Gå til innhold

For 19 år siden hadde jeg termin med min første sønn❤️

Anbefalte innlegg

Og to dager senere kom han. Har dere tips til bursdagsgave? De siste årene har han bare fått penger, fordi han har spart til ulike ting. Nå er han lærling med nesten like god inntekt som meg, og trenger ikke penger på samme måte. Hva kjøper jeg da tro?

Anonymkode: 80254...a2d

Fortsetter under...

Han har eller skal sikkert snart etablere seg, så hva med noe til et framtidig hjem? Kaffetrakter, vaffeljern, mixmaster, kjøkkenkniver, håndklær etc.

Anonymkode: 84e4c...3af

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Han har eller skal sikkert snart etablere seg, så hva med noe til et framtidig hjem? Kaffetrakter, vaffeljern, mixmaster, kjøkkenkniver, håndklær etc.

Anonymkode: 84e4c...3af

Han skal jo det, men jeg tror ikke han har noen umiddelbare planer om det😅

Praktiske ting de synes det er kjedelig å bruke egne penger på, som superundertøy, sokker o.l

Eget toastjern, selv om gutter er tregere enn jenter til å begynne spare utstyr til de skal flytte må det jo gjøres.

Anonymkode: ec610...adb

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Han skal jo det, men jeg tror ikke han har noen umiddelbare planer om det😅

Det bør ikke være noen hindring. Mine har fått sånt fra de var rundt femten, de skal en dag ut og jo før jo heller. Start i den morsomme enden om du er usikker:  vinglass, whiskyglass (begge med tilhørende flaske), ølglass og rariteter fra spesialølhyllene, toastjern som nevnes over her, vaffeljern ønsket min ene seg.

Annonse

Her et paddle gøy for 18-20 åringene våre. Så paddleracket og gavekort på banetimer blir godt mottatt.

«Voksenlego» med flerfoldige tusenvis av brikker til å bygge å ha til pynt synes de er gøy. Feks dødsstjerna til starwars, Harry Potter Borgen, frihetsgudinnen eller Eiffeltårnet.

Sesongkort på ishockey eller fotball laget lokalt. Fotballdrakt.

eller rett og slett en shoppingtur med deg der du spanderer nye sko, klær, middag alt etter budsjett.

her ønsker de seg også frakk til dressen, da de bruker dress mye i sporten de er med på.

Anonymkode: 60eac...2e6

Ta ham med ut for å spise middag. Jeg gjør det med mine, og de timene bare med den ene er gull verdt. Fine samtaler og morsomme samtaler, og den egentiden med hver enkelt betyr mye! 

Anonymkode: 54f9c...112

Enig med de som sier noe utstyr. Det er dyrt å skaffe seg alt på en gang når man plutselig flytter hjemmefra. Kaffemaskin eller kaffetrakter, vannkoker, brødrister. Toastjern eller helst paninigrill (den steker gjerne bedre), stekepanne eller bare et knippe med sleiver, øser, slikkepott osv. Om du tenker at dette ikke faller i veldig god jord, så sleng på noe han ønsker seg mer. Et klesplagg, gavekort hos frisør, hud eller hårpleie, alt ettersom hva han liker.

Min svigersønn fikk fiskestang i 18års gave. Han ønsket seg det. Min andre svigersønn som nårr 17årfikk voksen lego til jul. Han ønska seg ikke noe, men min datter sa de kosa seg med lego sammen så da ble det lego. 

Anonymkode: 4b6b3...910

Jeg har også en som blir 19. Tiden flyr 😱 

Gode innspill her, ta med ut på middag. Ellers driver min med kroppsbygging og ønsker seg utstyr til å preppe mat. 

Anonymkode: 1e43c...e1a

Her er det https://mysteryretroshirts.co.uk/  som ønskes av alle fra storesøster på 22 til lillebror på 14 , og også  til de to i midten på 19, tilfeldig fotballtrøye. Men mine fire er fotballidioter alle. 
Ellers oppskrifter på familiespesialitetene, mormors eplekake, bestemors kjøttkaker mammas pizzasaus osv. Om de ikke står på terskelen på vei ut når de er 19 er de ikke langt unna, så det er på tide å begynne litt forberedelser. De største mine fikk også sengetøy av god kvalitet og håndklær til jul. Det er sånt som trengs, som er deilig og som er noe drit å bruke tusenvis av kroner på når man er nyutflyttet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...