Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Ikke ta meg feil! Jeg synes det er super koselig og kjekt at han kommer over rens med mine venner (kompiser og venninne) og at de synes han er en grei type (meg, han og 4 andre), kanskje vi har blitt en liten gruppe? Vet ikke Men jeg føler han ofte hinter og spør om at vi må finne på noe sammen med dem veldig snart. Vi hang med dem 1 dag før vi reiste til syden for 2 uker siden og føler meg utkjørt til nå etter en lang ferie og trenger å slappe av Da han ønsker at jeg spør om vi skal finne noe med dem til uken og små hintet eller sa at hadde vert kjekt å reise i utlandet med andre en gang (mine venner) noe jeg ikke er særlig interessert i, Jeg er introvert så henger ikke så mye med venner en 2-3 ganger i måneden. Men holder kontakt og snakker med mye med venner via SOme, Han har sine 3 kompiser men de er ofte sine ting å gjør og 2 av dem bor noen timer unna. Så han ser mine venner mer. Kan det være at han begynner å bli litt for opptatt av mine kompiser og min venninne? Om 2 uker har min partner bursdag da han ville bare ha familie selskap men plutselig nå hinter han til noe fest og hadde vert koselig med folk (inkludert mine venner). Jeg synes det er koselig at han prøver å interessere seg i mine venner men liker ikke på en måte å involvere venner for mye i et forhold der de må inn i vær minste plan som man også kan bare gjøre oss to sammen, for meg til å føle meg kjip når jeg sier at jeg ønsker det bare skal være oss to. Kan det være at han er mer ekstrovert og trenger mer sosiale? Eller liker å ha flere rundt seg? Anonymkode: 7166e...2ff
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Man kan virkelig ikke direkte oversette «dont get me wrong». Anonymkode: 11a7f...4b2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Man kan virkelig ikke direkte oversette «dont get me wrong». Anonymkode: 11a7f...4b2 Eller hvordan man sier det jaja Anonymkode: 7166e...2ff
sug lut Skrevet 31. juli 2024 #5 Skrevet 31. juli 2024 (endret) Han vil nok ta selfie med dem. Endret 31. juli 2024 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Skrevet 31. juli 2024 Du høres greit sprø ut. Er du veldig ung? Generelt: Dropp hinting i forhold, prøv faktisk kommunikasjon. Anonymkode: af435...403
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ikke ta meg feil! Jeg synes det er super koselig og kjekt at han kommer over rens med mine venner (kompiser og venninne) og at de synes han er en grei type (meg, han og 4 andre), kanskje vi har blitt en liten gruppe? Vet ikke Men jeg føler han ofte hinter og spør om at vi må finne på noe sammen med dem veldig snart. Vi hang med dem 1 dag før vi reiste til syden for 2 uker siden og føler meg utkjørt til nå etter en lang ferie og trenger å slappe av Da han ønsker at jeg spør om vi skal finne noe med dem til uken og små hintet eller sa at hadde vert kjekt å reise i utlandet med andre en gang (mine venner) noe jeg ikke er særlig interessert i, Jeg er introvert så henger ikke så mye med venner en 2-3 ganger i måneden. Men holder kontakt og snakker med mye med venner via SOme, Han har sine 3 kompiser men de er ofte sine ting å gjør og 2 av dem bor noen timer unna. Så han ser mine venner mer. Kan det være at han begynner å bli litt for opptatt av mine kompiser og min venninne? Om 2 uker har min partner bursdag da han ville bare ha familie selskap men plutselig nå hinter han til noe fest og hadde vert koselig med folk (inkludert mine venner). Jeg synes det er koselig at han prøver å interessere seg i mine venner men liker ikke på en måte å involvere venner for mye i et forhold der de må inn i vær minste plan som man også kan bare gjøre oss to sammen, for meg til å føle meg kjip når jeg sier at jeg ønsker det bare skal være oss to. Kan det være at han er mer ekstrovert og trenger mer sosiale? Eller liker å ha flere rundt seg? Anonymkode: 7166e...2ff Han er nok bare mer ekstrovert enn deg Anonymkode: 125e2...fd8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #8 Skrevet 31. juli 2024 Ser ikke noe feil han gjør. Sleng deg med! Vær ett ja- menneske. Anonymkode: 40574...6b7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #9 Skrevet 31. juli 2024 Vil du egentlig at han skal være venner med dine venner? Er det det du ikke liker? Anonymkode: 4ceff...c87
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #10 Skrevet 31. juli 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du høres greit sprø ut. Er du veldig ung? Generelt: Dropp hinting i forhold, prøv faktisk kommunikasjon. Anonymkode: af435...403 Hvorfor må alt være usikkerhet og sprø ut? Anonymkode: 7166e...2ff
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #11 Skrevet 31. juli 2024 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Vil du egentlig at han skal være venner med dine venner? Er det det du ikke liker? Anonymkode: 4ceff...c87 Jeg synes det er fint at han liker mine venner og at han prøver men mine venner er ikke det viktigste i våres forhold. Eller det som bør holde oss sterkere og at planer som man begge kan fint gjøre sammen alene må bli spurt om at mine venner kan også være med. Kanskje fordi jeg også synes det er litt kjipt at hans venner er så lite inkluderende med meg at de er «hans venner» Anonymkode: 7166e...2ff
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #12 Skrevet 31. juli 2024 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Jeg synes det er fint at han liker mine venner og at han prøver men mine venner er ikke det viktigste i våres forhold. Eller det som bør holde oss sterkere og at planer som man begge kan fint gjøre sammen alene må bli spurt om at mine venner kan også være med. Kanskje fordi jeg også synes det er litt kjipt at hans venner er så lite inkluderende med meg at de er «hans venner» Anonymkode: 7166e...2ff Du er jo helt utrolig kjip. Anonymkode: cbf8b...a51
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #13 Skrevet 31. juli 2024 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor må alt være usikkerhet og sprø ut? Anonymkode: 7166e...2ff ? Anonymkode: af435...403
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2024 #14 Skrevet 31. juli 2024 Hmm, dette var ganske uforståelig. Når hans venner bor langt unna er det da helt naturlig at dine venner blir omgangskretsen deres. Om dere er så unge som det høres ut som du er vil det også være helt naturlig at man ønsker bruke tid med venner både til hverdag og fest. Jeg skjønner ikke hva du ønsker egentlig, vil du at han skal skaffe seg noen egne venner og ikke være sammen med dine? Det høres ærlig talt veldig rart ut... Anonymkode: afcff...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå