Gå til innhold

Vil noen av dere voksne damer mene noe om dette?

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 år som har truffet verdens fineste fyr. Han er to år eldre enn meg. Jeg traff han på Tinder og vi har holdt på ei stund nå. Jeg håper veldig at vi blir kjærester, det er noe jeg virkelig ønsker. Men han sier bare 'snart' hver gang jeg spør han om det. Vi er sammen omtrent daglig og har holdt på i flere måneder nå. Vi har det så fint sammen, så jeg skjønner ikke hvorfor vi må vente på å offentliggjøre noe. Vi er jo omtrent i et forhold uansett. Men altså, han svarer bare snart når jeg tar det opp. 

Hva synes dere om dette? Scammer han bare? 

Anonymkode: 20bfe...322

Fortsetter under...

Jeg har ikke barn, så det er jo ikke derfor. Men det er liksom det å kunne fortelle at vi er i et forhold. Det er så mange som spør nå. Synes det er litt flaut å si at han fortsatt må tenke. 

Jeg var sammen en i 7 år. Jeg skrev at jeg var i ett forhold på Facebook og tagget han, men han akseptere det ikke. Ble slutt i sommer pga han fant ei ny. Det publiserte han på Facebook med en gang. 

Anonymkode: 001ba...e21

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har ikke barn, så det er jo ikke derfor. Men det er liksom det å kunne fortelle at vi er i et forhold. Det er så mange som spør nå. Synes det er litt flaut å si at han fortsatt må tenke. 

Du forteller da nøyaktig hva du vil. Hva er det med din generasjon og definisjonshunger?

Anonymkode: 55e31...5b1

Jeg ville spurt hva han mener med snart. Og hvorfor dere ikke kan kalle dere kjærester. 
Hvis det er det å publisere på fb som er viktig for deg ville jeg forstått han. Alle er ikke like glade i det.

Om det viktige derimot er at dere to er definert som kjærester og han ikke vil det ville jeg spurt hvorfor. Og sagt det er viktig for deg mtp tryggheten og ikke føle deg som et tidsfordriv til han eventuelt finner en bedre. Det hadde jeg aldri akseptert. Er man sammen er man sammen. Sammen hver dag som kjærester,  men livredd ordet kjærester er ikke noe for meg.

Ta det fra en gammel dame- det er ikke feil å stille krav til disse mannfolka altså. Si fra hva man ønsker, hvordan man vil ha det, og hva man ikke aksepterer. Først når man gjør det, finner man en som er rett. Du har lov å ha ønsker og forventninger til hvordan du vil at ditt liv skal se ut, ikke bare han.

Dersom han nekter å gå med på at dere er sammen, så er det garantert fordi han har lyst til å ha tinderkontoen sin åpen litt til. Dårlig magefølelse av folk som prøver å spille på flere hester...

Anonymkode: 519b2...43d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...