Gå til innhold

Hvorfor kommer ALT på en gang!!!!!!! (Dagens syt)

Anbefalte innlegg

Hvorfor kommer ALT på en gang!!!!!!!

Nå er jeg ved på bli sprø her.
De 2 siste månedene har vi har nesten 40.000 i uforutsette utgifter, og i dag røk vaskemaskinen.

Det begynner å bli fryktelig mye på fryktelig kort tid syns jeg!! 

Anonymkode: 4c8fa...035

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ordtaket om at en ulykke sjelden kommer alene har nok sitt utspring i noe 🙂

Det snur, det gjør det. Så det er bare å vente så havner ting mer på skinner igjen. 

Anonymkode: b8edd...efe

Jo da, jeg vet det, men akkurat nå er jeg en smule frustrert og økonomien ble brått mye trangere enn den var var nyttår.

HI

Velkommen i klubben. Valp brakk beinet og måtte opereres 3 ganger, måtte ha nytt kjøleskap og fryser og ny vaskemaskin og vi toppa det med vannlekkasje som gjør at vi må rive gulv og vegger i 2 rom. Og selvfølgelig måtte bilen på verksted noen dager etter vannlekkasjen pga. plutselig ulyder.  Heldigvis går en del på forsikring, men det er en god del som må betales i egenandeler. 

Anonymkode: 5dd0b...e77

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vi får håpe på positiv overraskelse når skatteoppgjøret kommer. Ikke så lenge til de begynner å sende ut, starter i midten av mars 

Anonymkode: 812a0...9b8

Det vet jeg at jeg kommer til å få, men kommer ikke til å få lønn i juni.
Byttet jobb, og da fikk jeg utbetalt feriepengene fra den gamle jobben i fjor.
Får men den året før blir den beskattet, men man får det igjen på skatteoppgjøret.

HI

Annonse

Min erfaring er at ofte slites hvitevarer samtidig eller med kort intervall. Tenker ikke at det er så rart i alle tilfeller😅vi har pusset opp kjøkken, alt er kjøpt samtidig og brukes mye… da slutter det nok ganske samtidig å funke etterhvert også.

Forrige gang jeg kjøpte vaskemaskin kjøpte jeg også tørketrommel.. det kommer sikkert til å begynne å fuske samtidig det også😑

Anonymkode: daa24...597

Min erfaring er at ofte slites hvitevarer samtidig eller med kort intervall. Tenker ikke at det er så rart i alle tilfeller😅vi har pusset opp kjøkken, alt er kjøpt samtidig og brukes mye… da slutter det nok ganske samtidig å funke etterhvert også.

Forrige gang jeg kjøpte vaskemaskin kjøpte jeg også tørketrommel.. det kommer sikkert til å begynne å fuske samtidig det også😑

Anonymkode: daa24...597

Er veldig typisk det du skriver der! Heldigvis rakk jeg å bytte ut tørketrommelen rett før lockdown og året før det oppvaskmaskina. Så nå bør ting funke for en stund 😅

Anonymkode: 5dd0b...e77

Vi hadde tilsvarende ifjor: hadde nettopp skiftet kledning på huset, da røk garasjeporten. Årskontrollen på bilen viste en feil vi måtte fikse, så da løp tusenlappene der. To uker senere gikk stekeovnen, tett fulgt av oppvaskmaskinen. Så røk jammen varmtvannstanken noen uker etter det. 

Nå håper jeg vi får en pause. Vi hadde spart opp en solid buffer, men det holder jammen ikke lenge når alt går på en gang.. I år blir det både konfirmasjon på ene og regulering på andre, så håper på en pause fra uforutsette husutgifter. 

Anonymkode: 44731...432

Fordi det er det du forventer. Law of Attraction. 

Se filmen (dokumentar)  «The Secret» eller les boken av Rhonda Byrne. Det du forventer og tenker på, er det du får. På samme måte kan du tiltrekke fantastiske ting inn i livet ditt (absolutt ingen grenser), men det er opp til deg. 
Etter at jeg begynte å leve livet mitt etter den filmen og boken har livet mitt blitt fantastisk. Har på kort tid fått både drømmemann, drømmehus og drømmejobb! Prøv det!

Anonymkode: 88ccf...b89

Fordi det er det du forventer. Law of Attraction. 

Se filmen (dokumentar)  «The Secret» eller les boken av Rhonda Byrne. Det du forventer og tenker på, er det du får. På samme måte kan du tiltrekke fantastiske ting inn i livet ditt (absolutt ingen grenser), men det er opp til deg. 
Etter at jeg begynte å leve livet mitt etter den filmen og boken har livet mitt blitt fantastisk. Har på kort tid fått både drømmemann, drømmehus og drømmejobb! Prøv det!

Anonymkode: 88ccf...b89

Nei, jeg forventet ikke 50.000 i ekstra uforutsette utgifter på 2 måneder.

Ting som  det skjer uavhengig om man ser en dokumentar eller leser en bok.

Jeg har heller ikke sagt noe om hvordan resten av livet mitt er, hverken når det kommer til drømmemannen/jobben/huset.

Men det må da være lov til å bli frustrert når slike ting skjer..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...