Gå til innhold

Hvordan få meg kjæreste i min alder?

Anbefalte innlegg

Jeg er 45 og har levd i årevis i et dårlig og helt dødt forhold. Jeg lengter mye etter kjærlighet, nærhet, emosjonell kontakt, omsorg og glede. Er det realistisk å finne kjærligheten i min alder? Hvor/hvordan? Jeg er ikke av de mest sosiale, lite ute og treffer folk og har ikke den største selvtilliten, bare hatt 3 forhold i mitt liv, men drømmer om å møte den rette og få oppleve lykke, glede og kjærlighet. Skeptisk til datingsider og apper, men det er kanskje det som må til for å komme i kontakt....?

Anonymkode: 5e04a...5f0

Fortsetter under...

Enten må du ut og oppsøke settinger hvor du møter folk. Det kan være å få en ny hobby, melde deg inn i en klubb og bli kjent med andre med samme interesse. Eller benytte deg av ulike singel-arrangementer, for eksempel i regi av turistforeningen. Men dating-apper er kanskje mindre krevende for deg som ikke er så sosialt aktiv? Da kan du chatte og bli litt kjent, avtale å møtes for å gå en tur eller drikke kaffe, og så se hvordan det utvikler seg derfra...

Anonymkode: 1ad69...d14

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg er 45 og har levd i årevis i et dårlig og helt dødt forhold. Jeg lengter mye etter kjærlighet, nærhet, emosjonell kontakt, omsorg og glede. Er det realistisk å finne kjærligheten i min alder? Hvor/hvordan? Jeg er ikke av de mest sosiale, lite ute og treffer folk og har ikke den største selvtilliten, bare hatt 3 forhold i mitt liv, men drømmer om å møte den rette og få oppleve lykke, glede og kjærlighet. Skeptisk til datingsider og apper, men det er kanskje det som må til for å komme i kontakt....?

Anonymkode: 5e04a...5f0

Dersom du bruker god tid og går forsiktig fram kan chat på ulike steder være en mulighet. Det finnes helt normale menn også på nett. Det er en kunst som kan læres det også, å date på nett. Jeg anser meg for å være en helt normal mann. Det vet jeg om mange andre som er også :) . Bare å ta sjansen, men ikke la de få det for lett, og vær litt tålmodig.

Anonymkode: d1fb4...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...