Anonym bruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Del Skrevet 16. februar 2023 Formen ellers er fin, jeg er verken slapp, har feber eller annet ubehag. Siden september/oktober har nærmest konstant vært en runde med to uker forkjølelse, så tre uker frisk, to uker forkjølet igjen osv... Begynner å bli mektig lei. Men det kan vel i stor grad skyldes årstiden, samt at jeg jobber med mennesker og sikkert lett blir smittet derfra. Mye immunforsvaret kan bli noe svekket etter covid også? Men hvor lenger skal jeg holde ut? Tenkte at hvis det ikke har blitt noe bedre til påske så kan jeg kontakte fastlegen og ta noen blodprøver for å utelukke underliggende årsaker? Eller kan jeg like så greit få gjort det nå? Fullstendig klar over at forkjølelser og luftveisplager kan hope seg opp til tider og at man bare må holde ut. Men arrrghh altså, det er noe dritt. Hadde du tatt kontakt med lege eller ventet? Anonymkode: a220d...699 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438124-forkj%C3%B8lelse-hoste-og-tjukt-slim-som-stadig-kommer-tilbake-hvor-lenge-skal-jeg-se-an/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg hadde en sånn runde som det for noen år siden, gikk til legen og fant ikke annet galt enn litt lavt d-vitaminnivå (som er ganske vanlig på vinteren, tross alt). Legen hevet ikke så mye som et øyenbryn og sa det var helt vanlig å ha noen sånne sesonger, med den ene luftveisinfeksjonen etter den andre. I årene etter var jeg knapt nok syk i det hele tatt, forøvrig. Jeg hadde nok venta litt før jeg hadde gått til legen igjen med noe sånt, og heller prøvd å sørge for god søvn og nok d-vitaminer. Anonymkode: b67d3...133 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438124-forkj%C3%B8lelse-hoste-og-tjukt-slim-som-stadig-kommer-tilbake-hvor-lenge-skal-jeg-se-an/#findComment-149916327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå