Gå til innhold

Jeg blir en løve når noen kommer nær meg

Anbefalte innlegg

Jeg er i en tenke prosess. Jeg prøver å finne ut hvorfor jeg reagerer som jeg gjør. Når noen hvem som helst kommer for nær meg blir jeg en løve. Jeg vil ikke være sånn, blir ufyselig og ufordragelig. Verbalt. 

Anonymkode: 838c6...ae8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Alle? I alle situasjoner?

Anonymkode: bb6d3...c89

Nei men hvis noe jeg skal fortelle om nære ting. Eller spørsmål som - hvordan går det? Eller hvorfor reagerer du sånn? jeg vet ikke. Gjør så godt jeg kan. Det er ikke alltid det hjelper å snakke om alt. 

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Jeg er i en tenke prosess. Jeg prøver å finne ut hvorfor jeg reagerer som jeg gjør. Når noen hvem som helst kommer for nær meg blir jeg en løve. Jeg vil ikke være sånn, blir ufyselig og ufordragelig. Verbalt. 

Da trenger du hjelp. 

Anonymkode: 4dc0a...0c9

Det er fordi du føler deg truet. Du vil jo ikke snakke så da går du til angrep. Er det noen som har krevd svar og innrømmelser av deg tidligere? For hvis du har blitt presset til det, så er du ekstra sårbar der. Eller om du føler skam over følelser og tanker. 

Anonymkode: 9ef69...f4a

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kanskje du trenger en emosjonell prosess mer enn bare en tankeprosess.

Anonymkode: 106af...4ed

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er fordi du føler deg truet. Du vil jo ikke snakke så da går du til angrep. Er det noen som har krevd svar og innrømmelser av deg tidligere? For hvis du har blitt presset til det, så er du ekstra sårbar der. Eller om du føler skam over følelser og tanker. 

Anonymkode: 9ef69...f4a

Ja jeg har følt meg presset tidligere i form av en psykolog som ville jeg skulle snakke om en opplevelse som skjedde. Ingen god match. Jeg har bare lagt er lokk på det og har prøver å gå videre. Det skjønner jeg kanskje ikke går. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...