Gå til innhold

Bestille denne boka til jente 9, snart 10 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forlaget selv har lagt den i kategorien 10+ så å kjøpe den til en jente på snart 10 er helt innenfor.

Har dere sett serien på Nrk, den er helt fantastisk, mine jenter så hele serien og lærte masse.

https://tv.nrk.no/serie/newton-pubertet/sesong/1/episode/1

Jeg vet de ser noen av episodene på skolen, i 5.klasse eller noe sånt, men da er de mer opptatt av at det er kleint å se det sammen med lærer og klassekamerater enn faktisk å følge med så det er greit å se den hjemme ;)

Anonymkode: 81faf...cf8

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Forlaget selv har lagt den i kategorien 10+ så å kjøpe den til en jente på snart 10 er helt innenfor.

Har dere sett serien på Nrk, den er helt fantastisk, mine jenter så hele serien og lærte masse.

https://tv.nrk.no/serie/newton-pubertet/sesong/1/episode/1

Jeg vet de ser noen av episodene på skolen, i 5.klasse eller noe sånt, men da er de mer opptatt av at det er kleint å se det sammen med lærer og klassekamerater enn faktisk å følge med så det er greit å se den hjemme ;)

Anonymkode: 81faf...cf8

Mellomste her (gutt) såg serien i første klasse. Veldig greit å fylle den med informasjon når de er små. Da blir det naturlig og ikke flaut.0

Jeg kjøpte en lignende bok da mine bonusbarn var i den alderen. Jeg viste det tema var hysj hysj hos moren, så den ble plassert i bokhylla i gangen der de hadde sine bøker. Jeg la merke til at den var borte i perioder før den kom tilbake. 
Jeg tok den med når det ble samlivsbrudd, vi har hatt den stående i bokhylla i stua. Der har den også vært borte i perioder, jeg har litt ynge barn. Nå tror keg en av ungene har gitt den bort for jeg fikk spm for noen år siden om vi trengte den lengre og da sa jeg at det må dere bestemme selv. Den boka var ikke til meg. 

Mine barn har aldri syns det har vært noe rart å prate om, så for de var det nokikke så viktig som for mine bonusbarn som ikke var slik. 

Anonymkode: d5805...633

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...