Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #101 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det kan jo bare du vite. Men man sier ikke sånt, uansett intensjon. Det er det som bekymrer meg, at du faktisk ikke ser ut til å forstå det. Og du har sikkert sympati for de som har det fælt. Bare så veldig rart at ingen har det verre enn deg uansett. Anonymkode: b338e...663 Da er det en misforståelse eller jeg ikke klarer å uttrykke meg godt nok eller folk konkluderer med at jeg mener det sånn. Jeg skriver i tillegg at jeg burde ha det bra, men har det ikke det for det. Jeg må bare slutte å prøve å forklare. Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #102 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Da er det en misforståelse eller jeg ikke klarer å uttrykke meg godt nok eller folk konkluderer med at jeg mener det sånn. Jeg skriver i tillegg at jeg burde ha det bra, men har det ikke det for det. Jeg må bare slutte å prøve å forklare. Anonymkode: fa8dc...c9d Men du gjør jo heller ingenting for å bedre din egen situasjon. Handler ikke om forklaring eller ei, det du skrev er ikke greit. Uavhengig av hva du eventuelt mente. Anonymkode: b338e...663 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #103 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Blir og pålagt stygge meninger jeg ikke har om andre. Anonymkode: fa8dc...c9d Men dette driver du jo også med daglig?! Både her inne om andre forumbrukere og ikke minst om vennene dine. Du tillegger vennene dine onde baktanker de ikke har og dropper dem pga det. Anonymkode: 5bfa6...5a2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #104 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Men du gjør jo heller ingenting for å bedre din egen situasjon. Handler ikke om forklaring eller ei, det du skrev er ikke greit. Uavhengig av hva du eventuelt mente. Anonymkode: b338e...663 Så du ser det som galt uansett? Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #105 Del Skrevet 12. februar 2023 Truthteller skrev (2 timer siden): Mennesker er ufordragelige, egoistiske og lever av frykt i ulike former. Hva med å behandle andre som du ønsker å bli behandlet selv. Når skal menneskeheten våkne opp å begynne å ta ansvar for sin egen «forurensing». Hvor mange tusen år til må vi leve med krig, vold, fattigdom, løgner, manipulasjon og maktanngrep? Vi later som at alt er normalt, men se dere rundt! Barna våre lider, vi lider, alle generasjonene lider! Når er det nok med lidelse? Men ikke du, ikke sant? Du er veien, sannheten og lyset? For øvrig lider verken jeg eller barna mine, eller noen andre i familien min. Vi har det egentlig helt fint vi. Anonymkode: e66f6...865 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #106 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men dette driver du jo også med daglig?! Både her inne om andre forumbrukere og ikke minst om vennene dine. Du tillegger vennene dine onde baktanker de ikke har og dropper dem pga det. Anonymkode: 5bfa6...5a2 Mener du det ikke stemmer? Mange skriver rett ut tanker om meg. Det er ikke tolkning. Og venner vet jeg ikke hva som er meningen. Jeg ser det jeg ser av initativ og handlinger. Som ikke gir meg noe til å fortsette. Og lar dem ha styring. Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #107 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vil si jeg ikke har muligheter og får mest vite hvor grusom osv jeg er. Bør ikke ha barn. Være for meg selv. Skjønner hvorfor ikke noe gidder. Ikke en fin ting. Nei, det er ikke vits noe!!! Anonymkode: fa8dc...c9d Vet du, andre på forumet og jeg har støttet deg i rundt halvannet år i utallige tråder. Vi har backet deg opp, gitt deg råd og trøst og støtte. Vi har delt av egne erfaringer, mange har delt svært personlige ting de har opplevd og prosessen deres ut av en slik situasjon du er i for å vise hvordan man kan komme seg ut av situasjonen. Andre har delt vært detaljerte teknikker som er velkjente og gjennomprøvde for å snu den selvdestruktive tankekvernen du holder på med slik at du kan snu, slik at du kan ta riktige valg og komme deg videre. For det kan du! Men tiden går, og du fortsetter i samme sporet, tilsynelatende uten å ta eierskap over egen prosess til å få det bedre. Tilsynelatende uten å gjøre særlig for at du skal få det bedre. Og alle disse forb...a selvskadingstrådene dine - de fortsetter og fortsetter du med, selv om du til og med har innrømmet at du blir mer deprimert av dem. Det du skaper er en selvoppfyllende profeti, du går bevisst inn for å skrive ting du vet provoserer, du blir snurt når noen påpeker at du bør slutte å skade deg selv med disse trådene og nå har du også begynt å svare folk på en måte som ikke er fin (selv om du mente det motsatt). (Når du så at så mange kommenterte på det samme og også forklarte hvorfor det ble oppfattet som selvopptatt og kaldt av deg - hvorfor kunne du ikke gitt personen det gjaldt en unnskyldning, at du ser det du skrev kunne bli misforstått, at du ikke mente det negativt.) Og det du gjør med bl.a. dette svaret til meg her, og flere andre i tråden, det er å gjøre akkurat det samme som du har skrevet om at du gjør mot venner og andre nær deg. Du presser de du ønsker å ha i livet ditt bort fra deg, og så legger du skylden på dem. På den måten blir du bare mer ensom og isolert. Sett deg ned når du blir edru i morgen, skriv en liste over ting som er realistisk for deg å gjennomføre kommende uke. Ring legen din mandag. Kom deg ut i frisk luft hver dag, stå opp til noenlunde normal tid hver dag. Sett deg et mål for hvordan du skal jobbe for å få flere bekjente og etterhvert venner. Å dra seg opp fra der du er nå, det er tung og tøft! Det har alle som har svart deg i lange svar tidligere vist deg forståelse for . Det er tøft, det er fortvilende, det føles uoverkommelig. Men vet du hva det eneste som er sikkert er? Det er at hvis du fortsetter som du har gjort, da vil du ikke bare ikke få det bedre, du vil få det verre. Du kan fremdeles få det bra i livet ditt senere, men velger du nå å la alt suse og gå i halvannet år til, så vil veien ut av mørket til noe bedre bli lengre og enda tøffere. Og det betyr at det også er en annen ting som er enda sikrere - det er at hvis du er villig til å ta den jobben som du føler er håpløs, som er beintøff og fortvilende og likevel fortsette å gjøre det som er bra for deg selv hver dag - da vil du bli friskere og føle deg bedre, føle mestring og etterhvert få et godt og innholdsfullt liv. Men det er absolutt ingenting som kommer av seg selv, det er du som selv må gå veien, opp alle de tunge bakkene i motvind og mørke. Belønningen er at det er det som får deg fremover, oppover og inn i et friskt liv hvor du kan ha det godt og ha nære personer rundt deg. Men du må være villig til å gjøre den jobben! Jeg har skrevet alt jeg kan altfor mange ganger. Det er ikke mer å si. Nå er det du som må gjøre jobben sammen med din lege, terapeut, og ikke minst, du må ta de valgene som er bra for deg selv hver eneste dag. Går det ikke én dag, vel, da er det bare å fortsette neste dag med å ta bedre valg neste dag. Sånn er det for alle, også deg. Det er like mulig for deg som alle andre. Du har alle muligheter, og du har evnen også. Logg av. Slutt å drikke alkohol. Lag deg realistiske planer for dagene og ukene og langtidsplan. Ring legen din mandag. Anonymkode: 16681...b02 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #108 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Mener du det ikke stemmer? Mange skriver rett ut tanker om meg. Det er ikke tolkning. Og venner vet jeg ikke hva som er meningen. Jeg ser det jeg ser av initativ og handlinger. Som ikke gir meg noe til å fortsette. Og lar dem ha styring. Anonymkode: fa8dc...c9d Du skapte selv den situasjonen sist helg med vennene dine, fordi du brukte hele uken før her på forumet med å klage og vurdere frem og tilbake - istedenfor å være åpen og ærlig med dem. Du ventet så lenge med å svare på invitasjonen at du ikke kan forvente at folk holder av tid til deg når du ikke en gang gidder svare ordentlig på om du blir med eller ikke. Den situasjonen du ble så fortvilt over hadde ikke trengt å skje. Den oppstod fordi du ikke turde være åpen og ærlig med dem. Hva ville du selv følt, om du inviterte en venn og så hørte du ikke noe mer? Hva ville du selv følt om du fikk vite at dine venner ikke hadde vært åpne og ærlige med deg om noe som påvirket forholdet? Samme med situasjonen hvor du ba til lunsj... men bare ba halvveis, og ikke fulgte opp invitasjonen. Hvis du hadde blitt bedt til lunsj en dag, men ikke fikk vite når du skulle komme, hadde du likevel bare troppet opp eller hadde du uteblitt - eller tror du at du hadde satt pris på at den som inviterte hadde presisert når du skulle komme? Om du ikke selv ser dette mønsteret må du snakke med en terapeut som kan hjelpe deg med å se dette mønsteret ditt. For i øyeblikket ødelegger du for deg selv, du skaper selv situasjonene som du føler bekrefter alt du tror er galt med deg. Du er bra akkurat som du er som person, men skal du bli frisk og få et sunt forhold til andre og få et større nettverk, da må du jobbe for å ta de gode valgene, følge opp med legetimer inntil du kommer i behandling, og ikke minst, gjøre den jobben det er selv å gjennomføre det som er bra for deg, skape mer innhold i eget liv. Anonymkode: 16681...b02 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #109 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Vet du, andre på forumet og jeg har støttet deg i rundt halvannet år i utallige tråder. Vi har backet deg opp, gitt deg råd og trøst og støtte. Vi har delt av egne erfaringer, mange har delt svært personlige ting de har opplevd og prosessen deres ut av en slik situasjon du er i for å vise hvordan man kan komme seg ut av situasjonen. Andre har delt vært detaljerte teknikker som er velkjente og gjennomprøvde for å snu den selvdestruktive tankekvernen du holder på med slik at du kan snu, slik at du kan ta riktige valg og komme deg videre. For det kan du! Men tiden går, og du fortsetter i samme sporet, tilsynelatende uten å ta eierskap over egen prosess til å få det bedre. Tilsynelatende uten å gjøre særlig for at du skal få det bedre. Og alle disse forb...a selvskadingstrådene dine - de fortsetter og fortsetter du med, selv om du til og med har innrømmet at du blir mer deprimert av dem. Det du skaper er en selvoppfyllende profeti, du går bevisst inn for å skrive ting du vet provoserer, du blir snurt når noen påpeker at du bør slutte å skade deg selv med disse trådene og nå har du også begynt å svare folk på en måte som ikke er fin (selv om du mente det motsatt). (Når du så at så mange kommenterte på det samme og også forklarte hvorfor det ble oppfattet som selvopptatt og kaldt av deg - hvorfor kunne du ikke gitt personen det gjaldt en unnskyldning, at du ser det du skrev kunne bli misforstått, at du ikke mente det negativt.) Og det du gjør med bl.a. dette svaret til meg her, og flere andre i tråden, det er å gjøre akkurat det samme som du har skrevet om at du gjør mot venner og andre nær deg. Du presser de du ønsker å ha i livet ditt bort fra deg, og så legger du skylden på dem. På den måten blir du bare mer ensom og isolert. Sett deg ned når du blir edru i morgen, skriv en liste over ting som er realistisk for deg å gjennomføre kommende uke. Ring legen din mandag. Kom deg ut i frisk luft hver dag, stå opp til noenlunde normal tid hver dag. Sett deg et mål for hvordan du skal jobbe for å få flere bekjente og etterhvert venner. Å dra seg opp fra der du er nå, det er tung og tøft! Det har alle som har svart deg i lange svar tidligere vist deg forståelse for . Det er tøft, det er fortvilende, det føles uoverkommelig. Men vet du hva det eneste som er sikkert er? Det er at hvis du fortsetter som du har gjort, da vil du ikke bare ikke få det bedre, du vil få det verre. Du kan fremdeles få det bra i livet ditt senere, men velger du nå å la alt suse og gå i halvannet år til, så vil veien ut av mørket til noe bedre bli lengre og enda tøffere. Og det betyr at det også er en annen ting som er enda sikrere - det er at hvis du er villig til å ta den jobben som du føler er håpløs, som er beintøff og fortvilende og likevel fortsette å gjøre det som er bra for deg selv hver dag - da vil du bli friskere og føle deg bedre, føle mestring og etterhvert få et godt og innholdsfullt liv. Men det er absolutt ingenting som kommer av seg selv, det er du som selv må gå veien, opp alle de tunge bakkene i motvind og mørke. Belønningen er at det er det som får deg fremover, oppover og inn i et friskt liv hvor du kan ha det godt og ha nære personer rundt deg. Men du må være villig til å gjøre den jobben! Jeg har skrevet alt jeg kan altfor mange ganger. Det er ikke mer å si. Nå er det du som må gjøre jobben sammen med din lege, terapeut, og ikke minst, du må ta de valgene som er bra for deg selv hver eneste dag. Går det ikke én dag, vel, da er det bare å fortsette neste dag med å ta bedre valg neste dag. Sånn er det for alle, også deg. Det er like mulig for deg som alle andre. Du har alle muligheter, og du har evnen også. Logg av. Slutt å drikke alkohol. Lag deg realistiske planer for dagene og ukene og langtidsplan. Ring legen din mandag. Anonymkode: 16681...b02 Takk ❤️ Jeg fortjener ikke din tid og ord. Ser bare en håpløs person og alt som er galt, men det vet jeg at jeg ikke trenger å si. Og skjønner ikke at det blir mulig sånn jeg ser det nå, men så lenge det er liv er det håp sies det. Vet ikke jeg. Beklager!!! Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #110 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg måtte virkelig tenke på denne! Jeg har mistet min farmor og morfar. Likevel ble de over 80 begge to, og opplevde lidelse på slutten av livet, så jeg ønsket heller ikke å forlenge lidelsen. Jeg har opplevd spontanaborter 3 ganger, og brukte 8 år på å endelig få oppleve gleden av å bli mamma. Det var en veldig tøff periode i livet. Likevel var jeg så heldig at jeg fikk mitt største ønske oppfylt til slutt. Jeg har hatt Knallharde år i forbindelse med jobb, likevel har jeg hele tiden hatt et privatliv som har tatt brodden av dette. Så min konklusjon er at jeg har vært veldig heldig!! Jeg sender gode tanker til alle dere som har opplevd vonde ting, som har skapt uutslettelige endringer i livet❤️ Anonymkode: dd18b...ec3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #111 Del Skrevet 12. februar 2023 Mitt største tap var at mannen min døde i en ulykke. Anonymkode: 0b858...005 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #112 Del Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (På 10.2.2023 den 16.30): Her er det penger, venner og mann. Anonymkode: fa8dc...c9d Anonym bruker skrev (På 10.2.2023 den 22.31): Jeg skjønner at det jeg ser på som tap ikke blir sett på som tap, Anonymkode: fa8dc...c9d Nei, så rart du?? De tingene du savner kan du jo skaffe deg, bare du får huet ut av ræva og gjør noe aktivt. De som forteller om en tapt barndom eller om nære og kjære som har dødd, kan ikke få det tilbake, eller erstatte det med noe annet. Men venner, kjæreste og en bedre betalt jobb ER det faktisk mulig å få! Anonymkode: 0b858...005 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149914956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #113 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (På 12.2.2023 den 0.24): Jeg begynner virkelig å forstå hvorfor du stadig vekk blir "sviktet" og oversett av venner. Snakk om ufordragelig oppførsel🤮 Anonymkode: b338e...663 Basert på det utsagnet fra HI du har sitert, så vil jeg si at du ikke har forstått noen ting. I det utsagnet sier HI at hun mente det godt. Allikevel velger du å sitere henne på det og si at du forstår hvorfor hun blir sveket. Så da spør jeg deg: Blir hun sveket fordi hun har gode sider da, mener du? Make no sense. Du har med andre ord ikke skjønt det. Anonymkode: 51d7e...f81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #114 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (På 12.2.2023 den 0.30): Jeg vil si jeg ikke har muligheter og får mest vite hvor grusom osv jeg er. Bør ikke ha barn. Være for meg selv. Skjønner hvorfor ikke noe gidder. Ikke en fin ting. Nei, det er ikke vits noe!!! Anonymkode: fa8dc...c9d HI, det er ikke helt riktig det du sier her. Du har fått mange gode råd, mange har brukt tiden sin på å skrive gode og positive ord til deg i alle trådene du har deltatt i. MEN du virker kun å huske /fokusere på de kjipe kommentarene. Og DET er problemet du har. Og jeg mener ikke å være frekk eller ondskapsfull mot deg nå, men det ER virkelig er problem for deg. Du må ha det kjempekjipt. Jeg ser deg. Og jeg ser også at dette ikke er noe du bevisst gjør. Jeg ser også at du bør søke hjelp til å forandre måten du ser verden og menneskene som er rundt deg på. Og istedenfor å nå kun fokusere på det kjipe jeg har skrevet til deg i denne posten, prøv å se at det er ment for å hjelpe deg. Jeg har absolutt INGENTING i mot deg som person. Jeg kjenner deg ikke. Anonymkode: 51d7e...f81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #115 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): HI, det er ikke helt riktig det du sier her. Du har fått mange gode råd, mange har brukt tiden sin på å skrive gode og positive ord til deg i alle trådene du har deltatt i. MEN du virker kun å huske /fokusere på de kjipe kommentarene. Og DET er problemet du har. Og jeg mener ikke å være frekk eller ondskapsfull mot deg nå, men det ER virkelig er problem for deg. Du må ha det kjempekjipt. Jeg ser deg. Og jeg ser også at dette ikke er noe du bevisst gjør. Jeg ser også at du bør søke hjelp til å forandre måten du ser verden og menneskene som er rundt deg på. Og istedenfor å nå kun fokusere på det kjipe jeg har skrevet til deg i denne posten, prøv å se at det er ment for å hjelpe deg. Jeg har absolutt INGENTING i mot deg som person. Jeg kjenner deg ikke. Anonymkode: 51d7e...f81 Tusen takk for fint innlegg 😊 Og at du har tatt deg tid. Og setter pris på at du forsto hva jeg mente i innlegget mitt. Om jeg burde skrive det? Kanskje ikke, men glad du skjønte at det ikke var for å være stygg eller trakke noen på tærne. Og til henne det gjalt. Beklager ❤️ Jeg kan og se at jeg tar absolutt alt det negative til meg. Jeg er klar over at det er når jeg er lei meg og gnager jeg er verst på det. Om det var 10 fine så ser jeg best det negative. Hvorfor!?! Og at du ser at jeg ikke gjør det bevist og for å være stygg med noe er jeg glad for. Jeg er klar over at flere her har brukt av sin tid her og gitt mye av seg selv som jeg og setter pris på. Skjønner og frustrasjonen når jeg selv føler meg så håpløs. Og det virker som jeg ikke bryr meg eller gjør noe, men jeg prøver! Tusen takk ❤️ Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #116 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk for fint innlegg 😊 Og at du har tatt deg tid. Og setter pris på at du forsto hva jeg mente i innlegget mitt. Om jeg burde skrive det? Kanskje ikke, men glad du skjønte at det ikke var for å være stygg eller trakke noen på tærne. Og til henne det gjalt. Beklager ❤️ Jeg kan og se at jeg tar absolutt alt det negative til meg. Jeg er klar over at det er når jeg er lei meg og gnager jeg er verst på det. Om det var 10 fine så ser jeg best det negative. Hvorfor!?! Og at du ser at jeg ikke gjør det bevist og for å være stygg med noe er jeg glad for. Jeg er klar over at flere her har brukt av sin tid her og gitt mye av seg selv som jeg og setter pris på. Skjønner og frustrasjonen når jeg selv føler meg så håpløs. Og det virker som jeg ikke bryr meg eller gjør noe, men jeg prøver! Tusen takk ❤️ Anonymkode: fa8dc...c9d Fascinerende at så fort mandagen kommer så er du plutselig så full av selvinnsikt og greier. Anonymkode: b338e...663 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #117 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Fascinerende at så fort mandagen kommer så er du plutselig så full av selvinnsikt og greier. Anonymkode: b338e...663 Hva mener du her? Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #118 Del Skrevet 13. februar 2023 Har ikke sittet hjemme helt alene i dag. Vært på jobb. Helg er desserter det verste jeg vet. Og det preger meg veldig en hel helg uten noe/noen: Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #119 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du her? Anonymkode: fa8dc...c9d Fordi du hver eneste helg bruker hele døgnet til å skrive klagetråder og når mandagen kommer skal alt bli så mye bedre. Hver eneste uke. Anonymkode: 631fd...378 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #120 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har ikke sittet hjemme helt alene i dag. Vært på jobb. Helg er desserter det verste jeg vet. Og det preger meg veldig en hel helg uten noe/noen: Anonymkode: fa8dc...c9d Som jeg har sagt før. Ha mulighetene, men ikke allikevel. Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #121 Del Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Fordi du hver eneste helg bruker hele døgnet til å skrive klagetråder og når mandagen kommer skal alt bli så mye bedre. Hver eneste uke. Anonymkode: 631fd...378 Men klarer jeg det? Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #122 Del Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har ikke sittet hjemme helt alene i dag. Vært på jobb. Helg er desserter det verste jeg vet. Og det preger meg veldig en hel helg uten noe/noen: Anonymkode: fa8dc...c9d Men dette er jo noe du velger aktivt selv, hver helt. Du har fått enormt mange råd om hva du kan gjøre for å gi helgene dine innhold, men det eneste du vil er at vennene dine skal ta kontakt og be deg med på byen. Men så vil du ikke det heller, fordi nå de spør så har du ikke råd, de spurte ikke på riktig måte eller månen sto ikke rett - noe finner du å bli trist over uansett. Frem til du snur denne tankegangen din får du det ikke bedre. Og vedr ferieturen deres må du slutte å ‘true’ med å avlyse den. Gjør du det er du faktisk en dårlig mor. Anonymkode: 10488...050 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #123 Del Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men klarer jeg det? Anonymkode: fa8dc...c9d Klart du klarer det! I løpet av dagen i dag tar du på deg uteklær og går deg en tur på en halvtime. Eller setter deg på en benk utendsørs. (Uten å gå på telefonen din.) Gjør det! Har sagt det før at å ha fysisk aktiviteter utendørs er en enkel og god som faktisk virker på nedstemthet. Bare gjør det, HI. Og gjør det samme hver dag denne uken selv hvor håpløst og meningsløst det føles. Babysteps, HI, babysteps. Roma ble ikke bygd på en dag vet du. Jeg heier på deg! Anonymkode: 51d7e...f81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #124 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg skjønner veldig godt hva du mente med den kommentaren, HI. Når man er så langt nede som du er, så ønsker man gjerne at man ble så syk at man ble innlagt på sykehus, eller ikke kunne gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Har ofte hatt sånne tanker selv. Sliter også mye med psyken, og på de dårligste dagene ønsker jeg bare å sove døgnet rundt. Alle sier du må komme deg ut i frisk luft, jeg vet også at det hjelper! Virkelig!!! Men det er bare så JÆVLIG vanskelig å komme seg ut døra når alt føles dritt!!! ❤️ Anonymkode: 3c120...345 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2023 #125 Del Skrevet 15. februar 2023 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Men dette er jo noe du velger aktivt selv, hver helt. Du har fått enormt mange råd om hva du kan gjøre for å gi helgene dine innhold, men det eneste du vil er at vennene dine skal ta kontakt og be deg med på byen. Men så vil du ikke det heller, fordi nå de spør så har du ikke råd, de spurte ikke på riktig måte eller månen sto ikke rett - noe finner du å bli trist over uansett. Frem til du snur denne tankegangen din får du det ikke bedre. Og vedr ferieturen deres må du slutte å ‘true’ med å avlyse den. Gjør du det er du faktisk en dårlig mor. Anonymkode: 10488...050 Skjønner at tankene mine ødelegger for meg her. Har ikke sagt noe. Må se om jeg kan få gjennomfør. Vil ikke skuffe. Anonymkode: fa8dc...c9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437967-hva-er-ditt-st%C3%B8rste-tap-i-livet/page/5/#findComment-149915719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå