Gå til innhold

Er jeg bare kokogal av forelskelse, eller prøver kroppen min å fortelle meg at forholdet jeg er i er feil?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, jo, både og. Det er vanskelig å svare på, jeg bare føler en så enorm tiltrekning mot han. Han ser meg, han lytter, han husker de minste detaljer fra det jeg forteller, han gir meg gode råd, han bryr seg oppriktig, det meste ved han er riktig. Det eneste vi har snakket om sex er at ingenting kommer til å skje før jeg eventuelt er ute av forholdet jeg er i nå. 
HI

Anonymkode: 6858a...a0c

Der er jeg med. Samkjøring er viktig, på et intellektuelt plan. Det fysiske kommer i bakkant. Det er noe en vet, uten at en må prøve seg fram. Den følelsen kjenner jeg igjen. Det er fristende å handle etter den, så sterkt som det føles.

Anonymkode: fad8f...31f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Dette er isåfall ikke impuls. Det har holdt på i halvannet år. Men at livet vil endre seg drastisk, er jeg ikke i tvil om. Denne andre mannen er ganske så forskjellig fra han jeg lever med nå, både i sinn og skinn.

Var det verdt det, da? Tok du det rette valget?

HI

Anonymkode: 6858a...a0c

Jeg gjorde rett i å forlate en som nekta å ligge med meg, nekta å gi meg bekreftelse og nekta å forholde seg til meg. Han sulta meg ut litt etter litt.
Men jeg er ikke spesielt fornøyd med den prosessen som førte til at jeg fikk ny samboer. Og jeg lærte underveis at forelskelse egentlig er din egen hjernes evne til å tro på en illusjon. Forelskelsen er ikke et resultat av den andre personens fantastiske egenskaper.

Begge de to nevnte mennene var feil for meg, skulle det vise seg. Om det var rett valg eller ikke kommer jo an på hvordan du stiller spørsmålet. Var det rett å gå fra han som ikke ville ha sex med meg? JA, men jeg venta for lenge med å gå! Var det rett av meg å gå til han andre? Ja, hvis du spør de to barna jeg ellers ikke ville ha fått. Nei, hvis du lurer på om jeg ble lykkelig.

Jeg ble lykkelig seinere, da. Men da var også han ute av mitt liv. Og takk for det.

Anonymkode: 86d99...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...