Gå til innhold

At Sophie Elise i det hele får samarbeid er fir meg en gåte. Why?🤔

Anbefalte innlegg

Fronter plastikk kirurgi på høyt nivå. Dama har jo operert seg selv fra topp til tå, til og ned underlivet. Fillers og botox. Hun er taktisk smart, slipper en eller annen gråtkvalt skandale før hun lanserer ulike produkter. All pr er god pr. Selv om det ikke var hun som holdt posen med hvit pulver på dette omtalte bildet, publiserer hun det med en passende tekst til. Hvorfor selger butikker produktene hennes? Cubus, Lindex , hm osv. målgruppen er unge mennesker, hun er jo ett ræva forbilde. Burde ikke alle boikottet samarbeid med henne? Hvorfor i all verden vil Cubus, hm , Lindex osv selge produkter for en person som fremmer plastiske operasjoner og rus? Idiotisk forbilde som ikke burde få spalteplass! 

Anonymkode: 4668e...873

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fronter plastikk kirurgi på høyt nivå. Dama har jo operert seg selv fra topp til tå, til og ned underlivet. Fillers og botox. Hun er taktisk smart, slipper en eller annen gråtkvalt skandale før hun lanserer ulike produkter. All pr er god pr. Selv om det ikke var hun som holdt posen med hvit pulver på dette omtalte bildet, publiserer hun det med en passende tekst til. Hvorfor selger butikker produktene hennes? Cubus, Lindex , hm osv. målgruppen er unge mennesker, hun er jo ett ræva forbilde. Burde ikke alle boikottet samarbeid med henne? Hvorfor i all verden vil Cubus, hm , Lindex osv selge produkter for en person som fremmer plastiske operasjoner og rus? Idiotisk forbilde som ikke burde få spalteplass! 

Ja, alle burde boikotte et så forkastelig forbilde. Men så selger hun da, folk klikker seg inn på alt om henne, og da selger de sjela si i tillegg for å tjene litt. Nrk som statskanal burde vite bedre da. 

Anonymkode: 9c115...29a

Å hvor sender man klage? Som mor selv til tenåringsdøtre vil jeg gjerne se at man har andre forbilder enn dette. Det står kringkastingsrådet, noen som vet hvor?

Nå har i hvert fall Rema 1000 stoppet det ny godteriet hennes..........foreløpig. Jeg synes egentlig det er verst med NRK, at de bare ignorerer det og feier det under teppet.

Og venninnen, ja hva skal man si, litt av et bidrag til kongefamilien.

Anonymkode: e7c89...f36

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å hvor sender man klage? Som mor selv til tenåringsdøtre vil jeg gjerne se at man har andre forbilder enn dette. Det står kringkastingsrådet, noen som vet hvor?

Det står en eller annen plass i denne tråden, husker ikke helt hvor

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1299934-sophie-elise/page/1651/#comments

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fordi hun selger. Så enkelt og så kynisk er det.

Hun er et forferdelig menneske, rett og slett. Kynisk til en grad man sjelden ser. 

Anonymkode: 1c1e9...ae3

Ja, og hvem kjøper? Jeg vil tro  det er de unge som kjøper. De ser opp til henne å der bør butikker ta grep. De bør stanse salg og unngå samarbeid. Hva kan man gjøre for å få dette til å skje? Sende klage til alle butikker som selger hennes produkter? Dette er ikke ett forbilde for unge og sårbare.

hi

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, og hvem kjøper? Jeg vil tro  det er de unge som kjøper. De ser opp til henne å der bør butikker ta grep. De bør stanse salg og unngå samarbeid. Hva kan man gjøre for å få dette til å skje? Sende klage til alle butikker som selger hennes produkter? Dette er ikke ett forbilde for unge og sårbare.

hi

Det er selvsagt de unge som kjøper, og det utnytter Rema, NRK og andre til fulle. 

https://info.nrk.no/kontakt/kringkastingsradet/kontakt/

Da har jeg sendt inn klage.

Mistenker at dette er ett pr stunt, hun er rå god på det. Men nok er nok. Rus skal aldri fremstå som kult, bare gi faen å vær like kul som meg holdning. Ikke ok. 

All øre til rema som tar grep! Håper andre følger etter.

Syns det er grusomt at "den andre influenseren" blir så til de grader beskyttet! Hun var der, hun var med på det, hun holdt posen. Ta ansvar, legg dere flate! Sophie Elise har nettopp vært ute i media med at hun har vært på rehab. Man kan tenke så mye man bare vil om at det "sikkert ikke var noe farlig" i den posen, men hele poenget med bilde var nettopp å vise den frem. Ikke kom å fortell meg at "venninna" ikke visste om det. 
Jeg røyker, og er påpasselig med at _ingen_ tar bilde av meg når jeg gjør det! Det er en grusom uvane og jeg syns det er flaut. Da hadde jeg ikke valgt å bli avbilda med en "liten pose med hvitt". Sophie er influenser. Hun lever av å legge ut bilder. For "venninna" å si at hun ikke visste og ikke samtykket blir altfor dumt

Anonymkode: f043f...e04

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er selvsagt de unge som kjøper, og det utnytter Rema, NRK og andre til fulle. 

Rema har i det minste satt samarbeidet på vent. 

Det her blir så dumt at jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Vi snakker millionbusiness, men Neida, når alt kommer til alt er det pappa på debatten og stakkars meg. Profesjonell aktør når en lander avtaler til økonomisk fordel, stakkars jente når det blir satt forventninger knyttet til å opptre profesjonelt. Kjøper ikke på noe tidspunkt at dette var en tabbe, hun har drevet i denne businessen siden før hun ble myndig. Når nrk svarer de ikke kan sjekke alle ansatte for kokain? Nei, trenger ikke det, holder med å sjekke innholdet til de som flyr rundt med suspekte poser. Spar meg! 

Hvis det var ett snev av integritet her, ville hun tatt en Sanna, testet seg og publisert resultatet. Så enkelt kan du legge ballen død hvis du har rent mel i posen. 

Anonymkode: 034b1...2a9

Jeg håper det blir massiv boikott og protest mot NRK om de ikke tar grep nå, og det presiserte jeg i klagen jeg sendte.

At dette farlige menneske skal holde på, så skruppelløs er forkastelig. 
NRK blir medskyldig i promotering av narkotika, og jeg vil aldri se på de som en seriøs aktør igjen. 

Kan alle slutte å kjøpe produktene til denne bloggeren nå, gå i skapene og hiv om du har, snakk med barna og ungdommene om hvor farlig dette er. Og avfølg, ikke hør på podkast. Ikke bidra til at så kyniske mennesker skal få herje og ødelegge andre med sin forherligelse av syke handlinger! 

Ta avstand! Og spre ordet.

Og kongefamilien.. nei, for en skam. 

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Og dette mennesket skal visst få en egen serie på NRK, det er bare tragisk.

Ho har poddcast på nrk kvar torsdag allerede. 5 veker på rehabilitering for pillemissbruk og rett i ny jobb under nrk.

Anonymkode: 7ff3e...a61

Twintipp skrev (2 minutter siden):

Jeg håper det blir massiv boikott og protest mot NRK om de ikke tar grep nå, og det presiserte jeg i klagen jeg sendte.

At dette farlige menneske skal holde på, så skruppelløs er forkastelig. 
NRK blir medskyldig i promotering av narkotika, og jeg vil aldri se på de som en seriøs aktør igjen. 

Kan alle slutte å kjøpe produktene til denne bloggeren nå, gå i skapene og hiv om du har, snakk med barna og ungdommene om hvor farlig dette er. Og avfølg, ikke hør på podkast. Ikke bidra til at så kyniske mennesker skal få herje og ødelegge andre med sin forherligelse av syke handlinger! 

Ta avstand! Og spre ordet.

Og kongefamilien.. nei, for en skam. 

Jeg har også lyst til å klage, men liker ikke at sånt er offentlig. At navnet mitt kan publiseres i forbindelse med klagen. Kan det bli brukt mot meg på noen måte?

Jeg har også lyst til å klage, men liker ikke at sånt er offentlig. At navnet mitt kan publiseres i forbindelse med klagen. Kan det bli brukt mot meg på noen måte?

Nei det kan ikke bli brukt i mot deg. Hvis du trykker på linken min kan du se hvordan opplysningene kan bli brukt. Vi trenger at folk klager. Med nærmere 2600 klager skal det godt la seg gjøre at din klage skiller seg ut. Vi trenger at folk melder i fra. Dette kan ikke fortsette. 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ho har poddcast på nrk kvar torsdag allerede. 5 veker på rehabilitering for pillemissbruk og rett i ny jobb under nrk.

Anonymkode: 7ff3e...a61

Jeg tenker ikke på podcasten. Det er visst en tv-serie på trappene.

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nei det kan ikke bli brukt i mot deg. Hvis du trykker på linken min kan du se hvordan opplysningene kan bli brukt. Vi trenger at folk klager. Med nærmere 2600 klager skal det godt la seg gjøre at din klage skiller seg ut. Vi trenger at folk melder i fra. Dette kan ikke fortsette. 

Ok, har klaget jeg og👍

Ok, har klaget jeg og👍

Nydelig ❤️.

Håper flere følger på å klager. Dette kan man ikke godta. At influensere gjør mye rart er ikke ukjent, men denne dama fronter null og niks helsefremmende atferd. Nylig vært på avrusning men fremmer nå rus? Operert fra topp til tå, dette skal unge sitte å se opp til med tillatelse fra sponsorer. Nei vet du hva!

hi

Herregud…

Ser dere ikke at dere er selv en del av problemet? 

Hun la ut et idiotisk bilde. Få minutter etter var det slettet igjen! 
98% av hennes unge følgere (og resten av Norge) hadde aldri fått med seg dette bildet, hvis de ikke hadde vært for alle dere som deler og skriker og hyler. Dere står med bildet klint oppi trynet på unge mennesker og skriker «IKKE SE PÅ DET!! FOR GUDS SKYLD IKKE SE PÅ DETTE BILDET!!» 

Dere er problemet. Av de klagene som har kommet inn til nrk, er det sikkert 2 stk som så det opprinnelige bildet. Resten av dere har sendt inn klage fordi dere har lest om det på Facebook. Dette var ikke en situasjon som på noen måte påvirket dere eller deres barn, før alle andre valgte å skrive om det og lage en krise. Altså: Dere klager inn noe dere ikke så, men ble fortalt av en tredjepart. Hadde dette gått forbi i stillhet, så hadde ingen av de unge følgerne fått det med seg. Og resten av Norge hadde også sluppet å høre om det. 

Anonymkode: d08c9...247

Skulle likt å vite hva den forklaringen var

Men det jeg kan si, er at forklaringen hun ga ikke gir grunnlag for å avbryte samarbeidet.

https://www.dagbladet.no/kjendis/nrk-svarer-pa-kritikken/78509702

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Herregud…

Ser dere ikke at dere er selv en del av problemet? 

Hun la ut et idiotisk bilde. Få minutter etter var det slettet igjen! 
98% av hennes unge følgere (og resten av Norge) hadde aldri fått med seg dette bildet, hvis de ikke hadde vært for alle dere som deler og skriker og hyler. Dere står med bildet klint oppi trynet på unge mennesker og skriker «IKKE SE PÅ DET!! FOR GUDS SKYLD IKKE SE PÅ DETTE BILDET!!» 

Dere er problemet. Av de klagene som har kommet inn til nrk, er det sikkert 2 stk som så det opprinnelige bildet. Resten av dere har sendt inn klage fordi dere har lest om det på Facebook. Dette var ikke en situasjon som på noen måte påvirket dere eller deres barn, før alle andre valgte å skrive om det og lage en krise. Altså: Dere klager inn noe dere ikke så, men ble fortalt av en tredjepart. Hadde dette gått forbi i stillhet, så hadde ingen av de unge følgerne fått det med seg. Og resten av Norge hadde også sluppet å høre om det. 

Å leke struts er en dårlig stragei. Hvorfor i alle dager skal man la det forbigå i stillhet?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Å leke struts er en dårlig stragei. Hvorfor i alle dager skal man la det forbigå i stillhet?

Fordi det var en ikke-sak. Det lå ute noen få minutter og ble fjernet! Det hadde ingen dårlig påvirkning på noen, før hele Norge skulle insistere på å snakke om det. 
Så eneste grunnen til at enkelte av hennes unge følgere nå kanskje går i samme spor er jo de som skriker sin feil. Ellers hadde de jo aldri fått det med seg. 

Hvis dere ikke vil at dette vesenet skal ha påvirkningskraft på unge mennesker, så slutt å server henne makt på et sølvfat. 

Enig med jusprofessor som uttaler seg⬇️⬇️⬇️
Dette er en ikke-sak

https://www.dagbladet.no/kjendis/har-ikke-gjort-noe-galt/78494642

Fordi det var en ikke-sak. Det lå ute noen få minutter og ble fjernet! Det hadde ingen dårlig påvirkning på noen, før hele Norge skulle insistere på å snakke om det. 
Så eneste grunnen til at enkelte av hennes unge følgere nå kanskje går i samme spor er jo de som skriker sin feil. Ellers hadde de jo aldri fått det med seg. 

Hvis dere ikke vil at dette vesenet skal ha påvirkningskraft på unge mennesker, så slutt å server henne makt på et sølvfat. 

Enig med jusprofessor som uttaler seg⬇️⬇️⬇️
Dette er en ikke-sak

https://www.dagbladet.no/kjendis/har-ikke-gjort-noe-galt/78494642

Selvfølgelig er det en sak, det er jo ikke ei lita jente her som feilaktig har lagt ut et bildedet er snakk om. Det er en proff kynisk forretningskvinne som bruker det til å skape blest om seg selv, som tjener millioner på det hun fronter. Selvfølgelig skal det dras frem i lyset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...