Gå til innhold

Pilotfrue - har hun veldig behov for å vise at de har mye penger?

Anbefalte innlegg

Jeg har bare fulgt henne en stund nå på Instagram og har en feeling hun filmer/viser bilder av detaljer og undertonen er veldig «se vi har masse penger». Sett bort fra den iPhone 14 til 2-åringen i julekalenderen….så er det mange eksempler. Flere som legger merke til det?

Anonymkode: f1b62...5d6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har bare fulgt henne en stund nå på Instagram og har en feeling hun filmer/viser bilder av detaljer og undertonen er veldig «se vi har masse penger». Sett bort fra den iPhone 14 til 2-åringen i julekalenderen….så er det mange eksempler. Flere som legger merke til det?

På tide å bli voksen snart? Er flaut å være over 30 år, og følge ubrukelige bloggere. Det heter heller ikke "feeling", det heter følelse. 

Anonymkode: 3b71b...0d7

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

På tide å bli voksen snart? Er flaut å være over 30 år, og følge ubrukelige bloggere. Det heter heller ikke "feeling", det heter følelse. 

Det er også flaut å være over 30 år å svare slik på et innlegg du finner idiotisk. Da bare lar man være å svare!

Ja, det virker sånn. Men det er bare patetisk hele opplegget når de først går ut i media og klager på strømregninga, for så å gi sønnen en KALENDERGAVE til 15.000 kroner

Anonymkode: 3a464...ece

Annonse

Nyrik.. 

Jeg husker jeg ble oppmerksom på henne via dib i sin tid. Hun giftet seg på et slott med askepott-tema. 

Tanken på ektemannen iført hvite tights vil more meg til den dagen jeg dør 😄

Anonymkode: 5c60e...d2d

Men si meg. Er ikke mannen «bare» pilot? Greit at han sikkert tjener 1-1,5 mill, hun kanskje det samme på å irritere folk. Men de er jo ikke såå rike. Velstående ja, men rike er vel å ta i. Fulgte luksusfellen for kjendiser en periode, må si jeg fikk meg en aha opplevelse. Folk du trodde var søkkrike men som egentlig bare hadde ett vilt forbruk uten særlige verdier. John Arne Riise f.eks burde tørket seg i rumpa med penger, men forbruket var jo vilt så han Eide jo lite i forhold til alle pengene han hadde tjent. 

Anonymkode: 8f6ca...078

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Nyrik.. 

Jeg husker jeg ble oppmerksom på henne via dib i sin tid. Hun giftet seg på et slott med askepott-tema. 

Tanken på ektemannen iført hvite tights vil more meg til den dagen jeg dør 😄

Anonymkode: 5c60e...d2d

Tok han på seg hvit tights? Herregud, det er hysterisk morsomt 😆 

Hun popper opp i feeden min på Facebook av og til, aner ikke hvorfor, har aldri fulgt noe der 🤔 Sminketips av alle ting, iført magetopp, treffer ikke akkurat ei 40 + kjerring som meg. 

Anonymkode: 119fd...fda

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Tok han på seg hvit tights? Herregud, det er hysterisk morsomt 😆 

Hun popper opp i feeden min på Facebook av og til, aner ikke hvorfor, har aldri fulgt noe der 🤔 Sminketips av alle ting, iført magetopp, treffer ikke akkurat ei 40 + kjerring som meg. 

De hadde 3 nøtter til Askepott som tema. Bare Google pilotfrue bryllup så kommer det opp bilder 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Prøver du å oppdra voksne og ukjente folk? Føler du at du blir mer voksen av det? Eller hva får du ut av det? Jeg har en feeling av at du ønsker å sette standarden for hva andre skal tenke og tro, men guess what, der tar du helt feil faktisk. 

Anonymkode: 41326...6d9

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

De hadde 3 nøtter til Askepott som tema. Bare Google pilotfrue bryllup så kommer det opp bilder 

Å Gud, men buksa var bedre enn fryktet. Skjorta derimot 😱 Hanskene 🤯Vesten 😆

Takk for dagens altså, det her var helt episk. 

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Oi! Skal ikke si mer enn det. Folk får gjøre som en vil. De to passer sammen. 

Anonymkode: 35593...dd5

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

De aller fleste som har mye penger er opptatt av å vise det. Det er ikke noe særegent for denne dama altså.

Anonymkode: 6bcce...b0f

Kanskje influensere og mennesker med overdrevent oppmerksomhetsbehov har behov for å vise at de har penger?

Men utover det er min erfaring at de fleste med veldig god økonomi, oss inkludert, gjør lite for å gjøre andre oppmerksomme på at man har penger. Vi tilbringer helger og ferier året rundt på hytta på fjellet. Er mye ute, klatring, alpint, langrenn, toppturer. Kjører nye, anonyme elbiler, bor i et fint hus, men ikke noe overdådig, og absolutt ikke siste nytt i interiør. Barna våre får ikke nyeste telefon, som regel arver de våre avlagte, eller vi kjøper "nesten ny", og ønsker de seg dyre klær (innen rimelighetens grenser) får de det til bursdag og jul. De har friluftstøy og utstyr av god kvalitet, men det går i arv, så absolutt ikke siste nytt. Mitt inntrykk er at det er mange flere som oss, enn de nyrike med behov for at verden skal se hvor god råd de har.

Anonymkode: c3cc3...de2

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje influensere og mennesker med overdrevent oppmerksomhetsbehov har behov for å vise at de har penger?

Men utover det er min erfaring at de fleste med veldig god økonomi, oss inkludert, gjør lite for å gjøre andre oppmerksomme på at man har penger. Vi tilbringer helger og ferier året rundt på hytta på fjellet. Er mye ute, klatring, alpint, langrenn, toppturer. Kjører nye, anonyme elbiler, bor i et fint hus, men ikke noe overdådig, og absolutt ikke siste nytt i interiør. Barna våre får ikke nyeste telefon, som regel arver de våre avlagte, eller vi kjøper "nesten ny", og ønsker de seg dyre klær (innen rimelighetens grenser) får de det til bursdag og jul. De har friluftstøy og utstyr av god kvalitet, men det går i arv, så absolutt ikke siste nytt. Mitt inntrykk er at det er mange flere som oss, enn de nyrike med behov for at verden skal se hvor god råd de har.

Anonymkode: c3cc3...de2

Samme her, og samme erfaring ang. penger. Vi har også godt over gjennomsnittet med penger, men det vises ikke utad. Bor i normal bolig, kjører mellomdyre elbiler, ingen av ungdommene har noen gang fått nyeste mobilen, og de må bruke den de har i minst 2-3 år før de får ny (det gjelder oss også), vi går med vanlige klær og sko osv. Det vi nok bruker mer penger på enn andre er reiser, opplevelser og vin, mat ol.

Anonymkode: 5d07b...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...