Gå til innhold

Hva synes dere om denne helge menyen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Jeg liker ikke taco. Jeg syns det er helt grusomt, men det andre kan jeg like i veldig sjeldne og små doser. Det siste syns jeg er veldig godt da. 

Jeg skal sikkert ha pizza,  biff og fløtegratinerte poteter på lørdag. Og søndag vet jeg : da blir det toro viltgryte med salat og hvitløksbaguetter. Alt ferdig og kjøpt på butikk 😎

Endret av NotNaomi

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Godt men tungt.

Anonymkode: 9fd37...9e0

Tungt? Hverken nachos eller taco er tungt. Da spiser du for mye. Eller så er du en av de i tråden som var her for et par måneder siden som har 2 kg kjøttdeig til 4 pers tacomiddag.

Med masse grønnsaker er taco ikke tungt.

Anonymkode: 8eb5e...fc6

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Tungt? Hverken nachos eller taco er tungt. Da spiser du for mye. Eller så er du en av de i tråden som var her for et par måneder siden som har 2 kg kjøttdeig til 4 pers tacomiddag.

Med masse grønnsaker er taco ikke tungt.

Anonymkode: 8eb5e...fc6

Oi så defensiv.

Anonymkode: 9fd37...9e0

Fredsg og lørdag hadde vært for like for oss, evt kunne nachos vært greit om det var pga mye rester fra fredagen. Ingen her i huset som vil ha disse tingene ofte. 

Koteletter skal jeg vurdere selv siden det bare er ungen som liker det best hjemme i helga. Da kan vi ha stekte rotgrønnsaker hun elsker. Lillesøster er ikke noe glad i lukta av selleri i noen form, så hun rømmer huset om jeg lager noe med det (vi kan ha det til middag om hun ikke er i huset når det lages, spiser det ikke men kan ha det på middagsbordet når hu spiser. Ganske lik meg, jeg kan ikke fordra lukta av sau når det lages)

Anonymkode: 9da6b...177

Vi har ofte tacos og nachos samme helg. Men da er det gjerne tacos på fredag og nachos av restene på søndag. 

Da kjøper vi gjerne 600 g kjøttdeig til tacos og bruker resten til nachos på søndag. 

Koteletter er sikkert ok det, det er noe vi aldri bruker, men det burde ikke være noe i veien for resten av menyen. Selv om jeg også synes at det høres litt "tungt" ut med tre dager med rødt kjøtt. Jeg ville hatt noe med kylling eller fisk.  Men vitsen er vel at dere liker det og synes det er en grei meny. 

Anonymkode: 53402...70b

Annonse

Helt ok. Litt for mye av kjøtt for meg hvis det er snakk om kjøtt alle dagene, men det er smak og behag. 

Jeg har ikke planlagt helgemenyen. Søndag tenker jeg suppe og nystekte rundstykker. Lørdag og søndag aner jeg ikke. 

Anonymkode: 0bfce...c74

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Fre: Taco

Lør: Nachos 

Søn: Koteletter, poteter, saus og gr.saker. 

Hva skal dere ha? 

Anonymkode: 8f783...717

Menyen Hørest helt super ut!

vi skal ha pastasalat fre og usikker de andre dagene.

Anonymkode: 9bb01...270

Helt fint, selv om vi ikke ville hatt taco og nachos samme helg, det er to veldig like retter....

Vi skal ha taco, grille svinefilet og lage lapskaus.

Koteletter er det lenge siden vi har hatt, men alle her er veldig glad i det. Det må vi ha en dag vi har god tid, de bør jo ha minst fire timer i ovnen så man må liksom ha tid til å lage det :)

Anonymkode: dcaa3...18a

Fredag, første middag: Kylling med stekt sopp/purre/paprika og gratinerte poteter.

Fredag, andre middag: Svin indrefile, fylt med sopp og surret bacon rundt, brokkoli, varm mais og poteter

Lørdag: Kyllingklubber med hvitløkbaguetter og salat

Søndag: Pasta med kjøttsaus

Anonymkode: e0c85...040

Fredag; lammelår med ovnsstekte poteter, gresk salat og tzatsiki 

Lørdag; tapas på oss voksne og gutta lager hjemmelaget pizza

Søndag: helstekt ørret med agurksalat ,rømme, syltet rødløk og poteter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...