Gå til innhold

Jeg tror det er Harry som er problemet.

Anbefalte innlegg

Det er ikke Meghan. Jeg har sett på flere videoer av intervjuer og en del bilder av begge alene og sammen. På nesten samtlige ser Meghan lei seg ut selv om hun ler. Jeg har tatt flere screenshots og hun ser lei seg og urolig ut, mens han har uhyggelige aggresive uttrykk og veldig manipulerende måte å snakke på. Ellers vil jeg begrunne det med at han helt tydelig har vært sjalu og følt seg mindreverdig ift William gjennom årene. Han har ikke hatt den allierte som broren har hatt i Kate, mens han også har hatt et godt forhold til henne. Han snakker aldri nedlatende om henne, men går veldig offensivt ut mot broren. Jeg tror at når han traff Meghan ble han veldig opptatt av å ikke miste henne. Han innrømmet raserianfall mot henne også. Det var hun som fikk han til å gå i terapi. Ville en narsissist som hun er blitt kalt fått partneren i terapi? Tvilsomt da de jo ikke vil ta sjansen på å bli avslørt.

Jeg tror ikke at hun holder han i hånden for å markere seg, og heller ikke bak på ryggen av den grunn. Jeg tror hun vil berolige ham. Han har også vært avvisende på krass måte når hun har prøvd å være fysisk. At hun markerer seg så mye offentlig ved å gå foran ham og hilse først på folk, er at hun vil markere seg ovenfor ham og ikke for å selv være i fokus. Jeg syns at det er interessant at en person får all skyld, og så mye kritikk, og så er det ofte den andre parten som er problemet. Det samme gjelder i voldelige forhold. Den som utøver vold oppfører seg alltid bra ute blant folk mens den voldsutsatte kan være frekk og overlegen, kun fordi at da kan personen hevde seg. 

Nei, disse to er ikke min store lidenskap! Jeg syns bare at det er interessant hvor lite mange skjønner av hvordan mennesker med narsissistiske trekk oppfører seg og hvor lite åpenlyst de viser det mange ganger. Jeg sier ikke at Harry har slike trekk, men han er helt i ubalanse! På en ikke god måte. Er det noen flere som mener dette? 

Anonymkode: 139d9...036

Fortsetter under...

Jeg er ikke nødvendigvis enig i at han er narsissist, men jeg er enig i at problemet ikke er Meghan! Hun er en flott og jordnær kvinne, som ikke lar seg dikke med. Og det gjør ikke han heller. Han har prøvd å skåne henne for det moren ble utsatt for og har tatt på seg en beskytterrolle. Jeg syns de er flotte folk!

Anonymkode: 121c4...39c

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er ikke nødvendigvis enig i at han er narsissist, men jeg er enig i at problemet ikke er Meghan! Hun er en flott og jordnær kvinne, som ikke lar seg dikke med. Og det gjør ikke han heller. Han har prøvd å skåne henne for det moren ble utsatt for og har tatt på seg en beskytterrolle. Jeg syns de er flotte folk!

Nei jeg skrev at jeg ikke tror at han er narsissist, men at han er problemet i forholdet og ikke hun. Jeg blir så oppgitt over at folk ikke ser bedre etter på dynamikken mellom mennesker og tror at narddister som hun er blitt beskyldt for å være er mye dyktigere på å skjule ting. Det er godt mulig Harry kommer seg og at han får det bedre etterhvert. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg synes du skal finne deg noe nytt lesestoff og slutte å finne opp historier.

Anonymkode: 7ff22...1bd

Og du må slutte å tro at du vet det beste for andre ang hva de skal se på og ikke. Nå er kjendiser villige til å stå fram og kan dermed bli noen vi som er interessert i mennesket til mennesker vi kan analysere. Når noen lager så mye ståhei så ignorerer jeg det ikke 🙂

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei jeg skrev at jeg ikke tror at han er narsissist, men at han er problemet i forholdet og ikke hun. Jeg blir så oppgitt over at folk ikke ser bedre etter på dynamikken mellom mennesker og tror at narddister som hun er blitt beskyldt for å være er mye dyktigere på å skjule ting. Det er godt mulig Harry kommer seg og at han får det bedre etterhvert. 

Jeg leste litt raskt 🙈 Jeg er helt enig med deg. Og jeg syns det er tøft gjort av de begge å ta kampen de nå står i. Det hadde ikke alle gjort. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Og du må slutte å tro at du vet det beste for andre ang hva de skal se på og ikke. Nå er kjendiser villige til å stå fram og kan dermed bli noen vi som er interessert i mennesket til mennesker vi kan analysere. Når noen lager så mye ståhei så ignorerer jeg det ikke 🙂

Det er virkelig verken normalt eller sunt å ta screenshot av bilder av noen kjendiser for å studere dynamikken mellom dem! Det er så usunt at det er skummelt. 

Anonymkode: ff5b8...908

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det er virkelig verken normalt eller sunt å ta screenshot av bilder av noen kjendiser for å studere dynamikken mellom dem! Det er så usunt at det er skummelt. 

Anonymkode: ff5b8...908

😅 Jeg skjønner godt hvorfor du tenker det! Driver og snakker om ulike ting med ei venninne som driver med et prosjekt. Men jeg kunne nok ha funnet på det uansett 😄 alt startet med diskusjon om botoks og hvor uheldig det er mtp kommunikasjonen. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...