Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Del Skrevet 8. februar 2023 I alle tråder som omhandler ferie er det alltid noen som må gå høyt ut og forsikre oss om at de aldri kan tenke seg å bestille AI. Ikke under noen omstendigheter. Da vil de visst heller la være å reise på ferie. Jeg kan ikke fri meg fra å undre meg over hva de tror at AI innebærer? Man er ikke forpliktet til å delta på noe som helst, man kan velge hvilke måltider man spiser på hotellet og man kan absolutt ta seg turer, både i nærmiljøet og ellers, selv om man har mulighet til å leve innenfor hotellporten i 14 strake dager. Det er ikke slik at man mister all rett til fri vilje, heller ikke slik at de andre gjestene på hotellkomplekset er ville bavianer som verken har bord- eller folkeskikk. AI er enkelt og bekymringsløst for de dagene man trenger det, men man kan få like mye ut av oppholdet som om man bor på et familiedrevet hotell i fjellsiden Så er denne motstanden mot All Inclusive rett og slett bare snobberi? Anonymkode: 5f11a...d88 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): I alle tråder som omhandler ferie er det alltid noen som må gå høyt ut og forsikre oss om at de aldri kan tenke seg å bestille AI. Ikke under noen omstendigheter. Da vil de visst heller la være å reise på ferie. Jeg kan ikke fri meg fra å undre meg over hva de tror at AI innebærer? Man er ikke forpliktet til å delta på noe som helst, man kan velge hvilke måltider man spiser på hotellet og man kan absolutt ta seg turer, både i nærmiljøet og ellers, selv om man har mulighet til å leve innenfor hotellporten i 14 strake dager. Det er ikke slik at man mister all rett til fri vilje, heller ikke slik at de andre gjestene på hotellkomplekset er ville bavianer som verken har bord- eller folkeskikk. AI er enkelt og bekymringsløst for de dagene man trenger det, men man kan få like mye ut av oppholdet som om man bor på et familiedrevet hotell i fjellsiden Så er denne motstanden mot All Inclusive rett og slett bare snobberi? Anonymkode: 5f11a...d88 Dette er stort sett samme folka som vil presse folk til å spise larver og insekter istedenfor kjøttdeig til fredagstacoen. Ikke noe å bry seg om. All inclusive er helt gull for de som liker det 🙂 De stedene jeg har vært i syden, kan jeg heller ikke se så mye tegn til at lokale restauranter sliter pga all inclusive hoteller, slik det skrikes om. Anonymkode: af05a...739 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2023 #3 Del Skrevet 8. februar 2023 For min del er det mange grunner til at dette står øverst på listen over hvordan jeg ikke ønsker å feriere. I ikke prioritert rekkefølge; Jeg ønsker ikke å betale for noe jeg ikke benytter meg av. ( middag og lunsj på hotellet etc) Jeg ønsker å bo sentralt med gangavstand til liv og røre og slike hoteller er ofte utenfor allfarvei. Jeg ønsker å ta del i og å støtte lokalt næringsliv. Jeg ønsker ikke å feriere på store hotell med barneklubb, underholdning og med badeland Jeg vil spise mat lokalt og vil spise mat som ikke er typisk buffet mat. Jeg synes ikke man skal støtte store kjeder som går på bekostning av lokalt næringsliv. Det er viktig for meg at barna mine får oppleve det ekte med byen, landet og området vi besøker. Jeg liker meg best blant de lokale og søker meg aktivt bort fra masseturismen. For meg så gir ikke den type ferie ro og avslapping. og mye mye mer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg tror det er litt snobberi ja Vi var på er IA hotell i høst, det var fantastisk! Tok 5 min å gå til sentrum, stranda var 100 meter unna. De hadde allverdens mat, og ulike temaer hver dag. De ansatte var formidable, og all mat som ble servert var virkelig god. Unike og ulike retter hver gang, og alltid tilgang på mat og is. Helt gull for han på 8 som ikke spiser for mye i varmen, og det gjør ikke jeg heller. Svært område, 8 bassenger, så fullt mulig å finne ett rolig sted med bare voksne hvis man ikke ville ha kaoset med unger Anonymkode: 65f8a...a33 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2023 #5 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er litt snobberi ja Vi var på er IA hotell i høst, det var fantastisk! Tok 5 min å gå til sentrum, stranda var 100 meter unna. De hadde allverdens mat, og ulike temaer hver dag. De ansatte var formidable, og all mat som ble servert var virkelig god. Unike og ulike retter hver gang, og alltid tilgang på mat og is. Helt gull for han på 8 som ikke spiser for mye i varmen, og det gjør ikke jeg heller. Svært område, 8 bassenger, så fullt mulig å finne ett rolig sted med bare voksne hvis man ikke ville ha kaoset med unger Anonymkode: 65f8a...a33 La meg spørre deg; hvis du ikke hadde ønsket å spise noen av middagene eller lunsjen på hotellet , ( sånn uavhengig av hvorvidt maten er god eller ikke) fordi du setter pris på lokale restauranter.. hadde det da vært verdt prisen? Hvis du foretrakk stranden foran basseng og egentlig ser på hotellet som kun et sted å sove? For mange er det akkurat det som er poenget; man vil ikke betale for resort-ferie når man vil se, gjøre, smake og oppleve ting utenfor hotellet. La oss si at all inc ferie koster 50 tusen og et enkelt hotell med frokost koster 25 tusen og begge deler gir et sted å sove. Så etter sengen så stopper likheten i hva man leter etter. De fleste ville da valgt å betale for det de faktisk vil benytte seg av. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Del Skrevet 8. februar 2023 Tror mange føler seg litt viktige om man sier man ikke liker AI. Helt åpenbart at dette er et konsept mange liker, hvis ikke hadde de jo ikke fantes. Vi var på AI forrige ferie: resortet var gigantisk med en rekke aktiviteter og rett ved stranden. Det lå likevel i nærheten av et sentrum, så det var ikke avsidesliggende. Det hadde à la carte restauranter som var inkludert i prisen, så det var ikke buffet til alle måltider, og det var virkelig god standard på mat og drikke. For en én ukesferie er det tipp topp. Anonymkode: 0f082...d9c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Del Skrevet 8. februar 2023 Ja, det er snobberi, de føler for å vise at de hever seg litt over bermen. Anonymkode: 060f7...733 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Del Skrevet 8. februar 2023 Har aldri prøvd Ai, men vurderer det i år. Får se. Anonymkode: 7429c...c76 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden): La meg spørre deg; hvis du ikke hadde ønsket å spise noen av middagene eller lunsjen på hotellet , ( sånn uavhengig av hvorvidt maten er god eller ikke) fordi du setter pris på lokale restauranter.. hadde det da vært verdt prisen? Hvis du foretrakk stranden foran basseng og egentlig ser på hotellet som kun et sted å sove? For mange er det akkurat det som er poenget; man vil ikke betale for resort-ferie når man vil se, gjøre, smake og oppleve ting utenfor hotellet. La oss si at all inc ferie koster 50 tusen og et enkelt hotell med frokost koster 25 tusen og begge deler gir et sted å sove. Så etter sengen så stopper likheten i hva man leter etter. De fleste ville da valgt å betale for det de faktisk vil benytte seg av. Men om man ikke ønsker det AI har å tilby, så bestiller man vel heller ikke noe opphold på et sånt sted i utgangspunktet ? Ønsker man å spise på den lokale restauranten hver dag så kjøper man jo ikke opphold med AI.. Det handler i bunn og grunn oftest om en ferie med minst mulig stress, da gjerne for barnefamilier med små barn. Er man en familie på 5, koster all inclusive vanligvis ikke mer enn det vil koste å spise ute på restaurant hver eneste dag. Anonymkode: af05a...739 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2023 #10 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men om man ikke ønsker det AI har å tilby, så bestiller man vel heller ikke noe opphold på et sånt sted i utgangspunktet ? Ønsker man å spise på den lokale restauranten hver dag så kjøper man jo ikke opphold med AI.. Det handler i bunn og grunn oftest om en ferie med minst mulig stress, da gjerne for barnefamilier med små barn. Er man en familie på 5, koster all inclusive vanligvis ikke mer enn det vil koste å spise ute på restaurant hver eneste dag. Anonymkode: af05a...739 Nei og det er vel derfor mange sier de ikke kan tenke seg en slik ferie. At de ønsker seg noe annet. Prismessig kan det bli like dyrt som å kjøpe mat utenfor hotellet ja, men hvis poenget er at man ikke MÅ spise på hotellet selv om maten der er tilgjengelig så vil det jo bety å betale både for maten man ikke spiser på hotellet og for maten man faktisk spiser utenfor hotellet. ( hi sitt poeng). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (40 minutter siden): For min del er det mange grunner til at dette står øverst på listen over hvordan jeg ikke ønsker å feriere. I ikke prioritert rekkefølge; Jeg ønsker ikke å betale for noe jeg ikke benytter meg av. ( middag og lunsj på hotellet etc) Jeg ønsker å bo sentralt med gangavstand til liv og røre og slike hoteller er ofte utenfor allfarvei. Jeg ønsker å ta del i og å støtte lokalt næringsliv. Jeg ønsker ikke å feriere på store hotell med barneklubb, underholdning og med badeland Jeg vil spise mat lokalt og vil spise mat som ikke er typisk buffet mat. Jeg synes ikke man skal støtte store kjeder som går på bekostning av lokalt næringsliv. Det er viktig for meg at barna mine får oppleve det ekte med byen, landet og området vi besøker. Jeg liker meg best blant de lokale og søker meg aktivt bort fra masseturismen. For meg så gir ikke den type ferie ro og avslapping. og mye mye mer. Det handler om hvordan enkelte fremstiller all-inclusive og de som velger det, de er rene undermennesker som ikke forstår seg på god mat, kultur og oppleve det som er ekte. Anonymkode: 060f7...733 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostepop123 Skrevet 8. februar 2023 #12 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Så er denne motstanden mot All Inclusive rett og slett bare snobberi? Anonymkode: 5f11a...d88 Hvorfor spekulere i folks motivasjon for å mene noe, heller enn å akseptere at vi foretrekker ulike ting? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #13 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (29 minutter siden): La meg spørre deg; hvis du ikke hadde ønsket å spise noen av middagene eller lunsjen på hotellet , ( sånn uavhengig av hvorvidt maten er god eller ikke) fordi du setter pris på lokale restauranter.. hadde det da vært verdt prisen? Hvis du foretrakk stranden foran basseng og egentlig ser på hotellet som kun et sted å sove? For mange er det akkurat det som er poenget; man vil ikke betale for resort-ferie når man vil se, gjøre, smake og oppleve ting utenfor hotellet. La oss si at all inc ferie koster 50 tusen og et enkelt hotell med frokost koster 25 tusen og begge deler gir et sted å sove. Så etter sengen så stopper likheten i hva man leter etter. De fleste ville da valgt å betale for det de faktisk vil benytte seg av. Nå kosta dette 10.000 pr pers inkl fly og transport så noe billigere ville jeg ikke funnet på den plassen tror jeg. Det var dit jeg ville og de som hadde ledig med det vi ønsket. Om jeg hadde reist uten barn hadde det ikke vært så viktig. Anonymkode: 65f8a...a33 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2023 #14 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nå kosta dette 10.000 pr pers inkl fly og transport så noe billigere ville jeg ikke funnet på den plassen tror jeg. Det var dit jeg ville og de som hadde ledig med det vi ønsket. Om jeg hadde reist uten barn hadde det ikke vært så viktig. Anonymkode: 65f8a...a33 Uansett; gidder du å betale for noe du ikke kommer til å benytte deg av? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulenissen Skrevet 8. februar 2023 #15 Del Skrevet 8. februar 2023 Ja, jeg mener det er snobberi. De jeg kjenner som sier slikt har aldri prøvd- og proklamerer høyt om de fantastiske feriene i jungelen i Afrika og hvor mye barna lærte av rundturen i Asia. når ungene var små var ai gull. Hotellene hadde alt man behøvd de dagene ungene ikke var helt i humør på grunn av varme, og vi har stort sett betalt så lite for det, at vi har gått ut p spist- vært på opplevelser de dagene vi har hatt lyst til det. Når det er sagt, så foretrekker jeg en litt anken ferie med mer forflytning nå når ungene er større. Men kan godt bo på ai hoteller, men der vi ikke betaler for all inklusive, rett og slett fordi at en del steder er det bedre standar på feks TUI sine hoteller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulenissen Skrevet 8. februar 2023 #16 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden): Uansett; gidder du å betale for noe du ikke kommer til å benytte deg av? Stort sett betaler man ekstra for det så kalte «all inklusive» tilbudet. Men går gint Ann å bo på disse hotellene til en god pris med feks bare frokost. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #17 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden): Uansett; gidder du å betale for noe du ikke kommer til å benytte deg av? Jada. Jeg har vært på AI før uten å bruke det nevneverdig. Så svaret er vel ja på det Anonymkode: 65f8a...a33 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2023 #18 Del Skrevet 8. februar 2023 ulenissen skrev (7 minutter siden): Stort sett betaler man ekstra for det så kalte «all inklusive» tilbudet. Men går gint Ann å bo på disse hotellene til en god pris med feks bare frokost. Det er et poeng ja, men grunnpris på slike hotell er likevel høyere enn pris for et enkelt hotell uten fasiliteter som går utover rom og eventuelt frokost. All inc hotell har alltid flere stjerner og høyere pris en et enkelt 2 stjerners hotell. Med på kjøpet får man da gjerne en annen lokasjon enn man ønsker og fasiliteter man ikke trenger. Leter jeg etter det JEG ønsker meg så finner jeg ikke AI hotell der for å si det slik. Det går jo når alt kommer til alt på preferanser. Legger til; folk får velge som de vil og man er ikke mer fin på det fordi man velger bort AI til fordel for et enkelt pensjonat på en øy uten masseturisme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #19 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): I alle tråder som omhandler ferie er det alltid noen som må gå høyt ut og forsikre oss om at de aldri kan tenke seg å bestille AI. Ikke under noen omstendigheter. Da vil de visst heller la være å reise på ferie. Jeg kan ikke fri meg fra å undre meg over hva de tror at AI innebærer? Man er ikke forpliktet til å delta på noe som helst, man kan velge hvilke måltider man spiser på hotellet og man kan absolutt ta seg turer, både i nærmiljøet og ellers, selv om man har mulighet til å leve innenfor hotellporten i 14 strake dager. Det er ikke slik at man mister all rett til fri vilje, heller ikke slik at de andre gjestene på hotellkomplekset er ville bavianer som verken har bord- eller folkeskikk. AI er enkelt og bekymringsløst for de dagene man trenger det, men man kan få like mye ut av oppholdet som om man bor på et familiedrevet hotell i fjellsiden Så er denne motstanden mot All Inclusive rett og slett bare snobberi? Anonymkode: 5f11a...d88 Ja, klart det er snobbete. Hvorfor ellers skulle de rakke ned på det? Anonymkode: b4503...f95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #20 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (55 minutter siden): La meg spørre deg; hvis du ikke hadde ønsket å spise noen av middagene eller lunsjen på hotellet , ( sånn uavhengig av hvorvidt maten er god eller ikke) fordi du setter pris på lokale restauranter.. hadde det da vært verdt prisen? Hvis du foretrakk stranden foran basseng og egentlig ser på hotellet som kun et sted å sove? For mange er det akkurat det som er poenget; man vil ikke betale for resort-ferie når man vil se, gjøre, smake og oppleve ting utenfor hotellet. La oss si at all inc ferie koster 50 tusen og et enkelt hotell med frokost koster 25 tusen og begge deler gir et sted å sove. Så etter sengen så stopper likheten i hva man leter etter. De fleste ville da valgt å betale for det de faktisk vil benytte seg av. Da velger man det bare bort uten å rakke ned på andres valg... Anonymkode: b4503...f95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #21 Del Skrevet 8. februar 2023 Alt til sin tid, tenker jeg. I noen perioder av livet er det enkelt og praktisk, i andre er det kjedelig og for lite variasjon. Det er vel egentlig ikke noe som er bedre eller verre, konsumerer vi utover nødvendig er vi er del av overforbruk uavhengig hvem, hva og hvordan. Har merket meg at det ligger en viss stolthet i å flagge sin motstand mot enkelte ferieformer, forstå det den som kan, vi er vel like dust alle sammen når det kommer til ett stykke. Anonymkode: 15267...027 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2023 #22 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Da velger man det bare bort uten å rakke ned på andres valg... Anonymkode: b4503...f95 Hi undrer seg over hvorfor så mange sier de ikke kan tenke seg en slik ferie. Jeg svarer på hvorfor jeg ikke vil feriere slik. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #23 Del Skrevet 8. februar 2023 ostepop123 skrev (33 minutter siden): Hvorfor spekulere i folks motivasjon for å mene noe, heller enn å akseptere at vi foretrekker ulike ting? Er det å stille et spørsmål det samme som å spekulere? Anonymkode: 5f11a...d88 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #24 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Hi undrer seg over hvorfor så mange sier de ikke kan tenke seg en slik ferie. Jeg svarer på hvorfor jeg ikke vil feriere slik. Hun spør om det er stas å være i mot all-inclusive, hun spør ikke om hvorfor du ikke kan tenke deg å feriere sånn. Anonymkode: 060f7...733 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #25 Del Skrevet 8. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Hi undrer seg over hvorfor så mange sier de ikke kan tenke seg en slik ferie. Jeg svarer på hvorfor jeg ikke vil feriere slik. Det undrer jeg meg ikke over i det hele tatt. Du beviser mitt poeng da, det skal du ha. hi Anonymkode: 5f11a...d88 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437909-er-det-litt-stas-%C3%A5-v%C3%A6re-mot-all-inclusive/#findComment-149912816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå