Gå til innhold

Blir det rekord i antall seere på Debatten i kveld?

Hva tror dere?   

5 stemmer

1. 1. Hva tror dere?

• Ja
      1
    • Tviler
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva skjer i debatten? 

Anonymkode: 8b9ad...1e5

Det handler om Sophie Elise. Om bråket som har vært nå. Hun klarte å nesten få rekord da hun møtte Gjelsvik sist etter å ha blitt kalt Norges verste forbilde. Da var seerantalletn 511000. Av de høyeste på Debatten noengang. 

NotNaomi skrev (2 minutter siden):

Det handler om Sophie Elise. Om bråket som har vært nå. Hun klarte å nesten få rekord da hun møtte Gjelsvik sist etter å ha blitt kalt Norges verste forbilde. Da var seerantalletn 511000. Av de høyeste på Debatten noengang. 

Å Gud så kjedelig. Hvem bryr seg om sophie Elise og drama rundt henne…. Eller Gjeldsvik … snork snork 😁 så uinteressante mennesker👍

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å Gud så kjedelig. Hvem bryr seg om sophie Elise og drama rundt henne…. Eller Gjeldsvik … snork snork 😁 så uinteressante mennesker👍

Det må du få mene 🙂

I motsetning til halve Norges befolkning for tiden 🙂 nei det var kanskje å ta i litt. Men jeg tror det blir seerrekord ihvertfall. Kanskje mot 600000. 

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Det må du få mene 🙂

I motsetning til halve Norges befolkning for tiden 🙂 nei det var kanskje å ta i litt. Men jeg tror det blir seerrekord ihvertfall. Kanskje mot 600000. 

Hvem er halve Norges befolkning og hvilken interesser har dem? Hadde ikke sett på det om jeg vant i Lotto en gang. 

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er halve Norges befolkning og hvilken interesser har dem? Hadde ikke sett på det om jeg vant i Lotto en gang. 

Hæ? Hva har Lotto med det å gjøre? 

Jeg syns det er veldig interessant. Av flere grunner. Det har vært et av de mest debbaterte temaer ever. 

NotNaomi skrev (29 minutter siden):

Der ser man hva tilsynelatende voksne folk er opptatt av. Rett og slett flaut. 

Anonymkode: 10dd5...2f9

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Der ser man hva tilsynelatende voksne folk er opptatt av. Rett og slett flaut. 

Anonymkode: 10dd5...2f9

Jeg ser mange grunner til at dette er interessant. Ansvaret NRK har, og da tenker jeg mest på om det var spesielt lurt å ha dette samarbeidet for å trekke til seg unge. Det er ikke lenge siden Sophie Elise ble utnevnt til Gullbarbie. De må jo ha skjønt at dette ville bli problematisk. All hetsen privatpersonen bak Sophie Elise har gjennomgått er helt forferdelig og blodig urettferdig. Hva folk tillater seg å skrive på nett, alle som har uttalt seg via media og medias egen rolle oppe i dette.

Det er en helt bisarr sak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...