Gå til innhold

Hva er ditt største tap i livet?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei, var ikke ment som stygt og hån til henne. Det mottsatte mente jeg. Hun som har det sånn skulle fått mine muligheter! 

Anonymkode: fa8dc...c9d

Hun fortalte deg om to store tap i livet som hun sier er de to største i hennes liv - du håner henne når du sier at du gjerne skulle byttet med henne.

Seriøst, du har ALLE muligheter til å få orden på livet ditt. Men da må du jammen ta tak i deg selv og gjøre noe for deg selv, for nå har du sunket ned på et nivå som gjør at du sårer og håner andre mennesker.

Nå må du søke hjelp, logg av og slutt å drikk!

Anonymkode: 16681...b02

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hun fortalte deg om to store tap i livet som hun sier er de to største i hennes liv - du håner henne når du sier at du gjerne skulle byttet med henne.

Seriøst, du har ALLE muligheter til å få orden på livet ditt. Men da må du jammen ta tak i deg selv og gjøre noe for deg selv, for nå har du sunket ned på et nivå som gjør at du sårer og håner andre mennesker.

Nå må du søke hjelp, logg av og slutt å drikk!

Håper du skjønner hvordan jeg mente det, men tror ikke du gjør det siden du sier det. Jeg sier jo det motsatte.

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Skulle ønske det var mulig gi sitt eget liv  til andre ❤️ Hadde vært en glede. 

Du er bedre enn dette!

Du mener altså at det ville vært en glede å gjøre sønnen din morløs...?

Slutt å drikk. Logg av. Søk hjelp!

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Håper du skjønner hvordan jeg mente det, men tror ikke du gjør det siden du sier det. Jeg sier jo det motsatte.

Vet du, det hjelper ikke at du sier du mener det annerledes. Du selv blir jo såret i evigheter når noen ikke gir deg oppmerksomhet eller viser at de bryr seg om din smerte.

Her fortalte ei om de største tapene hun har hatt i sitt liv - og du sier ufølsomt at du gjerne skulle byttet med henne.

Nå må du få hodet ut av egen navle og ta ansvar for ditt eget liv. Du er bedre enn dette. Du har ALLE muligheter - men det er med deg som med ALLE andre, ingenting kommer av seg selv, ALLE må jobbe for å få det bedre og ivareta sin egen fysiske og psykiske helse. Noen får tøffere lodd i livet enn andre, men samme reglene gjelder uansett.

DU har ALLE muligheter - bruk dem.

Logg av nett. Slutt å drikke. Søk hjelp!

Annonse

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Du er bedre enn dette!

Du mener altså at det ville vært en glede å gjøre sønnen din morløs...?

Slutt å drikk. Logg av. Søk hjelp!

Hadde gjerne vært det beste for alle. 

Tenk å bare hatt en fin dag! 

Måtte tenke litt på denne. Det første som kom opp var den første kjærlighetssorgen jeg opplevde. Det var såå vondt! 

Så kom jeg på at jeg fikk MS i 20-årene, det skulle jeg vært foruten. Det har tatt fra meg utrolig mye. Da jeg kom i 30-årene tok jeg tak, etter å ha ligget på sofaen i 10 år, og begynte å trene og ta vare på helsa mi, både fysisk og psykisk. Har fått et nytt liv etter å ha tatt ansvar i og for min egen situasjon :) 

Jeg har også opplevd både dødsfall og andre svært opprørende ting, men helsa var det verste å miste. Det er jo ingenting som er viktigere enn at ens egen kropp holder🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ebee6...911

Den døde sønnen min er mitt største tap i livet. 

Jeg har verken mye penger, stort hus eller noen voldsom karriere, men det lever jeg godt med. Å ha et barn for lite, derimot, det er vondt. 

Anonymkode: 071e5...8c8

Annonse

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Du skjønner visst ikke. 

Det du sier er at du har det verre enn henne og derfor vil bytte. At du ikke ser at det er ondskapsfullt sagt er skremmende. Du må løfte blikket og se andre enn deg selv, din bortskjemte egoist. 

Anonymkode: 10488...050

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det du sier er at du har det verre enn henne og derfor vil bytte. At du ikke ser at det er ondskapsfullt sagt er skremmende. Du må løfte blikket og se andre enn deg selv, din bortskjemte egoist. 

Det var ikke det jeg mente. Det motsatte. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det var ikke det jeg mente. Det motsatte. 

All empati og sympati jeg hadde igjen med deg, forsvant som dugg for solen med svarene dine i denne tråden.

Anonymkode: f1947...419

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

All empati og sympati jeg hadde igjen med deg, forsvant som dugg for solen med svarene dine i denne tråden.

Forklar? Hva sa jeg galt? Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener. 

Har ikke hatt det heller! 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvor gammel er du egentlig HI? Med mindre du er 96 år kan du enda skaffe deg både penger, mann og venner. Men det er kanskje enkelte å klage og syte og syns synd på deg selv??

Anonymkode: 631fd...378

Det skjer ikke. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Forklar? Hva sa jeg galt? Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener. 

Har ikke hatt det heller! 

Du får et annet menneske sin sorg til å handle om deg, at du ikke skjems.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

At du har det så bra at du heller vil ha alle hennes plager? 

Nei, at jeg burde hatt det bra og har det ikke allikevel derfor kunn jeg tatt hennes plager så hun hadde mulighetene. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, at jeg burde hatt det bra og har det ikke allikevel derfor kunn jeg tatt hennes plager så hun hadde mulighetene. 

Løft hodet og se hva som skjer i verden. At du ikke skjemmes over å være så selvsentrert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...