Gå til innhold

Jeg synes han hadde hånden for langt ned på ryggen min

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, hva i alle dager? Du sier det er bilder av folk som har hånda på korsrygg i din egen link. Og det er ingen slike bilder der. Også er det jeg som er blind, dum og kranglefant? 

Anonymkode: 09da9...ba6

De bildene du fant var ikke engang fra min link....

Anonymkode: 82ae9...6c9

Fortsetter under...

Hehe, hva i alle dager? Du sier det er bilder av folk som har hånda på korsrygg i din egen link. Og det er ingen slike bilder der. Også er det jeg som er blind, dum og kranglefant? 

1 minute ago, Anonym bruker said:

Det var mange bilder av det der. Kranglefanten er du. Dette gidder jeg ikke. 

Okey, men du kan ikke linke til en eneste en? Det er nesten så man skulle tro du prøver å komme deg unna med å skylde på mine øyne. 

Jeg har linket til et bilde med brudepar. Hvorfor er det så vanskelig for deg å vise et bilde? 

Jeg har sett mange bilder hvor folk holder hverandre rundt skuldre, eller ved midjen. Ikke korsrygg 

8 minutes ago, Anonym bruker said:

Dette er dine... Ikke mye berøring av korsrygg å spore

Screenshot_20230223_215702_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20230223_215533_com.android.chrome.jpg

Når jeg tar bildet sammen med noen og vi legger hånden på korsryggen så tas bildet forfra. Da ser man faktisk ikke hendene.... Det er dermed ikke så rart at det ikke finnes så mange slik bilder på nettet.  Her er likevel noen eksempler: 
image.thumb.png.1db0c81eb5241950f978204e3c08b099.png

Anonymkode: 324a2...952

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ser ikke hender på korsrygg der. Det er over rompesprekken, under linning.. 

Korsrygg er ikke der du sier at det er. Det du snakker om er korsben. Korsryggen er mellom korsbenet og brystvirvlene. Altså der man er svai i ryggen. https://sml.snl.no/korsryggen

Anonymkode: 6ed85...4c4

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Korsrygg er ikke der du sier at det er. Det du snakker om er korsben. Korsryggen er mellom korsbenet og brystvirvlene. Altså der man er svai i ryggen. https://sml.snl.no/korsryggen

Anonymkode: 6ed85...4c4

Hehe, omg. Uansett hvilken virvel der er snakk om. Ser du en hånd midt på ryggen? For vi er vel enige om at korsryggen er bak på ryggen? Sånn midt på kroppen...

Hehe, omg. Uansett hvilken virvel der er snakk om. Ser du en hånd midt på ryggen? For vi er vel enige om at korsryggen er bak på ryggen? Sånn midt på kroppen...

Alle tre bildene hadde hender i korsryggen.
Du tenker at korsryggen bare er midt på ryggsøylen....? 

1 minute ago, Anonym bruker said:

Alle tre bildene hadde hender i korsryggen.
Du tenker at korsryggen bare er midt på ryggsøylen....? 

Tenker ikke at korsryggen er over hoftene nei. 

Takk for i kveld, denne diskusjonen har vært helt absurd morsom. Supermann står i sin ikoniske stilling og holder seg i korsryggen 😄latest?cb=20180711061148

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Takk for i kveld, denne diskusjonen har vært helt absurd morsom. Supermann står i sin ikoniske stilling og holder seg i korsryggen 😄latest?cb=20180711061148

Jeg  mente i bredde-retning. Jeg får nemlig inntrykk av at du mener korsryggen kun er midt på ryggsøylen og ikke noe til siden for denne. 

Kan forøvrig ikke se bilde du la ved

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Korsryggen er  over hoftekammen, jo. 
Under der begynner rumpa. Det gjør i alle fall min.

Men det er jo egentlig irrelevant. Poenget er jo hva HI opplevde.

Anonymkode: 93504...fd3

Danida skrev (10 timer siden):

MIN grense er irrelevant.

HIs grense gikk ved trusestrikken. Dét er faktisk ikke noe merkelig, altså. Det var ikke som "å slenge en arm på ryggen". 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Men da må jo hun si fra der og da. Hvordan skal andre vite at hun ikke tåler fysisk kontakt? Da burde hun jo ikke stilt opp til bilde, flere ganger uten å åpne kjeften å sifra. Andre er ikke tankelesere. 

Sa noen at hun "ikke tåler fysisk kontakt"...?
Det var vel et helt konkret sted hun ikke ville bli tatt på. Har du for vane å misforstå med vilje? 

Danida skrev (10 timer siden):

Kollega = familie?
Ok, jeg jobber ikke i en familiebedrift.

Selv er jeg en såkalt "klemmer". Men jeg respekterer at det er mange (ikke bare pga pandemien) som syns at det å ta rundt andre mennesker er invaderende og klamt. Jeg kaller dem ikke "persilleblad" av den grunn, for jeg vet at det ikke nødvendigvis må oppfattes som et privilegium å bli berørt av meg. Det samme gjelder HIs kollega: ikke alle vil syns det er hyggelig å bli tatt på av ham. Man er ikke et persilleblad selv om man reserverer seg mot intimitet.

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ok da, man er sær da. Om man virkelig bruker tid og energi på å fundere på sånt, da er man bra sær. 

Du klemmer kun familie? Mange har venner, er venner med kolleager og har et bra forhold til folk utenom familien altså. 

.... eh... jeg sier vel selv eksakt det motsatte av det du etterpå får det til å bli. Jeg kan egentlig ikke hjelpe deg med å forstå, ser jeg, siden det etterarbeidet som skjer inni hodet ditt legger til og trekker fra såpass mye helt på egen hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...