Gå til innhold

Ville dere invitert henne på fest?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en venninne som tidligere har hatt noe på gang med en kompis av meg. Det ble ikke noe mer ut av det, enn sex og flørting. Hun har hele tiden vært i et forhold, det har ikke han. Så hun har vært utro. Nå har kompisen min fått seg en kjæreste, og virker veldig fornøyd med livet sitt. Jeg synes dama hans er veldig ok.

Venninnen min har fått med seg at kompisen min har fått seg dame, og hun er tydelig misfornøyd med det. Sånn er det alltid hvis han får kjæreste. Hun finner alt mulig galt med dem, og sier hver gang at det aldri kommer til å vare. Det er så gjennomskuelig at hun er sjalu. Nå vil hun gjerne at jeg inviterer henne med på neste fest vi skal ha, sammen med dem. Jeg skjønner ikke vitsen, men hun synes det hadde vært moro å treffe han igjen.....Jeg kommer ikke til å invitere henne, det blir bare kleint. Hva tenker dere? 

Anonymkode: e1137...1d6

Fortsetter under...

Jeg tenker at hun jo har grunn til å være sjalu, for hun er jo tydeligvis forelsket. Da blir man normalt sjalu på det man er forelsket i, er sammen med andre. 

Er det en fest hun ellers ville bli invitert til, så syns jeg at du skal invitere henne og ikke ekskludere. Bruker du å invitere andre uten henne og alle venner samtidig, kan du helt fint la være. 

Anonymkode: 121a9...728

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker at hun jo har grunn til å være sjalu, for hun er jo tydeligvis forelsket. Da blir man normalt sjalu på det man er forelsket i, er sammen med andre. 

Er det en fest hun ellers ville bli invitert til, så syns jeg at du skal invitere henne og ikke ekskludere. Bruker du å invitere andre uten henne og alle venner samtidig, kan du helt fint la være. 

Det er ikke naturlig å invitere henne, for hun er normalt ikke en del av gjengen som pleier å samles. Hun har tidligere bare vært med fordi hun har hatt dette opplegget med kompisen min. Nå som hun ikke har det, så tenker jeg det blir rart å invitere. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke naturlig å invitere henne, for hun er normalt ikke en del av gjengen som pleier å samles. Hun har tidligere bare vært med fordi hun har hatt dette opplegget med kompisen min. Nå som hun ikke har det, så tenker jeg det blir rart å invitere. 

Ja, da lar du være da. 

Nei jeg ville ikke invitert henne på fest. Damen vil jo bare skape styr. Hvorfor vil hun komme på fest der en hun har holdt på med før, har med seg kjæresten sin? Og selv har hun type? Veldig veldig merkelig. 

Annonse

Hun der er bare ute etter å splitte dem. Hun er sjalu fordi hun ikke får den oppmerksomheten fra ham som hun ønsker. Får hun komme på festen kan hun klare å sjarmere ham såpass at han gjør det slutt med dama si, men da skal du se at venninnen din vil ikke ha ham likevel. Hun er bare ute etter å leke med ham 😏 

Jeg ville ikke invitert henne på fest nei, ville ikke vært den som inviterte til splitt og hersk. 

Anonymkode: c46fe...c31

LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden):

Vil du ha henne med på fest? Hvis ja, inviter, hvis ikke, la være. Ingen grunn til å lage noe mer utav det enn det. 

Nei jeg vil helst ikke ha henne med på fest. Hun skjønner ikke selv at det hun holder på med er ganske så gjennomskuelig. Hun kan gjerne finne på å flørte med andre på festen ( inkludert min mann ) hvis hun ikke får oppmerksomhet. Jeg er veldig vant til det, og finner henne ikke truende men det blir gjerne litt slitsomt med en person som trenger så mye fokus på seg selv hele tiden. 

hi

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg vil helst ikke ha henne med på fest. Hun skjønner ikke selv at det hun holder på med er ganske så gjennomskuelig. Hun kan gjerne finne på å flørte med andre på festen ( inkludert min mann ) hvis hun ikke får oppmerksomhet. Jeg er veldig vant til det, og finner henne ikke truende men det blir gjerne litt slitsomt med en person som trenger så mye fokus på seg selv hele tiden. 

hi

Så bra at du ser henne for den hun er, og ser selv når hun ikke bør få innpass. Samtidig som du er venninne på andre arena, for hun er sikkert god ellers siden du beholder vennskapet 🤗

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så bra at du ser henne for den hun er, og ser selv når hun ikke bør få innpass. Samtidig som du er venninne på andre arena, for hun er sikkert god ellers siden du beholder vennskapet 🤗

Ja jeg har alltid kjent henne, og hun har hatt mye å slite med i livet sitt. Jeg er veldig glad i henne, men må ha henne i doser 🙂 Hun har mange gode sider jeg setter stor pris på, men har skjønt at det ikke alltid lønner seg å ha henne med på festligheter med alkohol involvert. Det blir ofte litt styr, og så blir jeg fort dratt inn i det siden det er jeg som har henne med meg hvis du skjønner. Så det er like greit å bare la være å ta henne med noen ganger.....

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

hi

Da er det jo en no-brainer, sånn egentlig?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

hi

Hun flørter med din mann også? Hvor er respekten hennes hen? Hvorfor gidder du å ha med henne som tydeligvis ikke respekterer verken deg eller de andre. 

Sommerkroppen 2029 skrev (3 minutter siden):

Hun flørter med din mann også? Hvor er respekten hennes hen? Hvorfor gidder du å ha med henne som tydeligvis ikke respekterer verken deg eller de andre. 

Nei, du vet de menneskene som alltid trenger oppmerksomhet, og som alle rundt gjennomskuer? Det er sånn hun er. Hun avslører seg selv gang på gang, så hun må gjerne oppfattes som respektløs for sånn sett er hun jo også det. Men det hele er bare litt trist og flaut, så det er kun hun selv det går ut over. 

Hun er litt den typen som må fortelle om alle de mennene som "prøvde seg" på henne, etter at de samme mennene gjerne har prøvd seg flere ganger på meg eller andre damer på samme fest. Jeg gidder ikke å fortelle henne det en gang, for det er ikke noen big deal, men for henne betyr det mye. Jeg har ansett det som en liten lykkefølelse hun har rundt dette. Hun skal gjerne få ha den. 

Anonym bruker skrev (På 2023-2-20 den 13.08):

Det ER rart å invitere henne. Hun betyr jo trøbbel! La være. Dere to kan henge en annen dag. 

Anonymkode: 97961...3c8

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

hi

Men, si at det ikke passer da. Dere to kan finne på noe alene en annen dag. Dra på byen, der det er mange single folk. Ikke ta henne med på festen. Blir litt fjortis. 

Anonymkode: 97961...3c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...