Gå til innhold

Noen som ser på serien YOU?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva syns dere om den siste sesongen? Jeg elsket de to første,sesong 3 var grei nok men klarer bare ikke bli fenget av sesong 4. 

Anonymkode: 312a9...6bf

Det er ikke lagt ut alle enda, så venter på det, men skal se den. Sesong 1 er best, er alltid sånn. 

Elizabeth skrev (28 minutter siden):

Nei. Alle er ikke lagt ut, det er kun lagt ut 5 episoder. Resten kommer 9 mars. 

Å herregud snakk om detaljer! Spørsmålet er jo hva andre syns om sesong 4 så langt! 

Annonse

Enig. Elsker sesong 1,2 og 3, er blant mine topp 3 favorittserier ever.

Men sesong 4 skuffer meg så langt. Har jo ødelagt konseptet litt med å snu det rundt som de har gjort.

Planen var å sluke alle episodene denne helgen, men har så langt kun klart å få unna tre. Håper den tar seg opp snart.

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Å herregud snakk om detaljer! Spørsmålet er jo hva andre syns om sesong 4 så langt! 

Les ditt eget spørsmål engang til da, du fikk svar helt i tråd med spørsmålet. Merkelig ting å tilte over. 

Den er treg, ganske avgjørende at resten av sesongen tar seg opp for å være verdt tiden. 

Anonymkode: 00445...4ad

It's all about me skrev (8 timer siden):

Enig. Elsker sesong 1,2 og 3, er blant mine topp 3 favorittserier ever.

Men sesong 4 skuffer meg så langt. Har jo ødelagt konseptet litt med å snu det rundt som de har gjort.

Planen var å sluke alle episodene denne helgen, men har så langt kun klart å få unna tre. Håper den tar seg opp snart.

Ja det håper jeg og,YOU var en av mine favorittserier før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...