Anonym bruker Skrevet 15. februar 2023 #126 Del Skrevet 15. februar 2023 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Klart du klarer det! I løpet av dagen i dag tar du på deg uteklær og går deg en tur på en halvtime. Eller setter deg på en benk utendsørs. (Uten å gå på telefonen din.) Gjør det! Har sagt det før at å ha fysisk aktiviteter utendørs er en enkel og god som faktisk virker på nedstemthet. Bare gjør det, HI. Og gjør det samme hver dag denne uken selv hvor håpløst og meningsløst det føles. Babysteps, HI, babysteps. Roma ble ikke bygd på en dag vet du. Jeg heier på deg! Anonymkode: 51d7e...f81 Takk. Skal komme meg ut. Du har rett blir veldig små steg her. Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/6/#findComment-149915720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2023 #127 Del Skrevet 15. februar 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg skjønner veldig godt hva du mente med den kommentaren, HI. Når man er så langt nede som du er, så ønsker man gjerne at man ble så syk at man ble innlagt på sykehus, eller ikke kunne gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Har ofte hatt sånne tanker selv. Sliter også mye med psyken, og på de dårligste dagene ønsker jeg bare å sove døgnet rundt. Alle sier du må komme deg ut i frisk luft, jeg vet også at det hjelper! Virkelig!!! Men det er bare så JÆVLIG vanskelig å komme seg ut døra når alt føles dritt!!! ❤️ Anonymkode: 3c120...345 Takk ❤️ Det er som du beskriver. Man har rett ikke lyst opp og ser ikke meningen heller. Synd du har det likt. Vi får prøve å komme oss ut, Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/6/#findComment-149915721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå