Anonym bruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Verd å se? Av klippene tenker jeg at jeg bare kommer til å få dårlig samvittighet. Vi har ungdommer i hus nå, og skulle helt sikkert vært både mer konsekvente og strenge i oppdragelsen. Anonymkode: 0ecd3...cb1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Jeg likte den godt. Men de som er med i programmet hadde vel bare små barn,så ikke sikkert du lærer så mye. Anonymkode: 32b92...cd8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg likte den godt. Men de som er med i programmet hadde vel bare små barn,så ikke sikkert du lærer så mye. Anonymkode: 32b92...cd8 Nei, det er jo nettopp det at det er litt seint - blir bare en påminnelse om hva jeg har gjort feil 😁 Har flotte ungdommer jeg altså. Flinke på skolen, aldri noe problem på skolen (har aldri fått annet enn skryt på foreldremøter). Men de har nok fått slippe unna litt med tanke på husarbeid, skjermtid (etter at de ble 13-14 år, tidligere hadde jeg på skjermsperre utover en viss tidsbruk) Litt usikker på om de er selvstendige nok.. HI Anonymkode: 0ecd3...cb1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Jeg synes det var litt interessert. Har også større barn, men synes noen av tingene de tok opp var ganske universelle. Fikk absolutt ikke dårlig samvittighet. Mine har sluppet billig unna med tanke på husarbeid også, og er ganske uselvstendige på enkelte områder, men det er aldri for sent så jeg forsøker å bøte på det hver dag. Anonymkode: af22b...fd0
Iiiiik Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Ikke sett, og ikke fristet. Det er mye i formatet jeg ikke jubler over. Jeg synes folkeopplysning er bra, og jeg synes foreldreveiledning er bra, men jeg synes ikke ideen om å slå de to sammen er så veldig god. Det har jo i ettertid av denne typen TV-programmer kommet frem at deltakere angrer på at de eksponerte seg selv, og her eksponeres også barna. I tillegg er jeg ikke en stor fan av verken programleder eller eksperten. Som kommentarene over her viser, så utløser også denne typen programmer en viss følelse av utilstrekkelighet og dårlig samvittighet. Usikker på hvordan folkeopplysning kan innrettes for å unngå det, men jeg tror dårlig samvittighet er en følelse vi ikke trenger å forsterke i vårt samfunn, den har de fleste mer enn nok av allerede. Og det er ikke en selvfølge at den dårlige samvittigheten omsettes i endret atferd, så da blir det kun en energilekkasje.
sug lut Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Det er mange måter å være publisitetshore på. Den måten disse foreldrene har valgt en usedvanlig ubarmhjertig en, og ungene betaler for det. Det støtter jeg ikke.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Jeg synes ikke så mye om eksponering av barn på denne måten, så nei, jeg står over.
*Miss Marple* Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Det er en uting å eksponere barn på den måten, så det programmet holder jeg meg unna.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Har bare sett reklame og lest om hva det går ut på. Så vidt jeg har fortsatt har de sa funnet ganske ekstreme foreldre i alle ender av skalaen, også gir de oppgaver som det blir filmet hvordan de løser også diskuteres det etterpå. Jeg synes barna blir altfor eksponert, og jeg er ikke ekstrem, hverken veldig streng eller driver med hjemmeskole liksom, så dette gidder jeg ikke se. Anonymkode: bc9df...0d0
ReneRene Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Det er ni forskjellige par med barn, og de representerer ni forskjellige måter å oppdra barn på. Å kalle de ekstreme familier er absurd. Tror veldig mange kunne ha nytte av å se dette. Veldig stor nytte.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 Nei. Den eksponeringen er ekstrem og jeg støtter det på ingen måte. Har stor tro på at de aller aller fleste foreldre finner sin egen vei ang foreldrerollen og at den er mer enn god nok.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (19 minutter siden): Nei. Den eksponeringen er ekstrem og jeg støtter det på ingen måte. Har stor tro på at de aller aller fleste foreldre finner sin egen vei ang foreldrerollen og at den er mer enn god nok. Enig i dette. Og har man utfordringer med barneoppdragelse så er det nok lurt å oppsøke mer egnede plasser enn et underholdningsprogram som nødvendigvis må spisse problemene for å få det ‘seervennlig’. Anonymkode: 96914...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå