme flyten på engelsk. Anonymkode: d1f1d...9ec
Anonym bruker Skrevet 11. april #10 Skrevet 11. april Jeg lot den skrive konfirmasjonstale bare for gøy, og den ble virkelig bra! Jeg hadde bare trengt å endre noen formuleringer og legge til litt, så hadde den blåst folk av banen. Mye bedre enn jeg selv hadde fått til. Anonymkode: 1f816...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå