Gå til innhold

I skammekroken selvom man er voksen….

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du er ikke mye voksen om du blir kastet ut fra forum.

Anonymkode: d8a9c...ad6

Nei jeg er satt på plass av admin på et annet forum. Med talen «enten oppfører du deg eller så er det over og ut! Så jeg sommer meg skikkelig, men jeg er også dessverre litt sta så jeg har ikke bestemt meg enda…

Anonymkode: 8546e...dd7

Nei jeg er satt på plass av admin på et annet forum. Med talen «enten oppfører du deg eller så er det over og ut! Så jeg sommer meg skikkelig, men jeg er også dessverre litt sta så jeg har ikke bestemt meg enda…

Skammer*

Men hva var det du skrev?

Anonymkode: 61a3b...037

Jeg vet ikke helt. Jeg vet jeg skrev noe med fuckings og det har jeg blitt tatt for før, så regner med det er det. 

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, ikke når du klarer å bli kastet ut flere ganger, du fortjener å sitte i skammekroken da.

Anonymkode: 35c1d...261

Om jeg fortjener det skal jeg sitte her en stund. Sta som jeg er! 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du blir ikke tatt for å skrive fuckings! Nå må du slutte 🤣🤣🤣

Anonymkode: 713d4...a5f

Jo. Det var personangrep. Eller så husker jeg ikke hva jeg har gjort gale men jeg vet jeg har vært ufordragelig… innimellom! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jo. Det var personangrep. Eller så husker jeg ikke hva jeg har gjort gale men jeg vet jeg har vært ufordragelig… innimellom! 

Ja da blir det noe helt annet med en gang. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg gjør det men jeg har ikke bestemt meg for og og godta enda. Det er jo like kjedelig der som her. 

Du assa. Du styrer på. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er altså plassert i skammekroken! Nå må jeg skamme meg lenge inntil jeg oppfører meg skikkelig. Ærlig talt. Konsekvenser når man er voksen for 2 gang???

Lærte du ikke første gangen? Da blir det nye og nye runder helt til det synker inn!

Anonymkode: be71d...d59

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja jeg gjør det men jeg har ikke bestemt meg for og og godta enda. Det er jo like kjedelig der som her. 

Kan du ikke heller prøve å få deg et liv der ute i lufta, på kloden, blant menneskene?
Ikke alle er tjukke svigersøstre som ødelegger ferien din. Du finner sikkert noen hyggelige folk også, hvis du bare jobber litt med deg sjøl i mellomtida!

Anonymkode: be71d...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...