Gå til innhold

Min sønn så barnevakten onanere.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nemlig! Hadde det vært akseptabelt hvis det var en 17 år gammel nesten voksen fyr som satt og runket så gutten så det? Hva hvis dette var noe fyren kunne få for seg å gjøre flere ganger?

Jeg synes ikke det er noe bedre at en ung kvinne gjør samme sak. Det er bare kvalmt når noen gjør dette i situasjoner der barn kan bli involvert (som jo skjedde i dette tilfelle).

Barn skal alltid komme først! Barnas trygghet må alltid være første prioritet.

Jeg hadde funnet en annen barnevakt.

Anonymkode: cac7c...cec

Tror du seriøst at en unge blir utrygg eller skadet av å tilfeldigvis oppdager noen som onanerer? Og det er ikke slik at dette er gjort bevist fra jentas side. Har dere bare sex når barna ikke er hjemme? Bak låst dør helt uten lyd? Om ikke kan dere jo risikert å bli fersket…

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hva f-n?! Jeg hadde ringt foreldrene og sagt i fra, og hun hadde aldri fått sette sin fot i mitt hus igjen! Totalt uakseptabelt!

Æææææ… er det onani som er problemet? 

1 minute ago, ulenissen said:

Æææææ… er det onani som er problemet? 

Tja... Seksuelle handlinger fra en barnevakt er ikke akkurat ønsket. Det er ikke bare mannlige overgripere. 

Anonymkode: 9fe9e...947

ulenissen skrev (8 minutter siden):

Tror du seriøst at en unge blir utrygg eller skadet av å tilfeldigvis oppdager noen som onanerer? Og det er ikke slik at dette er gjort bevist fra jentas side. Har dere bare sex når barna ikke er hjemme? Bak låst dør helt uten lyd? Om ikke kan dere jo risikert å bli fersket…

Jeg tror vel hele poenget her, er å på en skånsom måte gjøre jenta oppmerksom på at det er oppdaget. Som f.eks å si at gutten gjerne sniker seg opp, og kan se ting han ikke burde se. Hvis hun er oppegående så tar hun nok den. 

En barnevakt kan holde seg for god for å sitte og onanere i andres møbler. Må hun, så får hun gå på do, og ikke sitte i stua og gni på seg selv. 

ulenissen skrev (3 timer siden):

Ja, en unge som blir overlatt til en umoden tenåring føler seg nok utrygg i eget hjem, der han i utgangspunktet skulle hatt sine trygge foreldre men ender opp med en kåt nabojente. 

Hadde dette vært en 17 år gammel gutt som nappet staken sin og ungen var en 6 år gammel jente så hadde plutselig helvette vært i gang. Synes ikke det er forskjell på om dette er en jente på 17 jeg altså.  Mine barn hadde ikke vært komfortable med å ferske barnevakten i å gni seg på tissen, og jeg som mor hadde ikke bare sagt at "dette er normalt vennen min". Dette hadde jeg aldri godtatt om det var mitt barn. 

Bare sex når barna ikke er hjemme? Ikke vær dummere enn du er.

Jeg sitter aldri på sofaen og gnir meg i skrittet slik at barna kan dukke opp og se rett hjem. 

Anonymkode: 388fe...862

Annonse

Ville dere virkelig vært like laidback om dette var en 17 år gammel gutt? 

Da jeg var barn ble nabogutten misbrukt av tenåring jente som satt barnevakt. Han fortalte om det først som voksen. 

Jeg trodde folk var litt mindre forsiktige på 80-tallet, men mulig det er likt.. 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Da jeg var barn ble nabogutten misbrukt av tenåring jente som satt barnevakt. Han fortalte om det først som voksen. 

Jeg trodde folk var litt mindre forsiktige på 80-tallet, men mulig det er likt.. 

Det er ytterst sjelden med kvinnelige overgripere da, de er nesten alltid menn. Så det ER jo en forskjell... Ville aldri tenkt at ei 17 år gammel jente gjorde overgrep mot en 7 åt gammel gutt. En gutt derimot...  ville aldri brukt gutt som barnevakt heller da, de pleier ikke ville det selv heller. 

Anonymkode: e9954...569

13 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er ytterst sjelden med kvinnelige overgripere da, de er nesten alltid menn. Så det ER jo en forskjell... Ville aldri tenkt at ei 17 år gammel jente gjorde overgrep mot en 7 åt gammel gutt. En gutt derimot...  ville aldri brukt gutt som barnevakt heller da, de pleier ikke ville det selv heller. 

Det er i det store og hele veldig få overgripere, uansett kjønn. Så da kan jo egentlig alle være barnevakter...

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Min sønn er seks år gammel. Og ofte ringer vi nabojenta på 17 år og spør om hun har lyst til å sitte barnevakt. Hun er blid og hyggelig og sier ofte ja til det. Gutten min sa i dag at han så henne onanere når hun satt barnevakt i helgen. Han sa at (navnet hennes) koste med tissen sin og lage koselyder. Jeg spurte da litt til, og sa viste han meg hvordan hun gjorde det. Dette var etter han hadde lagt seg, men han var tørst. 

Jeg har tenkt å ordne dette slik, å vil gjerne ha deres innspill. Jeg sa til gutten min at det er helt vanlig at jenter og gutter gjør når de blir litt eldre. Jeg er ikke sint på nabojenta. Jeg vil gjerne spør henne igjen da hun er så snill og flink med sønnen vår. Men jeg vil kanskje ta henne litt til side å si rolig at hun kan vente med slike ting til hun kommer hjem hos seg selv. Men er litt redd for å ydmyke henne. Bør jeg si noe eller la det være? 

Anonymkode: ddc71...090

Hvis du vil fortsette å ha henne som barnevakt burde du la være å nevne det. 

Anonymkode: 10c61...5d9

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er i det store og hele veldig få overgripere, uansett kjønn. Så da kan jo egentlig alle være barnevakter...

Ikke enig der gitt. De er det mange fler av enn vi tror. Veldig mange kvinner/jenter er utsatt for en form for seksuell trakassering eller overgrep

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tja... Seksuelle handlinger fra en barnevakt er ikke akkurat ønsket. Det er ikke bare mannlige overgripere. 

En tenåring som onanererer er ingen overgriper. Enkelte av dere er jo helt syke i hodet.

Anonymkode: c0c70...515

Hvordan vet dere at hun onanerte i stuen?

Det er uansett veldig spesielt og ikke minst ekkelt!  

Kanskje hun har tatt på fjernkontrollen osv med skitne hender? Hvis hun opphold seg i stuen.

Æsj.. 

Anonymkode: 18952...774

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Hva f-n?! Jeg hadde ringt foreldrene og sagt i fra, og hun hadde aldri fått sette sin fot i mitt hus igjen! Totalt uakseptabelt!

Du tuller?

Anonymkode: aef12...b86

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, det ville jeg. Det er jo ingen sammenheng mellom onani og overgrep.

Anonymkode: f9b4e...c92

Men seriøst. Onani er sikkert vakkert og naturlig og alt det der. Men i andre folks stue? Når man er barnevakt? Man låser seg inn på badet. Jeg synes ikke denne barnevakten har veldig bra antenner/dømmekraft. 

Anonymkode: a18af...897

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ja, en unge som blir overlatt til en umoden tenåring føler seg nok utrygg i eget hjem, der han i utgangspunktet skulle hatt sine trygge foreldre men ender opp med en kåt nabojente. 

Hadde dette vært en 17 år gammel gutt som nappet staken sin og ungen var en 6 år gammel jente så hadde plutselig helvette vært i gang. Synes ikke det er forskjell på om dette er en jente på 17 jeg altså.  Mine barn hadde ikke vært komfortable med å ferske barnevakten i å gni seg på tissen, og jeg som mor hadde ikke bare sagt at "dette er normalt vennen min". Dette hadde jeg aldri godtatt om det var mitt barn. 

Bare sex når barna ikke er hjemme? Ikke vær dummere enn du er.

Jeg sitter aldri på sofaen og gnir meg i skrittet slik at barna kan dukke opp og se rett hjem. 

Anonymkode: 388fe...862

Å hjelpe- nå kan ikke en tenåring- snart myndig som så dan heller være barnevakt. For stakkar liten er utrygg i eget hjem! Herre Gud!

og nei- hadde ikke vært forskjell på om det var en gutt på 17 og en jente!

Det som hadde vært en forskjell er om tennåringen hadde gjort dette med vilje. Da er det å anse som et overgrep. Dette var er uhell, og kunne likså godt skjedd foreldrene. (Ikke frigide foreldre da)

Mor hadde en fin samtale med gutten i etterkant. Det er ingen ting i Hi sin beskrivelse som tyder på at gutten har tatt skade.

Sex og onani er verken skamfullt, ekkelt eller unaturlig! 

ulenissen skrev (1 time siden):

Å hjelpe- nå kan ikke en tenåring- snart myndig som så dan heller være barnevakt. For stakkar liten er utrygg i eget hjem! Herre Gud!

og nei- hadde ikke vært forskjell på om det var en gutt på 17 og en jente!

Det som hadde vært en forskjell er om tennåringen hadde gjort dette med vilje. Da er det å anse som et overgrep. Dette var er uhell, og kunne likså godt skjedd foreldrene. (Ikke frigide foreldre da)

Mor hadde en fin samtale med gutten i etterkant. Det er ingen ting i Hi sin beskrivelse som tyder på at gutten har tatt skade.

Sex og onani er verken skamfullt, ekkelt eller unaturlig! 

Sistnevnte har du rett i. Men man skal likevel ikke sitte hjemme hos andre og onanere, når man kan bli fersket og samtidig er på jobb. Jeg går ikke inn på lageret her på jobb og gnir meg i skrittet, selv om jeg vet at det ikke er stor sjans for å bli fersket. 

Anonymkode: cfd98...6ff

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sistnevnte har du rett i. Men man skal likevel ikke sitte hjemme hos andre og onanere, når man kan bli fersket og samtidig er på jobb. Jeg går ikke inn på lageret her på jobb og gnir meg i skrittet, selv om jeg vet at det ikke er stor sjans for å bli fersket. 

Anonymkode: cfd98...6ff

Selvsagt skal man ikke det. Men ærlig talt hadde jeg blitt mye mer forundret g sjokkert om det var nabodama på 42 enn en 17-åring. 17åringen vet helt sikkert  at det ikke er innenfor, men tenåringen har som kjent ikke en ferdigutviklet hjerne, er proppfull i hormoner de ikke har lært seg å håndtere og tar dermed innimellom noen dårlige valg. Det unnskylder nødvendigvis ikke handlingen, men gir en forklaring. Hvem av oss tok ikke dumme valg i tenårene som vi gremmes over å tenke tilbake på? Jeg gjorde vertfall mye teit som jeg er glad ingen konfronterte meg med da, og fikk meg til å oppleve skam av. Der har likevel blitt et ordentlig menneske av meg nå.

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det at flere menn en kvinner som blir tatt i overgrep betyr ikke nødvendigvis at forskjellen i andelen mannlige versus kvinnelige overgripere.

Holdinger som dine gjør at vi har lettere å se mellom fingrene at kvinner også kan være overgripere, og at flere av den går fri. Det er også større tabu ofte, særlig for gutter å innrømme at de har blitt utsatt for overgrep av en kvinne. Og i tillegg har du nesten en holdning om at slie gutter/menn er potensielle overgripere: « ville aldri brukt en gutt sim barnevakt» Igjen finnes det faktisk mange men som har blitt anklaget urettmessig for overgrep. Og hvilke gutter/menn vil jobbe som feks barnehagelærer eller lærer om alle tror du er pedofil fordi du er mann? Tenk på all den kompetansen vi går glipp av da!

ulenissen skrev (4 minutter siden):

Det at flere menn en kvinner som blir tatt i overgrep betyr ikke nødvendigvis at forskjellen i andelen mannlige versus kvinnelige overgripere.

Holdinger som dine gjør at vi har lettere å se mellom fingrene at kvinner også kan være overgripere, og at flere av den går fri. Det er også større tabu ofte, særlig for gutter å innrømme at de har blitt utsatt for overgrep av en kvinne. Og i tillegg har du nesten en holdning om at slie gutter/menn er potensielle overgripere: « ville aldri brukt en gutt sim barnevakt» Igjen finnes det faktisk mange men som har blitt anklaget urettmessig for overgrep. Og hvilke gutter/menn vil jobbe som feks barnehagelærer eller lærer om alle tror du er pedofil fordi du er mann? Tenk på all den kompetansen vi går glipp av da!

Du drar det litt langt. Og jeg mener fortsatt at kvinner ikke gjør like mye seksuelle overgrep som menn. Vold er en helt annen ting, psykisk og fysisk. Men seksuelle avvikere er hyppigst, by far, blant menn. 

En 17 år gammel gutt vil neppe sitte barnevakt. Voksne si bjobber i bhg ol har jo attest, men selv med slike regler er det stadig overgrep i bhg. Av menn. Så ja.... 

Anonym bruker skrev (På 9.2.2023 den 8.40):

Dette! Jeg skulle akkurat til å foreslå noe liknende. 

Anonymkode: 6fd32...5fc

Elendig ide, konfliktskyhet og kommunikasjonsvansker på høyt nivå.

Anonymkode: e54cf...74b

Anonym bruker skrev (På 8.2.2023 den 22.44):

Bør jeg si noe eller la det være? 

La det være. Du har forklart til sønnen din. Det er bare fint at han lærer litt om livet og hvordan vi mennesker er. Du oppnår ingen ting annet enn å vekke en enorm skamfølelse hos jenta ved å nevne noe. Da vil hun få skam over å onanere, det er ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: 41050...a10

Anonym bruker skrev (1 time siden):

La det være. Du har forklart til sønnen din. Det er bare fint at han lærer litt om livet og hvordan vi mennesker er. Du oppnår ingen ting annet enn å vekke en enorm skamfølelse hos jenta ved å nevne noe. Da vil hun få skam over å onanere, det er ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: 41050...a10

Det er ikke fint at han som 6 åring lærer om sex ved å titte på at nabojenta sitter og fingrer seg hjemme i hans egen stue 😮 Det er virkelig ikke måten å lære om blomsten og bien på altså. 

Jeg tenker viktigheten her er at jenta ikke nødvendigvis blir fortalt at hun er fersket, men at det ikke skjer igjen. Og det kan HI muligens unngå ved å komme med småhint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...