Gå til innhold

Hvor lenge kan man holde ut i et forhold uten sex, nærheten og kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hele livet egentlig.

Er det mannen din som ikke ønsker nærhet, sex og kjærlighet? Det betyr vel at han kan leve helt fint uten da....

Eller det betyr at han er glad i deg, men sex og nærhet ikke er så viktig for han.

For noen få generasjoner siden var det normalen mer enn unntaket, ekteskap ble inngått av praktiske årsaker og ikke av kjærlighet. Man kunne samarbeide greit om Familien AS for det.

Anonymkode: ca5a4...3eb

Kjærligheten er der, men i gen lidenskap, sex og nærhet.

Kommer nok til å leve slik videre. Mitt sexliv sluttet å eksistere når jeg var 40. Det er litt vanskelig å tenke på. 

Anonymkode: 11201...609

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hele livet egentlig.

Er det mannen din som ikke ønsker nærhet, sex og kjærlighet? Det betyr vel at han kan leve helt fint uten da....

Eller det betyr at han er glad i deg, men sex og nærhet ikke er så viktig for han.

For noen få generasjoner siden var det normalen mer enn unntaket, ekteskap ble inngått av praktiske årsaker og ikke av kjærlighet. Man kunne samarbeide greit om Familien AS for det.

Anonymkode: ca5a4...3eb

Menn sier aldri nei til sex!

Anonymkode: 70951...a48

Hi her. Men jeg VIL ha kjærlighet, sex og lidenskap, men ikke med han. Og antageligvis vil ikke han med meg heller, men han gjør det fordi det er forventet, og fordi han ikke vil flytte. 

Anonymkode: 5914f...bea

Anonym bruker skrev (På 8.2.2023 den 20.05):

Kun av hensyn til de andre i familien?

Anonymkode: 5914f...bea

"Kan" holde ut?
Til man dør, antakelig.

Men dessverre vil man nok dø noe tidligere enn de som ikke lever sånn. Gode relasjoner og ekte hengivenhet er helsefremmende og forlenger livet. Så selv om man "kan" er det ikke sikkert man "bør"!

Anonymkode: c51f7...2a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...